Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-03-2008, 21:53   #1
kabasz
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
Rekrutacja [System Autorski] Projekt Genui

Nie mam zamiaru was okłamać... Nie znam wszystkich odpowiedzi, zresztą nigdy nie starałem się ich poznać. Dziwicie się czemu ? Gdybyście zobaczyli to co ja, poczuli to na własnej skórze... Strach przed pozostałymi jest zbyt wielki... Nie macie pojęcia jak to jest, zbyt wiele ludzi próbowało dojść prawdy. Osobiście nie znam nikogo, kto odpowiedziałby mi wprost na to podstawowe pytanie. Co tak właściwie się z nami stało ? W końcu ludzie od tak, nie potrafią zmieniać stanów skupienia, kontrolować roślinności czy czytać w myślach drugiego człowieka ! I jeśli myślicie, że w czasach, w których przyszło nam żyć. Ludzie podobni do mnie wykorzystują swe umiejętności w jakiś szlachetnych celach ratowania świata. No cóż życie to nie bajka. Sam mogę to zrozumieć wraz z odkryciem daru człowiek zmienia powoli się w coś lepszego. Otóż tak - jesteśmy lepsi od tego całego motłochu. Chcecie się przekonać dlaczego ?


Wstępu słów kilka.

Jako że jest to mój pierwszy post na tym forum wypadałoby zacząć tak w miarę oficjalnie, dlatego też:

Witam serdecznie wszystkich użytkowników a szczególnie tych, którzy po przeczytaniu tematu rekrutacyjnego będą mieli ochotę wspólnie pograć . Chciałbym poprowadzić sesję bazującą na pomyśle posiadania przez graczy jakiegoś daru, nadprzyrodzonej umiejętności. Darem może być absolutnie wszystko, nie ma żadnych ograniczeń co do wymyślonej umiejętności, jako MG prowadziłem już sesję bazującą na tej koncepcji i powiem szczerze iż pomysły na jakie wpadają gracze są zaskakująco nietypowe co szczerze bardzo przypada mi do gustu Aby wprowadzić jakiś ład w grze stworzyłem mini-mechanikę odzwierciedlającą zasady posługiwania się darem. Zatem po kolei…


Techniczny opis daru:
Za dar odpowiadają wartości trzech współczynników, każdy z nich ma wartość od 1 do 100:

1. Aktywowanie. (Wyrażona w procentach wartość, opisuje szansę na zadziałanie daru)
2. Kontrola. (Wyrażona w procentach wartość, skoro dar się aktywował może nie wszystko poszło po myśli gracza)
3. Moc (pokazuje jak silnie działa dar na otoczenie)

Każdy miałby na początku do przydzielenia 100 punktów na te 3 statystyki. Na początek nie możecie przydzielić więcej jak 50 punktów do jednego współczynnika.

Dla przykładu:
Powiedzmy że Pan Xiński potrafi manipulować energią elektryczną w swoim otoczeniu. Statystyki ma następujące A - 40 K - 30 M - 30.
Nasz bohater próbuje rozładować telefon komórkowy kobiety z którą próbuje nawiązać bliższą znajomość. Spotyka ją codziennie w metro, przed chwilą nawiązał z nią krótką rozmowę. Pech chciał iż zadzwonił jej telefon i ta od niespełna 10 minut ględzi do swej znajomej o przecenionych butach jakie zobaczyła na wystawie sklepowej. Pan Xiński próbuje zgromadzić ładunek, tak by bateria telefonu niedoszłej wybranki padła. Ma 40 % szansy że mu się powiedzie. Wyrzuciłem np 23. Teraz pozostaje kwestia czy wytrzyma test kontroli, przypuśćmy, że nie. Mianowicie wypadło znacznie wyżej jego pułapu, przypuśćmy 80 wtedy też akcja była by mniej więcej taka.
Telefon kobiety najzwyczajniej zaczął by się kopcić gdyż cała elektronika usmażyłaby się Ponieważ moc nasz pan Xiński nie miał zbyt dużą to ucierpiał tylko telefon kobiety. Jednak już na poziomie 50 sprzęt elektroniczny wokół niego podzieliłby los komórki.
Dokładniej o Mocy.

