Wątek: Nadzieja.
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-12-2007, 20:48   #6
3killas
 
Reputacja: 1 3killas nie jest za bardzo znany3killas nie jest za bardzo znany3killas nie jest za bardzo znany3killas nie jest za bardzo znany
Wybaczcie, wczoraj pisząc rekrutację byłem już ledwo żywy i padnięty, z tego też powodu zapomniałem napisać o tych ważnych rzeczach o które pytacie...


Czas na tworzenie kp to minimum 14 dni, może więcej, zatem bez pośpiechu, pomyślcie nad postacią. Zresztą zaraz potem są święta, tak więc być może sesja wystartuje nawet pod koniec grudnia, choć wolałbym napisać pierwszego posta około 21 grudnia, w weekend przeświąteczny, ale wszelkie usprawiedliwienia z powodu wyjazdu w tym okresie będą usprawiedliwione.

Co do pytania o systematyczność - doba odpada, zresztą dwie też. Sam studiuję i wiem, że czasem ciężko znaleźć czas na napisanie dobrego posta. Myślę, że umówimy się na 3 - 4 dni, ale będę raczej wyrozumiały... Oczywiście bez przesady, nie wykorzystujcie tego za bardzo!

Mira co do Twojego ostatniego pytania - hmm... dałaś mi do myślenia. Odpowiem szczerze - nie zastanawiałem się nad tym. Prowadziłem tę sesję kilka razy "na żywo" i dotychczas większość osób było szarymi legionistami, ewentualnie centurionami, był ekwita, była kurtyzana, o ile pamiętam znalazło się też miejsce dla wyzwolonego gladiatora, żydowskiego najemnika, czy zbiegłego niewolnika. Myślę, że powinniśmy skonsultować to na gadu (mój numer 2731694). Postać bardzo wpływowa - senator, ex pretor raczej odpadają. Córka jakiegoś nobila, czy wpływowego rzymianina - zdecydowanie bardziej. Ważne "ale" - staram się nie przeszkadzać graczom, ale przy tworzeniu postaci uwzględnij, że będziecie raczej służyć Cezarowi niż Pompejuszowi Wielkiemu i senatorom go popierającym.