Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 15-06-2008, 14:38   #1
Powerslave
 
Powerslave's Avatar
 
Reputacja: 1 Powerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodzePowerslave jest na bardzo dobrej drodze
[Inne] Gothic - Nadchodząca Bestia



[MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=YVR0t00oLsw[/MEDIA]

Od czasu pokonania Smoka Ożywieńca minęło już tyle czasu, że wielu zaczęło o tym mówić jak o legendzie, która wprawdzie mogła mieć miejsce, ale na którą należy przymknąć oko. Tylko Wy znaliście całą prawdę, wiedzieliście kto tego dokonał, choć nie znaliście jego imienia. Doskonale znaliście otoczenie, w którym ów śmiałek się obracał. Znaliście takich ludzi jak Diego, Gorn, Lee, Lester czy Lares, choć nie byliście pewni czy w ogóle jeszcze żyją. Co gorsza, prędko się tego nie dowiecie, bo trudno będzie Wam wydostać się z tej przeklętej kolonii karnej...Tak, odkąd zaczęto formować tak zwane grupy poszukiwaczy przygód, do których Wy należycie, zaczęto je obarczać całą winą za okradanie farmerów, którzy przecież płacą w naturze królowi. Rhobar tak się zezłościł, że kazał wyłapać wszystkich poszukiwaczy przygód (takich jak Wy i pozostali skazańcy w tej przeklętej kolonii) i uwięzić w górniczej dolinie, aby wydobywali dla niego magiczną rudę, która po zniknięciu orków, w tajemniczy sposób znów wydobywana była całymi skrzyniami. Już dobre trzy lata minęły jak zabrano Wam miecze i w ręce wtrącono kilofy. Nawet nie pozwala się Wam już na opuszczanie kopalni w kotle. Pracujecie czasem dniem i w nocy bez odpoczynku. Do jedzenia wydają Wam zupę z parszywych pełzaczy a miejsce do spania to wielka szopa zbita w jednym z szybów na najwyższym piętrze kopalni, gdzie sypiacie wspólnie z innymi skazańćami.
Wczoraj, gdy szczęśliwie dla Was zadecydowano, że pracę skończycie przed północą, podszedł do Waszej grupy strażnik odziany w zbroję z magicznej rudy (dawne zbroje strażników zostały zastąpione przez wyśmienite zbroje z magicznej rudy, które były o wiele wytrzymalsze, jednak nie dało się ich ściągnąć z martwego wojownika, bo trzymała je na nich jakaś magiczna siła, jak zwykło się mówić) i rzekł sciszonym głosem nachylając głowę w Waszym kierunku:
- Macie dość co? Ja też...
Co będzie dalej? Może to w końcu iskra nadziei na wydostanie się z tego miejsca. Od trzech lat siedzicie w cuchnącej kolonii karnej, a od dwóch lat nie oglądaliście nawet światła słonecznego...Czy to nareszcie się zmieni?

Witam wszystkich,
zapraszam do wzięcia udziału w sesji w świecie dobrze znanej gry cRPG Gothic. Znajomość fabuły części I i II mile widziana, acz nie niezbędna. Nie ukrywam jednak, że owa wiedza może znacznie uprzyjemnić rozgrywkę no i już napewno wiele wyjasnić. Teraz formalności:


- potrzebuję co najwyżejczterech graczy

- gracz wcielić się może tylko w człowieka, jako, że z pozostałych gothicowych ras pod rozważanie można by wziąć orków, ale gra orkiem jest wykluczona

- przygoda rozgrywać się będzie w dwadzieścia lat po pkonaniu Smoka Ożywieńca z II części gry, przy czym zdarzenia z III części gry nigdy nie miały miejsca. (ja po prostu nie uznaję tej części gry )

- warunkiem przyjęcia do sesji jest ciekawa karta postaci, która zawierać powinna następujące zagadnienia:

*Imię i historia bohatera napisana w skrócie, ale zawierająca najważniejsze informacje o życiu bohatera.
*W jaki sposób bohater poznał pozostałą trójkę poszukiwaczy przygód
*Wiek postaci i jego przyzwyczajenia (krótki zarys psychologiczny, mogą być też np. jakieś fobie, tiki nerwowe itp.)
proszę o nadsyłanie KP na PW

- sposób prowadzenia sesji to storytelling z małymi elementami rpgowej mechaniki (ściślej - walki odbywają się storytellingowo, ale szansę na zwycięsto określa całkowity poziom postaci porównany z poziomem danego stwora/przeciwnika, jeśli przeciw jednemu przeciwnikowi walczą cztery osoby, wtedy ich poziomy są dodawane. Jeśli chodzi o losowy czynnik w zadaniach typu 'przesuń głaz' wtedy zazwyczaj decyduje zwykła kość 1k6, którą rzuca gracz po uprzednim ustaleniu trudności danego zadania). Proste

Dzięki za uwagę
 

Ostatnio edytowane przez Powerslave : 15-06-2008 o 15:16.
Powerslave jest offline