Cytat:
@Edit: A propos systemu walki: ten problem postanowiłem rozwiązać w następujący sposób. Po prostu zmieniłem nieco zasady mechaniki tak, by można ją było oprzeć na rzutach kośćmi. Rzeczywiście w walce musiałbym wykonywać sporą liczbę, często dość skomplikowanych obliczeń. Wszystko jednak odbywałoby się w miarę sprawnie, choć z powodu licznych uproszczeń w mechanice, na pewno gra ucierpi nieco na realizmie i gracze, którzy dobrze znają system, z całą pewnością odczują pewne niedogodności.
|
Och czyżby...?
Jeśli szukasz graczy powinieneś rozwiązać problemy z mechaniką lub zdecydować się na storytelling, bo w ten sposób zniechęcasz poprzez bycie nieprzygotowanym do prowadzenia takiej rozgrywki, pomysł to może mieć każdy, gorzej z wykonaniem. Ja bym nie chciał grać w sesji, w której MG dokońca nie wie co tak właściwie ma zrobić i jak to działa...