Współczynnik ten odwzorowuje rozwój daru. Aby zdobyć jak najwięcej informacji o tym jak dana osoba widziałaby rozwój swojej umiejętności, każdy gracz powinien zbudować tabelkę w której opisałby po kolei do czego chciałby mieć dostęp wraz z rozwojem postaci

Dla przykładu.

Początkowe założenie: Kontrolowanie roślinności.

1 - 15
Rozmowa z roślinnością (uzyskujesz informacje od rośliny np. kto był ostatnio w pobliżu, jaka była pogoda itp)
16 - 30
Zwiększenie rozwoju roślinności (z źdźbła trawy jesteś w stanie stworzyć cały trawnik, jedna truskawka może powiększyć tysiąckrotnie swe rozmiary)
31 - 40
Rozkazywanie roślinności (atak na drugiego człowieka wykorzystując lokalną florę np. Korzeń oplata sie wokół czyiś nóg, gałęzie atakują wskazanych przez ciebie ludzi. Na początku musi być pod ręką gracza jakaś roślina)
41 - 60
Wtapianie się w roślinność (możesz stać się nie widzialny w lesie za pośrednictwem odpowiedniego kamuflażu z roślin.)
61-80
Doskonałe rozkazywanie roślinności (to samo co przy rozkazywaniu roślinności tylko że nie musi być w pobliżu jakieś rośliny ty ją tak jakby stworzysz)
81-99
Rozpoznawanie roślinności (zioła, narkotyki, trucizny itd )
100
Leczenie roślinności ( uschnięte drzewo odżywa, zainfekowana roślina przez jakiegoś pasożyta się regeneruje itp)

Na podstawie tak zrobionej tabelki łatwo jest zrozumieć pomysł gracza, idee daru. Oczywiście każda tabelka może być przeze mnie zmieniona, kilka umiejętności dodanych, kilka zabranych (choć zdarza się to rzadziej)


Czy można mieć więcej jak jedną umiejętność ?

Tak odbywało by się to w następujący sposób. Nowy dar można uzyskać na dwa sposoby:
1) Kiedy ktoś uruchomił by wyzwalacz w nagrodę otrzymuje dodatkowy dar. A także dodatkowe 25 punktów do rozdysponowania na dar, który uruchomił wyzwalacz.
2) Kiedy ktoś dojdzie do poziomu 100 Aktywowania jednego daru.
Dla każdego nowego daru otrzymujecie kolejne 100 punktów aby rozdysponować je na cechy Aktywowania, Kontroli i Mocy.

Co to jest wyzwalacz ?

Wyzwalacz jest przypisany do każdego z darów. Ustalany jest przeze mnie. Może być czymkolwiek począwszy od emocji, skończywszy na jakieś orientalnej przyprawie. Jeśli ktoś z was uruchomi wyzwalacz automatycznie współczynniki Aktywowanie i Moc dotyczące daru uzyskują liczbę równą 100. Dar jest momentalnie aktywowany z siłą nieograniczoną i oddziaływającą na całe otoczenie wokół osoby. W momencie aktywowania wyzwalacza gracz traci całkowicie kontrolę nad darem. Informacje czym jest wyzwalacz znam tylko ja. Każdy gracz dla każdego daru ma inny wyzwalacz.

Dla przykładu
Pan Xiński w końcu omówił się z panną z metra. Są w restauracji nasz amant chcąc zabłysnąć zamawia dwa kieliszki czerwonego wina, choć smakoszem win za specjalnie nigdy nie był. Grono dojrzewało w Kalifornii dokładny jego gatunek to Caberenet Sauvignon. Rozmowa idzie wspaniale. Kobieta uśmiecha się, trochę kokietuje jednak wraz z pierwszym łykiem wina sala przeżywa prawdziwy koszmar. W sali gasną światła, zaparkowanym samochodom na ulicy włączają się alarmy, komórki każdej z osób w sali zaczynają dzwonić, latarnie na ulicy zaczynają migać, słowem mały Armagedon. Na pewno nie tak wyobrażał sobie ten wieczór nasz pan Xiński.

