Wątek: Realizm w RPG
Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-04-2008, 09:28   #6
Szarik
 
Reputacja: 1 Szarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłość
Jeżeli chodzi o realizm to ja wpisuję się po prostu w ogólnie przyjętą konwencję danego systemu. W większości systemów ograniczenie ilości ekwipunku opiera się na wagomiarze a nie na objętości. Tak to już ktoś wymyślił i trzeba się tego trzymać. Jeżeli chodzi o Neuro to prowadzę głównie w kolorze rdzy i tu akurat pilnuję nie tylko wagi ale i właśnie rozmiarów przedmiotów; Nikt mi z kilkoma M16 paradować nie będzie
Róznice wyraźnie widać w cRPG. Na przykład NWN i Wiedźmin, które to gry są na tym samym silniku. W NWN mamy w plecaku kilka zbroi, mieczy, toporów , w Wiedźminie dwa miecze na plecach, jeden przy pasie i koniec.
Reasumując chcecie grać w konwencji heroic - olej! W dark - czepiaj się wszystkiego
 
Szarik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem