Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 07-01-2008, 14:00   #2
enneid
 
enneid's Avatar
 
Reputacja: 1 enneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodzeenneid jest na bardzo dobrej drodze
Salubri też jest ciekawe i też kiedyś bym się na to pisał... albo sesja dla starych wampirów, najlepiej przez tysiąclecia (kiedyś grałem w taką sesję, skończyła się jednak bardzo szybko)

Cuż miałem koncepcję postaci, która jednak była zbyt potężna jak na potrzeby większości seji, a przy tym musiała by być całkowicie wyalienowana z społeczeństwa wampirów. Inspiracją było anime Hellsing i jej główny bohater Alucard- wampir który służył śmiertelnym jako zabójca wampirów.
Na początku swierdziłem że mag mógł w teori obdarzyć wampira sztucznymi więzami krwi poprzez magię, przez co stałby się posłuszny jego rodzinie (magów) a dokładniej przez pokolenia posłuszny głowie tej rodziny. magowie równiez mogli stworzyć organizację, której zadaniem byłoby zabijanie nadnaturalnych zagrażających społeczności. Wyobraźmy więc sobie rodzine arystokratycznych magów (rodzina po prostu wszytkie głowy jako przebudzeni) która wierna królowej i koronie brytyjskiej od stuleci prowadzi tajną organizacje Hellsing. Prócz znakomicie wyszkolonym oddziałom żołnieży wyszkolonych do zwalczania nadprzyrodzonych w ich szeregach jest jeszcze potężniejsza i starsza broń- Parias, który kilka set lat temu został związany na wieki z tą rodziną. teraz posłuszny ich rozkazom walczy z wampirami, maruderami, wilkołakami, i z innymi istotami nadnaturalnymi, które są groźne dla zjednoczonego królestwa.
Prócz mistrzostwa w kilku dyscyplinach (miedzy innymi sfery mroku, potencji, odporności, nadwrażliwości, niewidzialności, akceleracji), wampir ma dostęp do talizmanów, pomagających mu w walce z różnymi nadprzyrodzonymi, walki w Umbrze, a także zupełnie nową dyscyplinę (którą trzeba dopracować), a stworzoną przy pomocy magii. Ma przy sobie pistolet, który zadaje prawdziwe obrażenia niemal wszystkim istotą, a przy tym dużą siłę rażenia.

Widać więc że trudno go wpłatć w większość sesji, zwłaszcza tych bardziej ambitnych, a nie tylko mordobicia, ze względu na jego potęgę, wymaga przy tym dopracowania, i stworzenia całej statystyki. Nie porzuciłem jednak nadziei co do tej postaci, może w końcu będzie okazja ją wykorzystać
 
enneid jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem