Cytat:
Napisał lukadepailuka (...) wtedy łatwiej jest rzucić czar. I premie rasowe wcale nie podnoszą poziomu kości, a jedynie do każdego rzutu dodają premię, lub odbierają karę.(...) |
Dzięki
Z tego łatwo się domyślić, że w czasie pokoju Elf (+1 do magii) ma zawsze udany czar leczący
A teraz dalsze pytania...
W podziemiach można znaleźć "magiczne miecze (+1, które czynią z miecza na k6 miecz na k8 )"
A jeśli ktoś nie miał miecza, to teraz ma? A gdy miał miecz k10 to ma miecz k12 ?
Jak rozumiem, kolejny miecz+1 nic już nie zmieni...
"Istnieją także pancerze na k4 i k8, ba - nawet k12 może zostać odnaleziony w skarbach." To samo dotyczy mieczy...
Czy z tego wynika, że można też znaleźć łuki i czary "kostkowe"?
"Bohater może nieść maksymalnie cztery przedmioty z przypisanymi kostkami".
Jeśli zamienia jeden z tych czterech na inny, to co się dzieje z zamienionym? Znika, czy można oddać przedmiot komuś z drużyny?
"Łukiem można zranić kogoś z odległości"
A z bliska?
"Łukiem można zranić kogoś (...). Jeżeli na kości Wojownika wypadnie liczba nieparzysta..."
Jak zatem wygląda sprawa z zadawaniem obrażeń przez łuk? Zależy to od liczby oczek (2, 4, 6...), w myśl zasady:
"Wynik równy lub większy 2 wystarcza, by zadrasnąć przeciwnika, od 4 zadaje normalną ranę, zaś powyżej sześciu rani naprawdę poważnie", czy też zależy od parzystości/nieparzystości?
Zadawanie ran przez miecz...
"Wynik równy lub większy 2 wystarcza, by zadrasnąć przeciwnika, od 4 zadaje normalną ranę, zaś powyżej sześciu rani naprawdę poważnie". Jaka jest zatem różnica między mieczem k6 a mieczem k10?
Rzucanie czarów leczących... Skoro jest po walce, to takie czary można rzucać tyle razy, ile razy się chce (co turę jeden)?
Czary można rzucać co turę, niejako w nieskończoność?
Jak wymyślę inne pytania, to nie omieszkam tu wrócić