Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-03-2008, 11:05   #1
Cosm0
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
[D&D 3.5 FR]Cormyr - rana splotu

Jako, że to mój pierwszy post na tym forum, myślę że przydałoby się wpierw jakieś mniej lub bardziej formalne powitanie, więc: Witam wszystkich serdecznie i mam nadzieję, że jest to początek naszej dobrej współpracy i jeszcze lepszej zabawy. To by było na tyle, jeśli chodzi o kwestie formalne, a teraz chciałbym zaprosić Was do udziału w pierwszej przeze mnie prowadzonej sesji. Mam nadzieję, że sprawdzę się jako mg oraz, że podołam zadaniu dostarczenia Wam i sobie dużej porcji rozrywki Jako, że nie jestem ani humanistą, ani długoletnim mg, decyduję się więc na wykorzystanie gotowej przygody "Cormyr - the tearing of the Weave". Mam nadzieję, że zarówno moje zdolności prowadzenia jak i znajomość angielskiego by tłumaczyć tą przygodę na język ojczysty okażą się wystarczające.

Niniejszym ogłaszam, że rekrutację uznaje się za otwartą! Good luck & have fun!



~*~


Bogini Mystra od początku świata opiekuje się Splotem i zapewnia dostęp do potęgi jego magii każdemu posiadającemu wystarczająco przenikliwy umysł by zgłębić tajniki mistycznej Sztuki. Wyznają ją potężni czarodzieje pragnący osiągnąć sławę jako Ci, którzy posiedli zdolność ujarzmienia największych tajników magii, zaklinacze, w których żyłach płynie naturalny talent do kanalizowania Splotu oraz zmniejszający się w ostatnich latach kler. Aż do tej chwili Cormyr pomimo obecności całych zastępów bitewnych magów nie posiadał ani jednej oficjalnej świątyni Pani Wszelakiej Magii. Zmieniło się to sześć miesięcy temu, gdy mystrańska kapłanka, Pani Tajemnic Naedaeyna Arthas przekonała lorda Sarpa Czerwonobrodego, oficjalnego przywódcę miasta Wheloon oraz przyległych do miasta ziem, że ufundowanie świątyni Mystry jest tym co potrzebuje miasto, by podbudować swoją ekonomię i napędzić gospodarkę, jako że świątynia byłaby naturalnie centrum handlu magicznymi przedmiotami, komponentami oraz skarbnicą wiedzy o Splocie. Dobre argumenty poparte jeszcze lepszymi łapówkami szybko sprawiły,że decyzja zapadła i na miejscu zrujnowanej niegdyś cytadeli na obrzeżach Wheloon wznosi się dziś niezbyt wyszukana, acz stojąca dumnie świątynia Mystry skrywając za swymi potężnymi murami ołtarze ku czci Bogini Magii, przed którymi wieczorami odprawiane są rytuały i modły ku czci patronki. W Wheloon, mieście które wyrosło wokół przeprawy promowej przez rzekę Wyvernów i znanym głównie ze swych dygoczących na wietrze jaskrawo-zielonych dachówek, nowa świątynia wzniesiona ku czci Mystry jest w ostatnim stadium konstrukcji. Lecz coś pobrzękuje fałszywie pomiędzy murami świątyni, lub przynajmniej pomiędzy tymi, którzy głoszą pochwałę bogini układając magiczne hymny za zamkniętymi wrotami świątyni. A to dopiero początek...


~*~




A teraz parę spraw organizacyjnych:

Edycja: 3.5, choć i tak pewnie będę w miarę własnych potrzeb skakał pomiędzy 3 i 3.5, jako że nie mam zbytniego doświadczenia jako MG, aczkolwiek postacie robicie w 3.5

Poziom: 4

Atrybuty: Point Buy 32 (pomocna strona: Point Buy Calculator)

Skarb: 5400sz, z tym że żaden przedmiot nie może być droższy niż 3000sz.

Punkty wytrzymałości: Pierwsza kostka pełna, każda następna połowa.

Charakter: Preferowany dobry i neutralny, aczkolwiek jeśli ktoś chce złą postać to dajcie znać - może wymyślimy coś specjalnego

Karta postaci: Preferuję PCProfiler, aczkolwiek nie widziałem jeszcze nigdy tych kart forumowych. Jeśli po rozpoczęciu sesji stwierdzę, że mi odpowiadają to zdecydowanie będę wolał, aby karty mieć na forum.

Ilość graczy: 3-4, z tym że dwóch już mam. Jeśli będzie więcej chętnych to postacie wybiorę na podstawie własnego widzi-mi-się, które będzie bazować na waszej karcie postaci, pomyśle na postać oraz tych kilku słowach charakterystyki, które wymagam.

