Jestem zdania, że większość dodatków do młotka przeznaczona jest głównie do Mistrzów Gry. Królestwo Magii jawi się natomiast jako jeden z najbardziej przydatnych graczowi dodatek do Warhammera, co oczywiście nie oznacza, że MG nie powinien mieć go w swojej kolekcji. Ba! Powinno to być raczej obowiązkiem, dla każdego kto choć po części chce związać swoje przygody z magią. Mamy opis dziejów magii na przestrzeni wieków, dowiadujemy się czym tak właściwie jest magia i jak w stosunku do niej odnoszą się mieszkańcy Imperium. Takie informacje powinien posiąść każdy MG, już nie mówiąc o graczu, który pragnie się w magistra magii wcielić. Dalej opis Kolegiów, zasad ich działania a nawet krótkie rysy psychologiczne przedstawicieli poszczególnych tradycji magii. To chyba najbardziej przydatna, dla gracza, część podręcznika. Później są jeszcze opisy magii czarnoksięskiej i nota o łowcach czarownic. Spis zaklęć, poszerzony o kilka nowych, spory rozdział o chowańcach, magicznych miksturach i przedmiotach. Na koniec obszerny opis magii runicznej, w tym profesja kowala run. I przygoda jeszcze. Nie jest może najwyższych lotów, ale to trzymające, łatwe do poprowadzenia mięso armatnie.
Fajnie się czyta, przydatna, ładnie wydana, brak literówek, mało nieścisłości. Słowem cud miód orzechy.