Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-01-2008, 20:06   #38
Beamhit
 
Reputacja: 1 Beamhit ma wyłączoną reputację
Podsumowanie, co można zrobić w rundzie.

Do dyspozycji na rundę posiada się:
- 1x Move Action
- 1x Standart Action
- 3x Swift Action

Akcje można wykonywać w dowolnej kolejności.

Zamiast Standart Action można wykonać Move Action. Dzięki czemu można wykonać w rundzie 2x Move Action i 3x Swift Action.

Poświęcając wszystkie swoje akcje (łącznie ze swift), można wykonać full-round action.

Jako Standart Action, można wykonać:

- Atak bronią do walki wręcz (noże, miecze świetlne, pięści)
- Atak bronią zasięgową (blastery, kulomioty, broń miotana, granaty)
- Szarża (połączenie ruchu i ataku, szarża zawsze jest w linii prostej, i nie może przechodzić przez przeszkody (ale możesz szarżować przez swoich towarzyszy); otrzymujesz +2 do ataku, i -2 do Refleksu).
- Rozbrojenie - bez odpowiedniej zdolności, nie można rozbroić bronią zasięgową przeciwnika.
- Zaatakować obiekt.
- Pomóc Towarzyszowi - możesz pomóc komuś przy teście umiejętności, pomóc w ataku towarzyszowi, lub rozproszyć przeciwnika. Zarówno rozproszenie, jak i pomoc w ataku wymaga zaatakowania danego przeciwnika (na Refleks: 10). Rozproszenie powoduje, że przeciwnik dostaje -2 do kolejnego ataku, a pomoc w ataku dodaje towarzyszowi +2 do następnego ataku.
- Walka Defensywna - otrzymujesz +2 do Refleksu, i -5 do ataków; możesz całkowicie zrezygnować z atakowania (jak ataki okazyjne czy talent Deflect), otrzymujesz wtedy +5 do Refleksu. Jeżeli przeszkolony jesteś w Akrobatyce, premia do Ref zwiększa się odpowiednio do +5 i +10.
- Chwycić przeciwnika.

Jako Move Action, można wykonać:

- Ruch.
- Wyciągnąć lub schować broń.
- Manipulować przedmiotem - zmiana magazynka, otwarcie drzwi, podniesienie przedmiotu. Wyciągnięcie przedmiotu z plecaka trwa x2 Move Action.
- Wstać z ziemi; osoby przeszkolone w akrobatyce mogą wstać jako Swift Action, przy DC 15.
- Wycofać się - pierwszy ruch z wycofania się, musi być na pole w którym nie ma zagrożenia (to znaczy, przeciwnik nie może wykonać ataku okazyjnego); zasięg wycofania się to połowa normalnego ruchu (zazwyczaj 3 pola).

Jako Swift Action można wykonać:

- Aktywować przedmiot - odpalić pojazd, włączyć komputer
- Złapać Drugi Oddech (Catch a Second Wind) - leczysz wtedy część obrażeń, zazwyczaj tylko raz na dzień.
- Porzucić przedmiot.
- Padnięcie na ziemię. Osoby przeszkolone w akrobatyce mogą paść jako darmowa akcja, przy DC 15.
- Wycelować - kosztuje to 2x Swift Action. Przy kolejnym ayaku ignoruje się zasłonę celu. Dodatkowe talenty, atuty i sprzęt mogą dawać kolejne korzyści przy celowaniu.
- Dojść do siebie (Recover) - 3x Swift Action; można jednak płacić przez dwie, lub trzy kolejne rundy; pozbywasz się o +1 na znaczniku condition.
- Zmienić tryb broni. Np. z normalnego trybu na ogłuszanie.

Przy okazji, rekrutacja jest zakończona.
 

Ostatnio edytowane przez Beamhit : 18-01-2008 o 20:29.
Beamhit jest offline