Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-01-2008, 12:15   #6
Loona
 
Reputacja: 1 Loona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodzeLoona jest na bardzo dobrej drodze
jeśli chodzi o atrybuty to rozdajecie najpierw: 18 siła, 17 zr, 16 cha... itd. a potem to przerzucacie przez modyfikatory rasy jeszcze czyli np. jak daliscie krasnoludowi budowe 15 a on ma +2 to wpisujecie 17 i tak samo w dół.
Jeśli chodzi o orków to:
Cechy rasowe orków (zw): orkowie posiadają następujące cechy rasowe:
— Siła +4, Intelekt –2, Roztropność –2, Charyzma –2.
— Bazowa szybkość naziemna orków to 9 metrów.
— Widzenie w-ciemnościach na zasięg 18 metrów.
— Słabość w-świetle: orkowie w-jasnym świetle i-na obszarze działania czaru światło dnia są olśnieni.
— Automatyczne języki: orkowy, wspólny. Premiowe języki: giganci, gnolli, goblini, krasnoludzki, podwspólny.
— Ulubiona klasa: barbarzyńca.

Hmmm... myśle, że nic się nie stanie jak zrobisz w tym KP, czyli może byc w PCP Profiler. a o jakie pkt Ci chodzi? umiejestności? czy jakies inne? jeśli umiejętności to tak jak jest w Podręczniku Gracza... oczywiście nie obraże się jeśli ktoś wezmie o kilka więcej, albo o jeden więcej atut :P bede sprawdzac dopiero jak bedzie mi się wydawało zbyt duzo :P
 
Loona jest offline