Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-03-2008, 22:19   #1
Kaworu
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputację
[D&D 3.0 FR] Wielość

Z dumą rozpoczynam rekrutację do mojej improwizowanej sesji.
Gramy postaciami na 6 poziomie. Sami ustalacie wartości atrybutów za pomocą metody standardowego kupowania punktów ze strony 19 PMP. Do jednego z atrybutów dodajemy +1 za wysoki poziom. Postaci mogą być dowolnej rasy i klasy. Charakter BG i ich osobowość leżą w waszej gestii. Macie 13000 sz na zakup dowolnej ilość magicznych przedmiotów, z których żaden nie może być cenniejszy niż 6500 sz.
Karty postaci robicie w PCP i wraz z historią przesyłacie mi na e-mail szymonim@wp.pl

A teraz, skoro mamy mechanikę za sobą, słówko o samej sesji.
Nie wiem, gdzie będzie się toczyć, jaka będzie fabuła, kto jest głównym złym (jeśli taki w ogóle będzie istnieć) ani czym będą się zajmować wasze postaci. Ustalanie fabuły zanim się otrzyma karty postaci jest złym pomysłem. To przygoda ma być zrobiona pod postaci, a nie na odwrót.
Historia powinna być obszerna i zawierać opisy wielu BN z przeszłości, zarówno tych dobrych jak i złych. Tajemnicze wydarzenia, których świadkiem była postać są dobrym dodatkiem, acz nie przesadzajmy. Nic nie stoi na przeszkodzie żebyście dopracowali historię w czasie sesji. „Niecodzienne” klasy są mile widziane, podobnie jak dziwne związki i powiązania BG z sobą.

Albo wyjdzie nam coś cudnego, ale kompletna kicha. Tak uprzedzam na wszelki wypadek
To jak, gramy?

Dodatek: Garść zasad.
1. Każdy z graczy, poza historią opisową, wypełnia formularz ze strony: Tworzenie wiarygodnych psychologicznie bohaterów - POLTERGEIST
Ponadto, byłoby mile widziane określenie typu osobowości postaci (melancholik, sangwinik, choleryk, flegmatyk). Jak ktoś nie wie, o co chodzi, zapraszam do wikipedii
2. Czarodzieje, aby poznać nowy czar, muszą go sobie skopiować z jakiejś księgi czarów (zwoje zawierają zbyt mało run). Zaklinacze muszą skontaktować się z jakąś potężną istotą, która podzieli się swoją magią. W dodatku po ewentualnym awansie musicie trochę odpocząć. Klas walczących raczej nie spotkają specjalne zasady.
3. PW obliczacie ze wzoru max KW + 1/2KW za każdy poziom powyżej pierwszego + wszelkie mod z budowy.

Gdy otrzymam karty postaci, skontaktuję się z graczami i ustalę, jak się sesja zacznie

EDIT: Potrzebuję gdzieś tak 4-6 graczy, którzy pisaliby przyzwoite posty. Wybiorę karty z najciekawszymi pomysłami/najlepszym potencjałem/najlepiej napisaną historią. Ogólnie, chcę po karcie zobaczyć, że gracze się nadają
 
Kaworu jest offline