No więc (nie zaczyna się od "no więc"
) moze ja napiszę co nieco o
Rycerzach Graala.
Dodatek jak najbardziej opłacalny jeśli MG ma ochotę poprowadzić sesję w realiach zachodniego sąsiada Imperium. Dokładna historia Bretonii szczegółowy opis każdej z prowincji w których zawsze znajduje się : charakterystyka ludności, coś o znaczących miejscach, przykład mieszkańca i pomysły na przygody związane z daną prowincją.
Do tego dochodzi jeszcze opis prawa i wierzeń bretończyków i o obyczajach tam panujących (chociaż troszkę mało jest o Pannach Graala, które mogą używać czarów z kilku Tradycji).
Na deser zostaje nam kilka profesji typowych dla bretończyka, których nie ma w Księdze Zasad a także przygoda do poprowadzenia.
Dla mnie najciekawszym dodatkiem pozostaje: Bestiariusz (może dlatego, że nie mam Księgi Spaczenia?).
mamy tam nie tylko opisane potwory ale ogólnie przeciwników, których mogą napotkać gracze. Wrogowie ci zostali podzieleni na: Siły Chaosu, Zielonoskórych, Mieszkańców Athel Loren, Dzieci Rogatego Szczura, Bandyci i Bestie oraz Nieumarłych.
Najpierw mamy ogólny opis podzielony na :
Powszechne wyobrażenie,
Uczonym Okiem,
Sami o Sobie (najciekawsze fragmenty)
Następnie jest cześć przeznaczona tylko dla MG, gdzie możemy znaleźć:
- rozszerzoną listę mutacji
- o czarach magii szamanów i o samej profesji
- szczegółowy opis, łącznie ze statystykami
Na końcu możemy przeczytać o wierzchowcach (także o demonicznych i niumarłych), zwierzętach zwykłych, znajdziemy tam też tabele lokacji trafień dla stworzeń czworonożnych, latających itd.