Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-03-2008, 14:39   #1
Odyseja
 
Odyseja's Avatar
 
Reputacja: 1 Odyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputacjęOdyseja ma wspaniałą reputację
[autorski - rekrutacja dodatkowa] Kryształ Mocy


Cytat:
Cytat:
Cytat:
Na początku piątej ery świata Beserall trwała 400-letnia Wojna. Ludzie, Elfy i Krasnoludy przeciwko orkom i goblinom, którymi władał Czarnoksiężnik Aserot. Wojna była długa i krwawa. Czarnoksiężnik władał taką mocą, że Sojusz Trzech Ras, nie mógł go pokonać. Mógł jedynie się bronić. Było tak, ponieważ Aserot posiadał Kryształ Mocy. Artefakt, który dawał właścicielowi niewyobrażalną moc, władzy nad słońcem, ziemią, wodą, ziemią i powietrzem. W końcu Wielka Rada Magów wybrała Pięciu, którzy mieli za zadanie odebrać Kryształ Mocy Czarnoksiężnikowi. Udało im się to. Wielka Rada Magów, uwięziła Aserota w Bezprzetrzeni. Kryształ Mocy został zniszczony. To oficjalna wersja. Ale czy na pewno?
Jest rok 1400 piątej ery Beserall. Pewien potężny czarodziej, postanowił przejąć moc uwięzionemu Aserota, jednak sprawa wymknęła mu się spod kontroli. Przez przypadek uwolnił czarnoksiężnika. Aserot postanowił odzyskać władzę. Zebrała się Wielka Rada i postanowiono w porozumieniu z królem powstrzymać Czarnoksiężnika, którego moc była większa niż kiedykolwiek. Taką oto wiadomość ogłosił królewski Herold:

Czarnoksiężnik Aserot uwolnił się z Bezprzestrzenni. Znów zbiera wojska! Orkowie i Gobliny przygotowują się do wojny. Czekają tylko na znak swego władcy… Rada zdecydowała, iż Pięciu śmiałków dobrej rasy, wyruszy by powstrzymać Aserota. Śmiałkowie Ci, dowiedzą się szczegółów na kolejnej radzie. Proszę się zgłaszać do pałacu.
Zgłosiło się sześciu śmiałków, wyruszyło w podróż pięcioro. Dotarli do elfickiego miasta Murien. Potem słuch o nich zaginął... Chociaż nie! Krążą opowieści, że ich przewodniczka, Huwiana, jakiś czas temu w ciężkim stanie pojawiła się w jednym z małych, niewiele znaczących miast. Są to jednak tylko niesprawdzone plotki. Czy bohaterowie żyją? Jedno jest pewne. Nie wykonali jeszcze swojego zadania - Kryształ dalej istnieje...
Krzyki kobiet. Płacz dzieci. Szczęk oręża dochodzący z murów. Ryk zabijanej bestii. Stałeś w środku tego całego zamieszania. Wokół ginęli ludzie. Jedni gnili od magii, inni padali od uderzeń kosturów magicznych bestii. Tych pierwszych jednak było więcej. Niedawno zapłonęły wici. Tylko w nich nadzieja. Chociaż… Może Twoim przeznaczeniem jest uratować miasto? Kto wie…

Oto wstęp do kolejnej rekrutacji dodatkowej w Krysztale Mocy. Gracze się wykruszyli. Za namową Alarona, postanowiłam nie zamykać sesji, lecz zwerbować więcej graczy. Bohaterowie znajdują się w ludzkim mieście o nazwie Merno. Jest ono osaczone przez magiczne wojska Aserotha. To, jak się tam znaleźli należy do Was.


Oto parę informacji:

1. Przyjmę 1-3 osoby.
2. Mój post jest w zależności jak gracze odpiszą, raz na tydzień/dwa.
3. Wasze postacie mogą się znać, o ile będzie to uzasadnione w historii.
4. Świat tworzycie Wy. Opisujcie miejsca skąd pochodzicie itp. Poniżej spis istniejących już miast.
5. Opis ras i klas jest mniej więcej taki jak z dedeka.
6. Karty Postaci do mnie na priva.
7. Czas trwania rekrutacji: do 4 kwietnia. W razie potrzeby mogę ją przedłużyć.
8. Przy wyborze kart kieruję się pomysłem na postać, oraz wykonaniem KP.
9. Odrobina geografii:

Murien - elfickie miasto, W tych czasach mają do niego wstęp tylko elfy. Położone mniej więcej w centrum Beseralu
Nuln - ludzkie miasto położone na północy kraju. Leży niedaleko Riv.
Aldorf - tu szkolą się praktycznie wszyscy madzy z Beserallu. Leży na zachodzie
Riv - miasto mieszane. Bardzo dużo tu niziołków, ludzi, krasnoludów i wszelkich połówek. Raczej nie ma tam elfów, chociaż często spotyka się półelfy, które niezaakceptowane w swoim środowisku zawędrowały do tego miasta. Leży na północy, nad morzem. Niedaleko Nuln
Nehemi - małe elfie miasteczko. Nie wiadomo dokładnie gdzie leży. Jego mieszkańcy są mile widziani w Murien.
Mroczna Puszcza - puszcza na wschodzie. Wyznacza naturalną granicę Beserallu. Nikt nie wie, co za nią jest oprócz gór, których wierzchołki widać z daleka.
Meriston - ogromne miasto położone na południu. Tu wszystko się zaczęło, tutaj rozporządza Wielka Rada.
Merno - średnich rozmiarów ludzkie miasto, w którym się znajdujecie. Jest oblężone przez magiczną armię Aserotha


Wzór KP:


1. Imię (pseudonim):
2. Płeć:
3. Wiek:
4. Rasa:
5. Profesja:
6. Umiejętności:
7. Wygląd:
8. Charakter:
9. Historia
10. Ekwipunek
11. Avatar postaci:


Ad1. Proszę, by imię było klimatyczne.
Ad2. Wiadomo
Ad3. Bez ograniczeń. Możecie grać i 200-letnim starcem i 12-ciolatkiem, który znalazł się w tym zamieszaniu. Byleby tylko był jakiś niezwykły. Młody mag, syn strażnika, szkolony na wojownika, czy dziewczynka żyjąca z kradzieży.
Ad4. Macie do wyboru: elfa, hobbita, człowieka, krasnoluda, pólelfa i gnoma. Inne do ustalenia ze mną.
Ad5. Macie do wyboru: barda, łotrzyka, paladyna, tropiciela, łucznika, wojownika i czarodzieja. Inne do ustalenia ze mną.
Ad6. Dostosowane do rasy i profesji.
Ad7. Wiadomo.
Ad8. Niekoniecznie dobry, ale jest mile widziany. Proszę w formie opisu.
Ad9. Przede wszystkim od niej zależy przyjęcie do sesji. Nie wymagam jakiejś długiej, byleby nie krótsza niż ½ A4.
Ad10. Ostatecznie zatwierdzam ja. Proszę bez przesady.
Ad11. Wymagam. Nie jest to dodatek, tylko obowiązek. Proszę, by był zgodny z opisem wyglądu.

Wszystkie pytania proszę w tym temacie.
 
__________________
A ja niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Co spróbuję coś napisać, nic mi nie wychodzi. Nie mogę się za nic zabrać, chociaż bardzo bym chciała. Nie wiem, co się ze mną dzieje. W najbliższym czasie raczej nic nie napiszę. Przepraszam.

Ostatnio edytowane przez Odyseja : 24-03-2008 o 20:25.
Odyseja jest offline