Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-11-2007, 18:08   #1
abishai
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
[komentarze]13 wydział NYPD

Pierwszy ruch poszedł. Ci z was kórzy potwierdzili gotowość do gry mogą odpisywac..Co do reszty czekam na potwierdzenie.
Zasady pisania standardowo:
Rozmowa kursywą
Myślenie pogrubieniem
Telepatia pogrubioną kursywą
Jak zapewne zauważyliście "użyłem" nieco waszych postaci. Może się to powtórzyc w przyszlosci, aczkolwiek takie używanie postaci graczy przez MG będzie przeze mnie ograniczane do minimum i raczej sprowadzało sie do błahostek i sytuacji w których wybór postaci bedzie ograniczony do jednej drogi.
Celem takich działań jest tylko i wyłącznie uniknięcie dłużyzn i utrzymanie tempa rozgrywki, i nie należy tego traktować w kategoriach zamachu na święte prawa gracza.
Poniżej informacje dotyczace 13 wydziału...

"Śledztwo w sprawie morderczego żaboludzia z Central Park, jak go nazwała prasa zostało zakończone. Wydziałowi trzynastemu udało się znaleźć i unieszkodliwić szaleńca. Wariata który, wbrew sensacyjnym doniesieniom prasy brukowej i nie tylko, nie był bynajmniej krzyżówką żaby i człowieka. Szaleniec okazała się bowiem schizofrenikiem ubranym w zmodyfikowany strój płetwonurka, który urósł w opowieściach napadniętych osób do gigantycznej półhumanoidalnej żaby. Jak się okazało w wyniku żmudnego śledztwa, w sprawie tej nie wykryto żadnych nadnaturalnych śladów. Wszystkie niezwykłe wydarzenia okazały się wyolbrzymionymi urojeniami ofiar jaki świadków powstałymi pod wpływem strachu i innych emocji. A rzekome "ślady" żaboludzia okazały się sprytną mistyfikacją schizofrenika. Ale nie dość sprytną by wydział XIII jej nie rozszyfrował. Doszukiwanie się w tym elementów magicznych mija się z celem, panowie i panie. Jedyne czary z jakimi dotąd się zetknąłem pracując w wydziale to zaklęcia pokazie Davida Copperfielda, na jakim byłem z żoną dwa miesiące temu. Policja zajmuje się faktami, nie sztuczkami magicznymi. I wydział XIII nie jest tu wyjątkiem. - oświadczenie prasowe wygłoszone przez Filipa Gardnera z okazji zamknięcia sprawy żaboludzia z Central Parku.

Jeden rozszalały potwór na wolności mniej, dobra robota panowie.- podsumowanie zamknięcia sprawy żaboludzia z Central Parku przez Charles'a Rooka.

Co prawda do otwarcia rozgrywki jest jeszcze trochę czasu, niemniej postanowiłem umieścić nieco materiałów, by przyszli gracze mogli lepiej wczuć się w klimat rozgrywki.


XIII wydział do sprawa nadnaturalnych znajduje się na Manhattanie, ulica Briggs Avenue naprzeciw Mc Carren Park. Jest to stara siedziba komisariatu policji. Obecnie oddana całkowite we władze wydziału XIII-go.


Najbliższym posterunkiem jest 13 posterunek pilnujący dystryktu Południowy Manhattan. Obecnie komendantem tego posterunku jest Inspektor Michael J. McEnroy.
Wśród policji oficerów 13-tki nazywa się żartobliwie łowcami czarownic. Ale powszechnie nikt w to nie wierzy. Dla przeciętnego oficera miasta Nowy York, 13 wydział zajmuje się wykrywaniem i demaskowaniem przestępców którzy upozorowali swe zbrodnie na efekty działania sił nadnaturalnych.
Na czele wydziału stoi inspektor Charles Brian Rook, noszący w dawnych czasach ksywkę Blackrook.

Wkrótce po tym jak został poważnie ranny w akcji został mianowany inspektorem i szefem wydziału 13 miasta Nowy York. Jest to człowiek energiczny i dość wybuchowy...Zagorzały fan NY Knicks.
Ponieważ miał strzaskane kolano prawej nogi, chodzi podpierając się laską.
Policjanci z 13 nie stoją ponad zwykłymi policjantami, nie mają dodatkowych uprawnień, poza tym bardziej rozbudowaną tajemnicą śledztwa.
Raporty ogólne trafiają do bossa bossów Raymonda W. Kelly'ego komisarza policji miasta Nowego Yorku i burmistrza, zaś szczegółowe do Michaela Crane'a ,naczelnika wydziału XIII na terenie stanu Nowy York.(Crane urzęduje w stolicy stanu Nowy York, Albany).
Rzecznikiem prasowym 13 wydziału odpowiedzialnym za kontakty z prasą (nieliczne ale zawsze) i adwokatami oskarżonych ( te są znacznie częstsze) oraz innymi instytucjami rządowymi i pozarządowymi jest Filip Gardner ( z zawodu adwokat), znany w wydziale pod ksywką Robolawyer.