Klasy i rasy: Wszystkie klasy i rasy, na które MG wyrazi zgodę. Wolałbym żebyście nie grali ćwierć-smokami, ćwierć-orkami, ćwierć-tanarri i ćwierć jeszcze jakiegoś badziewia, ale jak ktoś bardzo będzie chciał to zastanowię się czy dam radę to poprowadzić. Klasy wszystkie jakie kto chce z podręczników, z neta lub nawet wymyślone przez siebie, tylko bardzo ważna uwaga - nie życzę sobie megawypakowanych postaci, bo po prostu jako początkujący MG sobię z takimi postaciami nie poradzę. Jak dostanę wszystkie karty to porównam je ze sobą i jeśli, jakaś postać będzie się zbytnio wybijać ponad pozostałe to albo poproszę o poprawienie postaci, albo postać ta będzie miała wyjątkowo przykre życie...

Kwestia mechaniki: Będzie stosowana wtedy, gdy MG uzna to za stosowne - zazwyczaj w czasie walki. W trakcie gry będzie stosowana w sytuacjach, w których jej użycie będzie IMO wymagane. Postaram się prowadzić walki na przygotowanych dla was szachownicach - zobaczymy jak to wyjdzie.

Kwestia rozwiązywania sporów: MG rozwiązuje wszelkie spory. Od decyzji można się odwołać, z tym że wszelkie odwołania rozpatruje MG i to jedynie wtedy, gdy kolejny post nie został jeszcze dodany przez MG bądź innego gracza.

Częstość postowania: Nie ma zmiłuj się - 1 post/2 dni to jest ABSOLUTNE MINIMUM. Wiadomo, że zawsze mogą zdarzyć się sytuacje losowe i ktoś nie może grać bo [wstaw dowolny powód]. W takiej sytuacji jednak uważam, że nie jest problemem skrobnąć mi pw, że nie będzie kogoś przez parę dni, jeśli jednak ktoś przewiduje dłuższą absencję z powodu matury, która jest tuż tuż to niestety ale dziękuję bardzo. Sam maturę pisałem jakiś czas temu i uważam, że przygotowania do matury nie przeszkadzają, aby raz na 2 dni wejść i poświęcić 20 minut na napisanie posta - dłużej zajmuje niektórym obiad, a nie wierzę, żeby dzisiejsi maturzyści byli tak pilni i uczyli się przed maturą 24h/dobę bez przerwy na siusiu W przypadku nieobecności niepopartej wyjaśnieniem NPCuje postać po 2 dniach, a po 5 dniach postać bezpowrotnie ginie śmiercią jak najbardziej nienaturalną.

Kwestia jakości postów: Posty nie muszą być jakoś wybitnie wyszukane, ale proszę - nie 2 linijki. Post ma być napisany przystępnie i treściwie, bez zbędnych upiększeń, lecz jednocześnie nie ma to być post w stylu "Atakuję! Rzuć mi na atak". Z doświadczenia wiem, że mocno przydługie posty hamują sesję, jako że przeczytanie takiego posta oraz dojście do tego o co w nim tak na prawdę chodzi, doszukując się sedna sprawy pośród miliona "upiększaczy" i wewnętrznych rozterek bohatera trochę czasu zajmuje i czasami się po prostu nie chce.

Kwestia rzutów kośćmi: Proponuję żebyście sami rzucali na stronce http://www.kostnica.eu, z tym że proszę nie zmieniać nicka, tak żeby wszystkie rzuty były wykonywane w jednym profilu po kolei i dobrze opisane, żeby nie było przekrętów.

Kwestia fabularna: Akcja ma się toczyć jesienią roku 1374 w Cormyrze, więc mile widziane są postacie związane z tym regionem, aczkolwiek zawsze można być kimś kto akurat przejeżdża przez Cormyr bądź też sprowadził się tutaj z innego regionu. Nie chce jedynie takiej sytuacji, że Morski Elf znajdzie się nagle na środku kontynentu z dala od morza, albo Theskańskiego Mistrza Cieni z Telflamm bawiącego się w najlepsze na terenie Cormyru z dala od własnej organizacji, bądź też barbarzyńce z Doliny Lodowego Wichru który jakimś cudem znalazł się w samym środku państwa Purpurowego Smoka. Historia nie jest wymagana, jako że 4 poziom nie pozwala zbytnio postaci rozwinąć skrzydeł w tej materii, chociaż prosiłbym o napisanie paru słów charakterystyki. Wasze postacie mogą się znać lub też nie, już ja się o to ewentualnie zatroszczę, ale proszę, żeby wszystkie były w Cormyrze w okolicach miasta Wheloon, bo tam właśnie musimy się wszyscy na początku znaleźć i będzie mi łatwiej jeśli już tam wszyscy będą.

Proszę tylko by pamiętać o bardzo ważnej uwadze (żeby później nie było rozczarowań) - to jest moje pierwsze mistrzowanie, więc po 1 - nie wiem jak mi to pójdzie i czy będę dobrym mg czy też nie, oraz po 2 - nie wiem czy będzie mi to sprawiać wystarczająco frajdy żeby to ciągnąć do końca, więc uprzedzam że jest to dla mnie próba sił i za ewentualną porażkę z góry przepraszam.
 

Ostatnio edytowane przez Cosm0 : 24-03-2008 o 11:55.
Cosm0 jest offline