Wątek: (Autorski)Plaga
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-03-2008, 18:30   #1
killihno
 
Reputacja: 1 killihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodzekillihno jest na bardzo dobrej drodze
(Autorski)Plaga

Spokojnie szedł.Nie zwracał uwagi na tłum parę metrów dalej.Nagle ktoś go popchnął:
-Kasa Gat,albo cię wypatroszę tu i teraz-rzekł łysy,wysoki i podstarzały mężczyzna w towarzystwie dwóch ochroniarzy.
-Będzie na jutro.
-Nie da ra...-przerwał mężczyzna przebity na wylot.
Gat zdążył tylko zobaczyć człowieka,którego oczy były żółte.Po czym też został przebity szponami wystającymi z ręki mordercy.
***
Witam.To jedna z moich pierwszych sesji,więc proszę o wyrozumiałość.Akcja rozgrywa się w królestwie Bigria.Pojawiła tam się tajemnicza plaga-ludzie zaczynają mordować innych bez powodu,a do tego ich ciała mutują się.Wy jesteście ludźmi niezainfekowanymi.Jeszcze.


Liczba graczy:4.Rekrutacja do następnej niedzieli.Karty słać na PW.

Karta postaci
Imię
Nazwisko
Klasa:wojownik(zwykły wojownik),łotr(przestępca,nie tylko złodziej,ale i spec od lewych interesów),mag(wiadomo,startowe czary to kula ognia,kula lodu),ninja(spec od cichej walki lub pojedynków z jednym człowiekiem)
Historia
Wygląd
Ekwipunek
Zdolności(pełna dowolność,5 skilli,ale żeby były sensowne dla danej klasy)

O przyjęciu decyduje czas zgłoszenia i jakość karty.


Okej,po prostu przyzwyczajenia.
Świat:Średniowiecze plus odrobina fantasy, miasta stają się powoli zamkniętymi osadami,bo ludzie boją się zarazy. Nikt nie jest wpuszczany do nich, co owocuje zaprzestaniem handlu. O zarazie wiadomo zbyt mało aby z nią walczyć. Władze ją ignorują.
Religia:Jest ich tu bardzo wiele, najważniejsza to chrześcijaństwo. Dużo sekt.
Magia:Ludzie zostają magami na zasadzie: jeśli objawią się w jakiś sposób ich zdolności, są przyjmowani do akademii, gdzie poznają podstawy czarów. Trwa ona 2 lata. Czary początkowe narzuciłem, aby nie było czegoś w stylu:"A czemu on ma czar niebieskiej biegunki+20, a ja tylko smocze beknięcie+20% do paraliżu?"
Nastawienie do magów:ludzie nie mają nic przeciwko, dopóki magowie nie afiszują się zbytnio z mocami.

Co do grania:Gramy w pierwszej osobie:ja opisuję sytuację i otoczenie, wy reakcję,ja co się dzieje i tak dalej.

Historia:Królestwo powstało wieki temu, jest ogromną wyspą.Ludzie nie wypływają na ocean, ponieważ podobno kilkaset kilometrów od wyspy jest tajemnicza bariera. Do 1200 roku panował podział na Kartię, Memorię i Alexandrię, jednak zostały połączone porozumieniem, co zaowocowało zjednoczeniem w jedno państwo. Teraz jest rok 1404, a większe miasta upadły pod wpływem zarazy. Historia Bigrii jest dosyć spokojna. Po fuzji państw doszło do jednego powstania, ale szybko stłumione.
System:storytelling
Ilość fantasy:czasem pojawiają się potwory, jednak zbyt rzadko by móc je dokładnie opisać w księgach. Do tego magia.

Władza:Po tym jak król został zabity w zamachu panuje bezkrólewie, i wszyscy walczą o tron, zupełnie nie przejmując się maluczkimi.

Wyszkolenie postaci: Postać wojownika jest takim sobie wojownikiem, który już kilka
walk stoczył, ale nie jest też kimś, kto bez problemu roznosi tłumy wrogów. Łotr: początkujący bandzior, który raczej nie ma zbyt dużych koneksji, ale potrafi już okradać ludzi i wbijać nóż w najmniej spodziewanym momencie. Mag:świeżo po ukończeniu akademii, to jest mający 25 lat, niezbyt doświadczony. Ninja: Ktoś po pierwszym zleceniu, jeszcze nie profesjonalista, ale już zagrożenie.
Ekwipunek:coś prostego, podstawowego, niemagicznego plus trochę kasy(do 1000 sztuk złota). Dla maga: jakaś toga i laska, laska może być lekko magiczna.
 

Ostatnio edytowane przez killihno : 11-03-2008 o 12:42.
killihno jest offline