Seireitei, Sala Spotkań Kapitanów
Wzrok Staruszka
Yamy padł na miejsce gdzie stać powinien Ichimaru Gin, powoli przewinął się na miejsce, gdzie kiedyś stał Sosuke Aizen. Starzec ominął postawną sylwetkę
Komamury i zatrzymał się na miejscu przeznaczonym dla Tousena Kaname.
Wszyscy Kapitanowie spoglądali się w milczeniu na Sōtaichō. Nikt nie śmiał się odzywać, w końcu to On zwołał to zebranie, On ma coś do powiedzenia. Czekali.
- Wybaczcie, że tak długo musieliście czekać. - zaczął w końcu - Teraz możemy przejść do głównego celu tego spotkania.
Zebrani spojrzeli na Yamamoto z zaciekawieniem. Niektórzy domyślali się o co chodzi ale każdy był ciekawy. Każdy prócz
Zarakiego, który jak zwykle miał w dupie sprawy Gotei 13.
- Soul Society straciło trzech kapitanów, którzy zdezerterowali do Hueco Mundo. Sosuke Aizen, Ichimaru Gin oraz Tousen Kaname. Były kapitan 5 Dywizji posiadł pewien artefakt, Hougyoku, dzięki któremu chce stworzyć swą armie. Musimy mu przeszkodzić w. - kontynuował
- Wyślijcie mnie tam a pokaże Aizenowi i jego żołnierzykom co to znaczy walka! - przerwał mu Kenpachi.
Byakuya natychmiast spiorunował go wzrokiem. Inni wyczekiwali reakcji Yamamoto, który wpatrywał się w Zarakiego.
- Kapitanie Kenpachi... - zaczął spokojnie - Nie możemy wysłać głównych sił Społeczności do walki z Aizenem nie wiedząc dokładnie co planuje... Ale wyprzedziłeś me słowa, Zaraki-san. - zrobił pauzę by zebrać myśli w jedną spójną całość - Chcę wysłać grupę trzynastu Shinigamich po jednym z każdego dywizjonu.
- Sōtaichō! - wyrwał
Ukitake - Zwykli członkowie nie dadzą rady przeciwko Arrancarom! - Jushiro wiedział na co może sobie pozwolić w rozmowie z Yamamoto. Czekał na jego reakcje.
- Dla tego wybierzecie z pośród swych ludzi wybierzecie odpowiednich ludzi. Oficerów. - odpowiedział Staruszek Yama.
- Jak zechcesz. - przytaknął Gruźlik, wracając do szeregu.
Widać było znudzenie na twarzy Zarakiego.
Mayuri również spoglądał co rusz w kierunku drzwi. Widać śpieszył się do swoich badań.
Soi Fon,
Hitsugaya Toushiro oraz
Unohana Retsu spoglądali na Yamamoto, sądząc że ma coś jeszcze do dodania.
- Macie jakieś pytania? - spytał Genryuusai.
- Yamamoto-sama. Na kiedy mamy znaleźć odpowiednie osoby? - zapytał
Kyouraku Shinsui.
- Dwa dni, nie więcej. Zależy nam na czasie. Aizen czekać nie będzie. - odparł Yamamoto - Gdy znajdziecie odpowiednich ludzi wyślecie ich do Świata Żywych, do Karakury. Tam odnajdą Urahare Kisuke... On otworzy im przejście do Hueco Mundo.
- Rozumiem. - odpowiedział Shunsui wracając do szeregu.
- Skoro nie ma innych pytań możecie się rozejść.
Wszyscy Kapitanowie rozeszli się gdy tylko uzyskali pozwolenie. Jedynym, który został był Yamamoto, spoglądający na znikającą za drzwiami kapitański płaszcz Ukitake.
***
Witam! Jako wielki fan Bleacha zapraszam innych fanów do zagrania w sesji przeze mnie wymyślonej. Nie jest to zgodne z fabułą A&M jak zauważyliście bo dzieje się to w czasie, kiedy Kurosaki wraz z przyjaciółmi wrócili do Karakury zaraz po uwolnieniu Rukii, gdy pierwszy raz spotykają Bounto.
Tak więc zadaniem GO będzie odnalezienie tego nieszczęsnego Artefaktu i wykradnięcie go Aizenowi. Zadanie nie jest łatwe, zwłaszcza że postacie są na poziomie Oficera. (w 11 oddziale 6-20, w reszcie 1-20). Postaci kanonicznych do gry nie ma, grać można wymyślonymi przez siebie postaciami co uważam za bardzo ciekawe.
Do gry potrzebuje do
4 graczy. Będzie to storytelling. KP przysyłać na PW.
Jakby jakieś pytania pisać w temacie albo PW.
Oto wzór KP.
Imię i Nazwisko: Wiek: Tutaj można umieścić ile żyje jako dusza jak i na ile wygląda.
Płeć: Oddział: Radzę pamiętać o właściwościach oddziałów. (Tu wpisać jeszcze jaki stopień)
1. oddział 4 zajmuje się leczeniem
2. oddział 12 zajmuje się badaniami
3. oddział 11 jest specjalnie wytrenowany do walki i uważa się za najsilniejszy
4. dywizja 2 ma na celu prowadzenie porządku w Społeczności Dusz a także kontrolę nad liczbą Pustych na Ziemi
Hobby: Co lubicie robić w wolnym czasie, co was interesuje. Może to być jak w przypadku Zarakiego - walka, albo Mayuriego - siedzenie w laboratorium.
Charakter: Wygląd: Historia: (uwzględnić pobyt w akademi, oceny itp)
Zanpakutou: (Imię Zan'a)
- Zwykła Forma (jak wygląda Zan przed rozpieczętowaniem)
- Shikai (jak wygląda po rozpieczętowaniu)
- Świat Zanpakutou (czyli tak jak np u Kurosakiego były bloki ustawione bokiem tak u Was może być Las do góry nogami. Liczy się pomysłowość
)
- Materializacja Ducha Zan'a (czyli np to, jak wygląda Zabimaru (małpka z ogonem węża) albo Zangetsu (Mężczyzna w podeszłym wieku)
Umiejętności: (Tu zaliczamy i Kidou i umiejętności Zanpakutou, nie przesadzić. Możecie być dobrym w Kidou lub Zanjutsu, nie w jednym i drugim. Nie chcę drugiego Aizena) Kidou (jeśli dobry jak Hinamori czy Rukia to do 80tego, jeśli zły jak Renji to do 40 ino liczyć się z niekontrolowanym wybuchem jak w jego wypadku)
Umiejętności Zana - 5
Kidou (bez inkatnacji) - 3
Kidou (z inkatnacją) - 1
Liczę na to, że ktoś się znajdzie.
Pozdrawiam, Panda.