Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-08-2008, 03:03   #1
Kagonesti ZW
 
Kagonesti ZW's Avatar
 
Reputacja: 1 Kagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłośćKagonesti ZW ma wspaniałą przyszłość
[Autorski CP] Syndykat: Kroniki - "Niewygodny sojusznik"

[MEDIA]http://mendokaze.googlepages.com/syndicate_wars_psx_audio_track_02_hq.mp3[/MEDIA]

Kod:
[Impax Industries Terminal HD-32]
Please choose your language: 

English
Polski
Deutsch
�-国


GSIE Software v. 2.0.2 Witamy w Nowej Przyszłości. 

Przesyłam dane... Proszę czekać.
Skanuję DNA... Proszę czekać. 
Ładuje personalne ustawienia... Proszę czekać. 





Witaj obywatelu. Masz dwie nowe wiadomości: 

Wiadomość 1:
OD: PHARMAN&SUNLITE WYSŁANA: 19 STY 2152 "Dzień dobry. W imieniu korporacji PharMan i firmy SunLite, informujemy iż od 30 stycznia 2152 roku w ramach porozumienia z Wielkim Syndykatem i podpisaniem deklaracji o współpracy, będzie można używać Społecznych Jednostek Kredytowych (SCV) jako środków płatniczych dla naszych produktów. Na naszych portalach makrosieciowych i stacjach mikrosieci, można pobierać informacje na podręczne nośniki o tym jak korzystać z usługi płacenia SCV, w naszych punktach sprzedaży będzie można skonsultować się ze specjalistami, zaś każdy obywatel USA będzie mógł zamówić podręcznik za pomocą domowych terminali zaopatrzeniowych. Z tego miejsca chcielibyśmy podziękować za tak wielkie społeczne wyróżnienie. Jesteśmy dumni, że możemy przyczyniać się do eskalacji zdrowia na świecie." Prezes zarządu PharMan - Damon Hadgrim. PharMan&SunLite - ZDROWIE WAŻNE JEST DZIŚ.
Wiadomość 2:
OD: MyJoy [znajomy] WYSŁANA: 19 STY 2152 "Siema! Wysłałem Ci to co chciałeś. Wszystko świeże, przetłumaczone i na DePeku. Paczka będzie do odbioru w przesyłce konduktorskiej kolei magnetycznej dziś o 9 PM, numer: 349234. Dzięki za kasę." Skocz do: Makrosieć (opłata 2 SCV/h) Archiwum wiadomości Odebrane pliki Administracja Ustawienia Wylogowanie Zapisuję ustawienia... Proszę czekać. Wysyłam log... Proszę czekać. Wylogowanie... Proszę czekać. Dziękujemy za skorzystanie z usług GSIE Software. GSIE Software v. 2.0.2 Do zobaczenia w Nowej Przyszłości!

*** *** ***

Cytat:
Nowy Porządek Świata - historia kryzysu i odnowy
John Bolensky

*UWAGA materiał, jak i jego wydanie na drukowanym papierze (DePeku) nie jest autoryzowane przez żaden z organów Wielkiego Syndykatu. Wydanie to jest NIELEGALNE. Czytasz na własną odpowiedzialność. Nie ponosimy odpowiedzialności za konsekwencje wynikłe z jego posiadania!*

