Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-12-2007, 15:15   #1
Kakazu
 
Reputacja: 1 Kakazu ma wyłączoną reputację
[autorski] wyprawa zmiennokształtnych

Kafer wspiÄ…Å‚ siÄ™ na sam szczyt – Ale tu gorÄ…co – szepnÄ…Å‚ dotykajÄ…c siÄ™ w rÄ™kÄ™. – wiÄ™c to ludzie nazywajÄ… wu, wu, wu…no tym…a ..wulkanem! – podszedÅ‚ w gÅ‚Ä…b pÅ‚askiego szczytu, zatrzymaÅ‚ siÄ™ na krawÄ™dzi i spojrzaÅ‚ w dół, jego źrenice zabÅ‚ysÅ‚y czerwieniÄ…, aż odwróciÅ‚ gÅ‚owÄ™ trÄ…c sobie powieki. SpojrzaÅ‚ jeszcze raz. Leniwie bulgocÄ…ca czerwona magma w kole wielkoÅ›ci maÅ‚ej wioski. PatrzyÅ‚ na to jak zaczarowany, aż nagle zorientowaÅ‚ siÄ™ że powoli zaczyna pochylać siÄ™ wprzód. Źrenice mu siÄ™ rozszerzyÅ‚y i ruszyÅ‚ ciaÅ‚em do tylu. UpadÅ‚ ciężko na pupie a kilka maÅ‚ych kamieni zsunęło siÄ™ z chrzÄ™stem po zboczu. ObserwowaÅ‚ ich 30 metrowy lot aż rozlegÅ‚ siÄ™ gÅ‚uchy plusk i kilka maÅ‚ych krÄ™gów pojawiÅ‚o siÄ™ na powierzchni magmy – wolaÅ‚bym tak nie skoÅ„czyć – pomyÅ›laÅ‚. PrzetarÅ‚ dÅ‚oniÄ… spocone czoÅ‚o.

Witam w mojej bardzo dziwnej sesji, jeśli jeszcze nie domyślacie się dlaczego to zapraszam do zapoznania się z dostępnymi wam rasami waszych postaci:


Rasy:
-wilkołaki (przemiana o każdej pełni księżyca)
-kotołaki (kiedy chcą lecz jeśli nie przemienią się raz dziennie na całą godzinę umierają)
-niedźwiedzioÅ‚aki (przemiana – gdy poczujÄ… zapach Å›wieżej krwi)



Marzeniem likantropów jest pozbycie siÄ™ swej drugiej przeklÄ™tej natury. Aby do tego dojść wedle przepowiedni muszÄ… zgromadzić 7 kryształów ukrytych na dnach 7 wulkanów poÅ›wiÄ™conych bogini Wflewwie – opiekunce przyrody.

Aby dostać siÄ™ pod spód lawy należy przedtem zÅ‚apać Wchladyle – latajÄ…ce istoty których ciaÅ‚o oporne jest na takie temperatury.


Klasy:
-wojownik
-druid (czary: mniejsze leczenie ran, magiczny kostur)
-czarodziej (czary: pocisk ognia, magiczna tarcza, iluzja siebie)
-łowca (umiejętności: skradanie, tropienie)
-złodziej (umiejętności: skradanie, otwieranie zamków, sztyletowanie)

Druid na 1 poziomie rzuca ok. 7 zaklęć na dzień
Czarodziej na 1 poziomie rzuca ok. 10 zaklęć na dzień


Zmiennokształtni (20%) żyją jak zwyczajni ludzie (80%), wykonują zawody takie jak inni, mogą być piekarzami czy urzędnikami, z tym ze muszą się liczyć z tym że mogą zostać odkryci. Każdemu odkrytemu likantropowi grozi bezwarunkowa kara śmierci.
Likantropią można się zarazić lub ją odziedziczyć.


Istnieje specjalna organizacja zwalczajÄ…ca zmiennoksztaÅ‚tnych zwana „ czarne kÅ‚y” Jest to wasz najgroźniejszy wróg w czasie wyprawy, ale bÄ™dÄ… też inni. Organizacja ma liczne źródÅ‚a informacji i wiele werbalnych lub fizycznych argumentów do zmiecenia likantropów z tego Å›wiata.


Coś o świecie

Świat zamieszkują głównie ludzie i likantropy oraz wszelkie rasy mniej inteligentne,. Rozwinięta jest technologia, tworzone są różne wynalazki typu machiny parowe, chodzące roboty, fajerwerki, pułapki-alarmy, lecz są one rzadko używane i bardzo drogie. Najpowszechniejsza jest broń biała i czary. Świat składa się z trzech kontynentów, z czego 2 są prawie niezamieszkałe.