Poniżej przydatne linki zebrane razem:
strona NYPD

NYPD - Official New York City Police Department Web Site

Opis i mapa miasta
Nowy Jork, New York- Mapa Miasta
koszykarska duma NY
THE OFFICIAL SITE OF THE NEW YORK KNICKS

Nowy Jork - Wikipedia, wolna encyklopedia
spis szpitali w NY
New York Hospitals - Comprehensive and current listing of all New York Hospitals primarily sponsored by New York Travel Nurses.
NewYork-Presbyterian Hospital
i link do ich strony

New York Presbyterian Hospital - Top NYC Doctors, Comprehensive Medical Care

http://www.nybirdy.com/?t=new%20york...FQmHlAoddUCbWQ
New York CityMap

I jeszcze akcent patriotyczny na który natknąłem się podczas moich poszukiwań;
Pomnik Grunwaldzki w Nowym Jorku - Wikipedia, wolna encyklopedia

Oczywiście można tym temacie wyrażać uwagi, zażalenia i opinie.
Moze początek rozgrywki wydaje się ospały, ale Odyseja może potwierdzić, że tylko początek taki bywa.



Zasady wydawania punktów rozwoju.
Każdą umiejętność i cechę można podnieść o poziom na każde zakończenie śledztwa, oznacza to, że Wolę o wartości 3, można podnieść za jednym razem do 4, a nie podbić do 6-ciu

Cechy:
Maksymalnie zarówno cechy fizyczne jak i psychiczne można rozwinąć do poziomu 9. Ograniczenie cech fizycznych zastosowane w rekrutacji, miało bowiem na celu uniknięcia pojawienia się potomków Arnolda S.
Podwyższenie Inteligencji i Woli Wiary ma swoje przełożenie w czarach i umiejętnościach. Ale o tym poniżej.
Koszt podwyższenia cechy wynosi 2x pożądany poziom przy wartości mniejszej bądź równej 5 i 3x pożądany poziom przy wartości powyżej 5;
np. Podwyższenie woli z 4 na 5 wynosi 10 PR, a z 6 na 7 wynosi 21 PR

Zalety i wady:
Detektyw ... i tylko detektyw może wykupić jedną zaletę, bez równoczesnego wykupienia wady. Inne klasy przy zakupie zalety muszą też otrzymać wadę. Koszt zalety jest różny w zależności od tego jak silna jest zaleta i silna jest wada.
Można też zakupić wadę, otrzymując dodatkowe PR równe „wartości” wady w zależności od tego, jak jest ona upierdliwa. Punkty te można wydać od razu lub zachować na następną okazję.

W przypadku wad, zalet jak i czarów itp... MG ma prawo nie pozwolić na wybranie danej zalety, wady, czaru etc.., MG ma prawo zaproponować inną. Wynika to z tego, że tych spraw nie da się ująć w sztywny system punktowy. Także MG wyznacza ilość PR jakie potrzebne są na wykup wymarzonej zalety, lub czaru.

moce/czary/inkantacje:
Każdy mag, duchowny, obdarzony otrzymuje czar/inkantację/ moc płacąc za nią PR w zależności od potęgi nowego czaru etc.. W dodatku jeśli została podniesiona kluczowa cecha (wola w przypadku magów i obdarzonych, oraz wiara w przypadku duchownych) na odpowiedni poziom można zakupić teraz (lub w przyszłości) dodatkowy czar/moc/inkantację

umiejętności:
Za umiejętności płaci się w następujący sposób.
Klasowe, do poziomu piątego 1x pożądany poziom, od 5 –tki 2x pożądany poziom
Pozostałe, do poziomu piątego 2x pożądany poziom, od 5 –tki 3x pożądany poziom
Zakupienie nowej umiejętności kosztuje 5 PR. Umiejętność taka zostaje dopisana do umiejętności postaci , i jej wysokość wynosi oczywiście 1.
UWAGA: Wykupienie kolejnego poziomu inteligencji skutkuje zyskiem dodatkowych 4 PR, które można wydać tylko i wyłącznie na podwyższenie umiejętności.

wiedza:
Podwyższenie poziomu wiedzy kosztuje 1 x pożądany poziom. Wykupienie nowej dziedziny wiedzy na 1 poziomie kosztuje 5 PR.
UWAGA: Wykupienie kolejnego poziomu inteligencji skutkuje zyskiem dodatkowych 4 PR, które można wydać tylko i wyłącznie na podwyższenie wiedzy.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 02-02-2010 o 16:19.
abishai jest offline