Nie byłoby mapki z polami. Byłaby to raczej "normalna" sesja. MGowanie rzeczywiście będzie dość trudne, ale między innymi dlatego wprowadziłem szereg modyfikacji (raczej szczegółowych), które usprawnią grę i ułatwią jej prowadzenie (bez konieczności używania właśnie takich map itp.).
Co do części gry, skłaniałbym się ku piątce, dlatego że - moim zdaniem - jest to najlepsza odsłona zarówno pod względem fabuły, jak i bogactwa oraz realizmu przedstawionego świata. To właśnie w piątce pojawia się najwięcej różnorodnych i bardzo dobrze przemyślanych jednostek. Poza tym sama gra oferuje doskonałą oprawę graficzną, dzięki czemu niejednej osobie łatwiej będzie się wczuć w klimaty świata.
@Edit: A propos systemu walki: ten problem postanowiłem rozwiązać w następujący sposób. Po prostu zmieniłem nieco zasady mechaniki tak, by można ją było oprzeć na rzutach kośćmi. Rzeczywiście w walce musiałbym wykonywać sporą liczbę, często dość skomplikowanych obliczeń. Wszystko jednak odbywałoby się w miarę sprawnie, choć z powodu licznych uproszczeń w mechanice, na pewno gra ucierpi nieco na realizmie i gracze, którzy dobrze znają system, z całą pewnością odczują pewne niedogodności.
Ostatnio edytowane przez Fehu : 21-04-2008 o 19:26.
|