CoÅ› o przemianie

W czasie przemiany potraficie w małym stopniu kontrolować siebie ( w większym jeśli jesteście w towarzystwie innych likantopów) ale nie macie wpływu na wasze dzikie instynkty, jeśli zechcecie w swej drugiej formie kogoś zabić nawet bardzo silna wola wam nie pomoże. Pamięć staje się zagmatwana po wyjściu z przemiany, nie macie pewności co do tego co robiliście.
W czasie sesji możecie decydować gdzie idziecie, przez jaką dziurę się przemykacie, jakie drzwi otwieracie, w którą stronę chcecie się udać i czy coś zabrać, ale jeśli coś w kolejnym pomieszczeniu przykuje waszą uwagę wasza kontrola się kończy. Może się okazać że drzwi, które chcieliście otworzyć po prostu staranujecie, a z rzeczy które chcieliście wziąć weźmiecie połowę, lub je zgnieciecie.
Dodatkowa uwaga - Zmiennokształtni nie atakują siebie nawzajem.



Za co ludzie nienawidzą zmiennokształtnych:
WilkoÅ‚aki- za zabijanie i kÄ…sanie – wilkoÅ‚aki nie zabijajÄ… po to aby siÄ™ najeść lecz po to by zabić (częściej) lub zarazić (rzadziej)
KotoÅ‚aki – za kradzieże i ranienie -kotoÅ‚aki sÄ… maÅ‚e, zwinne i szybkie, wejdÄ… na każdy dach i w każdÄ… dziurÄ™, w czasie przemiany ich oczy zauważajÄ… wszystkie szczegóły, zabierajÄ… po to aby zabrać. CzÄ™sto przy ludziach- kotoÅ‚akach można znaleźć peÅ‚no dziwnych przedmiotów o których nie pamiÄ™tajÄ… z kÄ…t i jak je wziÄ™li. Ich kÅ‚y i pazury sÄ… zdolne do zabicia, ale częściej jedynie zadrapujÄ… ofiary, aby je odstraszyć.
NiedźwiedzioÅ‚aki – za zabijanie i zniszczenia – po wywÄ…chaniu Å›wieżej krwi niedźiwiedźioÅ‚aki wpadajÄ… w furiÄ™ taranujÄ…c swym potężnym ciaÅ‚em wszystko co stanie im na drodze. CzÄ™sty jest widok niedźwidźioÅ‚aka gnajÄ…cego Å›rodkiem miasta, który nic sobie nierobi ze strzaÅ‚ wbijanych w jego ciaÅ‚o.

Późny wieczór
Znana kryjówka Zmiennokształtnych na zachód od rzeki Wolly.

- a więc nadszedł ten dzień, drodzy zebrani tu bracia i siostry- przemówił niedzwiedziolak Jagah. -razem do późnej nocy ze starym Vincentem badaliśmy zwoje przepowiedni zdobyte przed pięcioma dniami na wzgórzach Mauhfer, jesli to co one mówią jest prawdą,...Jagah zatrzymał się na chwilę, zbierając tchu na ten donośny moment...-To będziemy mogli raz na zawsze pozbyć się naszej drugiej, okropnej natury.
Po sali potoczył się dziki krzyk i rozległy się wiwaty. - Lecz nie cieszcie się przedwcześnie - ciągnął Jagah. Do spełnienia tego co jest napisane w przepowiedni będzie nam potrzeba nie lada sił. Pierwszym krokiem będzie wyruszenie w góry i przekonanie Wchladyle do współpracy.
Tu miny niektórych zebranych nieco zrżedły.
- czym moglibyśmy je przekonać? - odezwał się Rihow - straszy łowca, przecież wiemy jak one cenią sobie własne zdolności i niezależność.
-kontrola umysłu- szepnął Vincent swym szorstkim głosem - racja, Wchladyle nie słyną ze współpracy z ludźmi, pozostaje nam je jedynie do tego zmusić - spojrzał swymi groźnymi podkrążonymi oczami na zgromadzonych, którzy zaczęli miedzy sobą szeptać.
Jagach zamknął oczy pogrążony w myśleniu - chyba mam pewien plan...- powiedział.


Kilkudziesięcioosobowa grupa zmiennokształtnych ( w której skład wchodzicie wy) pod przewodnictwem starego niedźwiedziołaka Jagaha podjęła się zadania oderwania się od swej dzikiej natury raz na zawsze.

Karta postaci
ImiÄ™:
Rasa:
Klasa:
Historia:
Plecak:
WyglÄ…d przed przemianÄ…:
WyglÄ…d po przemianie:

KP wklejajcie w tym temacie:

Ilość graczy 4+
Czas na napisanie 1 posta 2 dni
Czas trwania rekrutacji do 5.01.08
 

Ostatnio edytowane przez Kakazu : 24-12-2007 o 15:44.
Kakazu jest offline