Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-01-2008, 22:27   #3
Kerm
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
W tym mini-podręczniku "Dungeon Squad" pisze:

Każda postad ma do WYKORZYSTANIA dwie kostki- k6 i k10 - by opisać nimi swe
wyposażenie: broń, zbroję czy też czar.
Z tego wynika, że jak wykorzystam k10 na miecz i k6 na zbroję to na czary już nie starczy.


Z kolei w Rekrutacji pisze:
"Czary: Dwa do wyboru, w późniejszym etapie gry możliwość wykupienia kolejnego, lub zmiany.

Ekwipunek: Przypisujemy broń pod kość i zbroje pod drugą kość."

Czyli mogę wydać k10 na miecz, k6 na zbroję i jeszcze wybrać dwa czary? I określić je też kostkami k10 i k6?

Sprawa kolejna.
Różnica między k12 a k8 to nie siła ciosu czy moc czaru, a prawdopodobieństwo sukcesu?
Jaka jest (przykładowo) różnica między czarem Błyskawica (k6) w rękach maga k12, a takim samym czarem w rękach maga k8?
Czy chodzi o to, że udane rzucenie tego czaru (w warunkach walki) w przypadku maga k12 wymaga wyrzucenia na kostce k12 wyniku 6, 7, 8 i tak dalej, do 12 (szansa na powodzenie 7/12); zaś mag k8 musi wyrzucić 6, 7, lub 8 (czyli szansa powodzenia to 3/8 ) - czyli dużo mniejsze.
Czyli mag k4 nie ma szansy rzucić w walce udany czar (bo w żadnym wypadku nie wyrzuci 6)?

W podręczniku pisze jeszcze:
POSTACIE MOGĄ ZOSTAĆ WYKREOWANE W 30 SEKUND.
To prawda!
Niestety, tylko w przypadku, gdy MG nie wymaga stworzenia historii. I różnych opisów
Ale to taka uwaga na marginesie
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 19-01-2008 o 22:30.
Kerm jest offline