Przede wszystkim ta rozmowa jest o propozycjach twórców, a nie o Twoich domowych zasadach. Trzymaj się więc tematu i zaprzestań opowiadać o nie ufaniu kostkom, bo to nie jest ten temat. Jeżeli rozmawiamy o systemie, to nie rozmawiamy o tym, że MG decyduje, tylko jakie są rozwiązania systemowe. To tyle mojego komentarza do wpisów Aranga.
Teraz bardziej na temat.
W drugiej edycji magia staje się bardzo ryzykowna, szczególnie jeśli używamy jej bardzo często, im więcej zaklęć, im one potężniejsze, tym bardziej ryzykujemy - może to prowadzić nawet to utraty postaci. W pierwszej edycji nie ma takich problemów. Magia to operowanie Chaosem i wg mnie to bardzo dobre rozwiązanie.
Uważacie to za pozytywną zmianę, czy też negatywną? Liczę na jakieś komentarze na ten temat.
Co powiecie na dyskutowanie o każdej różnicy osobno w tym temacie(tak jak to widać wyżej)?
Ostatnio edytowane przez homeosapiens : 02-12-2007 o 19:47.
|