[Autorskie] Aura Cienia Świat był u końca swego istnienia, Gdyż ciemne moce opanowały świat. Zostało kilka mężnych osób i 3 miasta Świat wyglądał jak wielkie bagno z niewielkimi połaciami trawy i lasów. Pozostały 4 rzeki i 6 ogromnych lasów . W górach roiło się od jaskiń trollów , które opanowały tamtejsze tereny. Pustynie wygladały jak ruchome piaski . A te wszystkie bagienne tony biorą się z wylewającego co rok oceanu. Ale jedno miejsce było specjalne......Światynia Azulu . Piękna światynia rozciągająca się nad rzeką i lasem, zdala od potworów. Funkcjonowało w niej 12 kapłanów, którzy chronili świątynię. Gdy zaczęło dziać sieć naprawdę źle, kapłani powołali do pomocy 6 odważnych wojowników, którzy pomogą w pokonaniu zła, by uchronić świat przed zagładą.
Potrzebne jest 6 osób do gry
Gra jest w systemie storytelling
Profesje:
WOJOWNIK
NINJA (zajęte)
SAMURAJ (zajęte-Ronin)
MAG (zajęte)
( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów,które bedą wystepować w formie czarów)
DRUID ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów, które będą wystepować w formie czarów )
ZAKLINACZ (zajęte)
NEKROMANTA ( niech każdy gracz sobie wybierze jeden z podanych niżej żywiołów, które bedą wystepować w formie czarów)
żywioły:
Ogien
Czary:
Kula Ognia
Fala Ognia
Ognisty Podmuch
Ognista Furia
Wiatr
Czary:
Podmuch słońca
Pradawne Tornado
Wichura Śmierci
wstęga śmierci ( wiatr dzieli się na dwie wstęgi przy czym zyskuje moc )
Woda
Czary:
Fala
Fala śmierci
Pradawny cyklon
Wodny strumień
Ziemia
Czary:
Kamiene Uderzenie
Teleportacja Kamieni (powoduje przenoszenie kamieni w wybrane miejsce skond można zaatakować przeciwnika)
Formacja Ziemna (wznosi kawałek ziemi wraz z kamieniami i rzuca na przeciwnika)
Ziemny strumień (kamienie lecą strumieniem na przeciwnika, zadając poważne obrażenia)
Do rozdzielenia jest 30 pkt. między :
siła
Wytrzymałość
Magia
Inteligencja
Charyzma
Szybkość
Szczęście
Wybieracie 3 Zdolności Specjalne
Zdolności Specjalne :
Dla wojowników itp.
Krytyczne uderzenie (możliwe przy średniej ilości 4 pkt siły)
Podwójne uderzenie (możliwe przy średniej ilości 5 pkt Szybkości)
siła +2
uniki
czytanie
pisanie
Dla magów itp.
Kula smoka (uderza dwóch przeciwników na raz; możliwa przy 4 pkt magii)
Uderzenie Smoka (zabija 3 przeciwników na raz; możliwa przy 8 pkt magii)
magia +2
uniki
czytanie
pisanie
Statystyki można podnieść zdobywając pewne przedmioty związne z fabułą
( np. odszyfrowania czegoś + x inteligencja)
Zdolności można zyskać za pewne czyny związane z fabułą (np. za uchronienie towarzyszy przed udarem słonecznym, zdolność odczytywania godziny z ruchu słońca)
Niech każdy umieści ekwipunek dostosowany do potrzeb Bohatera
Przykładowe uzbrojenie (można się wzorować)
Rożdżka Ognia
Skórzana zbroja
Sandały
Czarny hełm
Tarcza
Wzór Karty Postaci
Imię:
Nazwisko:
Wiek:
Profesja:
(jeżeli mag wpisać wybrany żywioł)
Wygląd:
Historia:
Rozdzielenie punktowe:
Zdolności:
Ekwipunek:
__________________ Siła nie tkwi w mocy, moc tkwi w siłe
Ostatnio edytowane przez Marckus : 02-11-2007 o 13:18.
|