Atrybuty:
Każdy ma 30 punktów do rozdysponowania na następujące atrybuty
- Siła (Określa sprawność fizyczną człowieka. Cecha jest wykorzystywana w momencie podjęcia przez gracza, jakiś akcji wymagających siły.)
- Charyzma (Jak postrzegają nas inni, czy łatwo nawiązujemy kontakty, czy potrafimy kogoś przekonać do naszych racji. Opisuje atrakcyjność postaci.)
- Inteligencja ( Ilość informacji jaką zna nasza postać. Im większy współczynnik tym więcej mogę podpowiedzieć pisząc posta)
- Zręczność (Szybkość reakcji, Odpowiada za inicjatywę podczas walk)
- Szczęście (Jest modyfikatorem dnia codziennego, czasami po prostu można mieć fara)

Atrybuty muszą mieć wartość od 1 do 10.


Co z levelami ?
Każdy dostawał by Punkty Genotypu. Za każde 10 punktów genotypu uzyskuje się awans, Przy awansie dostajecie dodatkowe 25 punktów do rozdysponowania na cechy A,K,M Oraz jeden punkt do Atrybutu. Przy każdym kolejnym darze punktów było by mniej o 5 aż do minimalnego pułapu 10 na każdy dar.

Czyli jeśli ktoś miałby 3 dary mógłby rozdysponować na każdy z darów po 15 punktów.

Karty Postaci:

W KP powinny znaleźć się mniej więcej takie informacje jak:

Imię i nazwisko.
Aktualne miejsce zamieszkania
(Do wyboru każde miasto/metropolia/miasteczko/wioska na Ziemi)
Fotografia:

Opis człowieka w którego macie zamiar się wcielić. Jego plany,marzenia, osiągnięcia, cechy charakteru. Słowem wszystko co powinienem wiedzieć o osobie w jaką zamierzacie się wcielić.

Każda zawarta informacja pomoże mi w ciekawym skomponowaniu wątku początkowego.

Oczywiście opis daru jaki chcieli byście posiadać (tabelka). Obowiązuje całkowita dowolność. Zastrzegam tylko, iż jeśli np wybierzecie mordowanie spojrzeniem to spodziewajcie się nie lada wyzwania gdyż na początku rozwijania waszej mocy będą następowały miliardy dziwnych zjawisk/zdarzeń i wasza moc może ujawnić się w niekonwencjonalny sposób w każdej chwili i objąć swym działaniem każdego.

Dla przykładu (absolutne minimum):

Znany wam już z wcześniej przytoczonych przykładów Pan Xiński. Mieszkający w Wiedniu spokojny, opanowany księgowy, trzydziestoletni kawaler, znudzony swoim dotychczasowym życiem, tłumi w sobie emocję. Nie potrafi związać się z żadną kobietą, zalękniony. Można by rzec zdominowany przez swoje uprzedzenia, pełen frustracji.

Jakich graczy szukam ?

Jeśli masz odrobinę wyobraźni, wykazujesz szczyptę zdrowego poczucia humoru i byłbyś/byłabyś w stanie odpisywać około 2 razy w tygodniu... Zapraszam serdecznie . W sesji znajdzie się miejsce dla około 6-8 osób. Około 4 graczy ma zarezerwowane w sesji miejsca. Prosiłbym ich o potwierdzenie udziału w grze. Pozostałych graczy wybiorę na podstawie nadesłanych KP. Karty proszę wysyłać na kabasz@o2.pl lub na pw.

Aktualnie przyjętych do sesji ( 7/7 ):
- Johan Watherman (Dar: Manipulowanie myślami i uczuciami)
- Hellian (Dar: Manipulowanie szczęściem w sytuacjach codziennych)
- Nagash Hex (Dar: Wytwarzanie chorób)
- Lilith (Dar: Kontrola żywiołu powietrza)
- Potwór: (Dar: „6 zmysł”)
- Verax (Dar: Manipulowanie materią)
- Aveane (Dar: „Wiedza” ( inaczej wypracowanie musiałbym napisać o koncepcji) )


Link do sesji:
http://lastinn.info/sesje-rpg-autors...ekt-genui.html
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.

Ostatnio edytowane przez kabasz : 31-03-2008 o 23:42.
kabasz jest offline