Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-11-2007, 20:35   #1
Beriand
 
Beriand's Avatar
 
Reputacja: 1 Beriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemuBeriand to imię znane każdemu
[D&D] Nie za piękna okolica


"Wysoka postać otulona płaszczem szła przez ulice Ashindar. W deszczowe dni w dzielnicy szlacheckiej nie było wielu przechodniów tylko tu i tam stali strażnicy. Postać kierowała się do małego budynku we wschodniej części dzielnicy, przy murze.
Gdy doszła na miejsce wyciągnęła rękę i wyszeptała zaklęcia. Zasuwy skomplikowanego zamka zaczęły się przemieszczać, a po chwili zamek szczeknął i drzwi otworzyły się. W środku było tylko jedne pomieszczenie pełne skrzyń. Ale najwyraźniej to nie one interesowały tajemniczego czarodzieja. Podszedł on do tylnej ściany i wyszeptał kolejne zaklęcie.
Nagle przed nim pojawił się na ścianie sejf. Zdobiony złotem i klejnotami, chroniony potężna magią. Nawet on, najpotężniejszy mag w tej części Everlands, nie mógł ot tak anulować magii chroniącej sejf. Ale miał i na to sposób.Z kieszeni wydobył zwój. Rozpoczął inkantację, długa na kilka minut. Musiał być maksymalnie skoncentrowany. I opłaciło się. Aura wokół sejfu osłabła, a magia trzymająca razem zaklęcia znikła. Teraz tylko rozproszenie resztek magii i stopienie płyty z adamantu.
W środku była księga, pierścień i laska. Schował je pod płaszcz i szybko wyszedł z budynku. Skręcił w najbliższy zaułek i stamtąd się odteleportował.




Coś o świecie:
Nazywa się on Pharias. Magia jest w nim silna.
Jest wielu magów. A przynajmniej było... Daleko na południu od kilkuset lat trwa proces przejmowania władzy przez magów.
Niedawno rozpoczęły się tam krwawe wojny między poszczególnymi miastami-państwami.
Jednak na północy, gdzie zaczyna i toczy się przygoda, nie trwają wojny magów. Rządzą tam przeważnie królowie lub rady.
Miasto, które jest głównym terenem przygody, Ashindar, mimo braku większych wojen nie jest bezpieczne. Niedawno na drogach nastąpił wysyp bandytów, w pobliskich górach panoszą się hordy orków, a wieśniacy są wobec tego wojowniczo nastawieni.
Ciężko wydostać się z miasta do Dolin, ponieważ droga wiedzie albo przez góry, albo przez wąwóz, który jest istnym siedliskiem bandytów. Mimo to karawan i śmiałków prędko nie zabraknie.


Everlands do kraina geograficzna, w której leży miasto, Doliny i Królestwo Etrnalmight.

Opis Ashindar:

Włada nim król wojownik, człowiek. Ma doradcę, półelfiego maga. na dworze znaczny wpływ ma tez pewien bard.
To Duże miasto- 20 000 mieszkańców, duże mury, pałac wewnątrz, zamek dość daleko w górach, wsie dookoła... główna droga
przez wąwóz. Mieszkańcy to: 40% ludzie, 25% elfy, 10%gnomy, 5%półelfy, 5% półorkowie, 15% krasnoludy.
Budynki główne:
Świątynia Ilmatera, Akademia magii, Koszary, pałac króla.



1)Graczy potrzebnych: 4-8
2) Poziom postaci: max 15, bez klas prestiżowych... Poziom postaci może być niższy. Właściwie to prosiłbym bardziej o niższe
levele, a nie o grupę herosów. Niemniej mogą być 15 levelówki.
3) System tworzenia postaci: D&D
4) Rasy: Ludzie, elfy, krasnoludy, półelfy, półorkowie i niziołki. Ewentualnie mogą być aasimary i diablęta.
Podrasy te co w Faerunie (oprócz duergarów)
5)Profesje: wszystkie podstawowe. Mogą być mieszanki oczywiście.
6)Charakter: dowolny. Całkowicie. Możecie wybrać własną ścieżkę .
7) Przedmioty i złoto: Do negocjacji. Oczywiście podstawowe dla klasy i powiedzmy 50 złota dla każdego. Ale magiczne i większe ilości złota zależą od historii.
8 ) Historia postaci: Opisać skąd pochodzi (może nie jest z miasta. Nie przejmujcie się tym, że nie znacie świata. Możecie wymyślać ), kim jest, skąd ma dane umiejętności i jak trafiła do miasta. To ostatnie bardzo ważne! Od tego zależy początek i być może cały wasz los. Może być że mieszkała w mieście- to co robi w takim razie.
9)wygląd postaci
10) gotowe postacie słać na email- wojciechjancz@wp.pl
11) Co decyduje o przyjęciu postaci- po pierwsze historia, po drugie czas przysłania zgłoszenia. po 3 klasa (to już pod koniec).
12)Sposób prowadzenia: w 30% storytelling, w jakichś 70% kości. Nie lubię zdawać się tylko na los. Bardziej mnie cieszy, jak sam wyładowuję swoją sadystyczną naturę

Ci co nie mają podręczników to tu jest SRD:

SRD!
Głównie powinno was interesować: Rasy, klasy, atuty, umiejętności i dla magów czary.


PS W poście numer 9# jest link do mapki i opisy krain.
 

Ostatnio edytowane przez Beriand : 10-11-2007 o 19:29.
Beriand jest offline