Krucjator Wprowadzenie:
Do mg bądź do graczy zwracamy się pismem pogrubionym. Zadajemy w ten sposób ważne pytania dotyczące gry, a nie rozmawiamy o pogodzie w świecie realnym. Historię opowiadamy pisząc zwykłym pismem. Wypowiedzi i myśli bohaterów zapisujemy kursywą. Jeśli opisujecie dialog między bohaterami, możecie użyć kolorów. To pomoże odróżnić tekst wypowiedziany przez jedną osobę od tekstu wypowiedzianego przez osobę drugą (albo i trzecią nawet).
Gracze rozpoczną grę po wyjściu z kapsuł hibernacyjnych. Czeka na nich Pavel - młody kapitan statku Krucjator. Przez dwa tygodnie miał cały statek wraz załogą pod swoją kontrolą. Teraz ze zniecierpliwieniem przygląda się procesowi dehibernacji. Salę inkubatora wypełnia dźwięk tytanowo-plastikowego ramienia, które zdejmuje z wielkich półek kapsuły i ustawia je na podłodze w jednym rzędzie w pozycji pionowej. Dźwiękowi temu wtóruje komputer mówiący delikatnym lecz stanowczym kobiecym głosem Dehibernacja obiektów 3,4,5,6 ,7 i 8.
Z inkubatora drzwi w wysokiej szklanej ścianie prowadzą do laboratorium chemicznego i dalej na poziom pierwszy. Obok tych drzwi znajdują się dwie windy, którymi można się dostać na poziomy drugi i trzeci. Załączyłem mapki tych dwóch poziomów. Proszę na początek nie zapuszczać się jeszcze na poziom pierwszy.
Ostatnio edytowane przez PonuryByk : 09-06-2008 o 18:37.
|