Muszę przyznać, zabiliście mi niezłego ćwieka z tymi motywami
Nie ma jednak takich rzeczy, których nie dałoby się jakoś połączyć do kupy, szczególnie po małych konsultacjach ze współ-MG. Tak czy inaczej, motywem przewodnim naszej sesji będzie
gra najętymi przez gildię złodziei (o typowo mafijnej hierarchii) bohaterami, którzy wplątani w intrygę na najwyższym z poziomów będą mieli za zadanie odszukać pewien tajemniczy przedmiot. To wszystko zaś doprawimy sporą ilością motywu snu, który- zależnie od realiów- wystąpić może w różnych postaciach.
Mam nadzieje, że wszyscy są zadowoleni.
Tak czy inaczej, etap I można uznać za zamknięty.
Punkt Drugi-
Świat Rozgrywki
Oto dochodzimy i do pierwszego z tych opisowych etapów. Kto wie, może i najważniejszy podczas całego Światotworzenia, od niego zależy bowiem zarówno przygoda, jak i "najważniejsze potęgi" świata. Czego od was wymagamy w tym punkcie?
- Po pierwsze- konkretnie przedstawionych realiów. Jaka konwencja, jaki styl rozgrywki, jakie lata...
- 5-10 zdań o samym świecie- ale o jego specyfice, nie o państwach czy kształtach kontynentów. Szczegółowa geografia nie jest nam potrzebna do gry, największe zaś siły świata omówimy już w następnym etapie.
- Postarajcie się przede wszystkim opisać klimat świata- to, co robią w nim typowi ludzie, to jak wygląda życie w nim, czym wyróżnia się spośród innych settingów. Nie musi to być nic ambitnego, niech i będzie to typowy świat fantasy- byle ciekawie opisany, bo to mamy zamiar ćwiczyć w warsztatach.
Później zaś nie pozostaje wam nic innego jak dogadać się. Negocjujcie, upodabniajcie swoje światy do innych, starajcie się stworzyć- drogą kompromisu i przekonywania- podstawy wspólnego świata. A później do akcji wkroczę już ja.
Jeżeli są jakieś pytania- zapraszam do komentarzy.
Powodzenia!
Kierujący