*Materiał to tylko wybrany fragment publikacji*

Rok 2152. Ziemia. Świat ludzi... a raczej to co z niego zostało. Nie, nie było żadnej wojny nuklearnej, ataku kosmitów, nic nie spadło na nas znienacka. Po prostu... Tak jak skorodowany kawałek żelaza, tak świat powoli psuł się i wykruszał. Nikt nie pamięta kiedy załamała sie gospodarka, nikt nie pamięta kiedy podczas jednego z ataków nieświadomej bojówki, wybuchł niezwykle cenny eksperyment - w skutek reakcji łańcuchowej, atmosfera została skażona, a powłoka mocno zniszczona. Na dodatek, skażone powietrze skutecznie niwelowało kolejne warstwy atmosfery. Zaczęły pojawiać się anomalie i kataklizmy, m. in. kwaśne deszcze, dziury ozonowe i kosmiczne radiacje. Ludzie zeszli w obawie do podziemi. Władza podziemna szybko przeszła w ręce nowo utworzonych związków zawodowych i bojówek terrorystycznych. Ci pierwsi dlatego, iż ludzie dość mieli biurokracji, powstał nowy kult pracy, neo-socjalizm, przewagę miał ten który przyczyniał się do rozwoju podziemnego. Powstawały małe syndykaty, które przejmowały strefy wpływów. Mimo to państwa podziemne rozwijały sie dość szybko. Nikt jednak nie wiedział, że nie wszyscy zeszli do podziemi. Grupa dzielnych naukowców i kosmonautów została na powierzchni, by zbudować coś na wzór "zagęszczaczy atmosfery", i "rozpylić je" wokół planety. Użyli do tego wielkiego działa jonowego, umieszczonego na orbicie. Jednakże długie przebywanie na skażonej powierzchni przypłacili życiem. Zostali nazwani Grupą Hyperion i do dziś czczeni są przez wszystkie frakcje i syndykaty jako wielcy bohaterowie. Atmosfera jednak w wielu miejscach globu na zawsze będzie miała bordową otoczkę, a ludzie nie ujrzą już światła słonecznego w czystej postaci. Większa część państw podziemnych wyszła na zewnątrz. Wspólnymi silami zaczęli odkażać świat i na nowo gospodarować. Tu tez było wiele poświeceń, lecz wkrótce udało sie odnowić tereny do życia. Ludzie zaczęli osiedlać sie z powrotem na powierzchni. Mimo tego, ten niezwykły jak dla ludzi pokój i spokój, był jak zawsze tylko cisza przed burzą. Niedługo potem wyszły na jaw nawyki i zapędy związków, frakcji i syndykatów. Szybko znów lud planety Ziemia, podzielił sie. Jeden z syndykatów przejął coś więcej niż którykolwiek. Udało mu sie przejąć kontrolę nad generatorem podtrzymującym sztuczną atmosferę, a także kontrolę nad emiterami sztucznego światła słonecznego i akceleratorami tlenu. Na dodatek, połączył się z frakcja kosmiczna, która posiadała stare, lecz wciąż sprawne systemy zbrojne w kosmosie. Dzięki temu, oraz dzięki agresywnej polityce, sabotażom i szantażom pod groźba ataku z kosmosu, ów syndykat zdołał podporządkować, zasymilować, lub zlikwidować każdą opozycję. Ów grupa, nazwała sie Wielkim Syndykatem (choć tak naprawdę stała sie konsorcjum) i funkcjonuje do dziś, kontrolując kukiełkowe i bojaźliwe społeczeństwo. Poza Wielkim Syndykatem, na Ziemi funkcjonują niezależne frakcje, partie, stowarzyszenia, bojówki i grupy opozycji. Nie stanowią one większego zagrożenia dla konsorcjum. Rządy krajów są tylko ich reprezentatywnym organem, albo innych frakcji. Każdy przejaw większej siły, skutecznie likwidowany jest przez agentów Wielkiego Syndykatu. Jedynie Yakuza, Triada (zwana Chińska Zjednoczona Partią Związków Podziemnych, czyli CZPZP), oraz SOK (Stowarzyszenie Obrońców Koranu), są stowarzyszeniami godnymi obaw Wielkiego Syndykatu, choć w tym wypadku Wielki Syndykat jest dla ów stowarzyszeń bardzo przyjazny i raczej skłania sie do rozwiązywania problemów politycznie, niż bojowo. Jak działa Wielki Syndykat? Jest to władza, do której nikt nieplanowany nie ma dostępu. Jest na samym szczycie łańcucha społecznego. Pociąga za sznurki którymi są specjalni agenci, wyszkoleni do walki. Niektórzy uważają, że mają ograniczoną wolną wole. Są uzbrojeni w najlepsze typy broni, oraz implanty cybernetyczne. Beznamiętni, ubrani w brązowe lub czarne płaszcze, naszpikowani często anabolikami - z ich perfekcja i umiejętnościami może mierzyć sie tylko profesjonalista lub samobójca. Największym przeciwnikiem tego konsorcjum, jest ono samo. Korupcja i wojny na szczycie wydają się niszczyć Wielki Syndykat od środka. Próbują to też wykorzystać lokalne frakcje, klany i gangi, z którymi utrzymuje stosunki Wielki Syndykat. Jedni mówią ze to kolos na glinianych nogach, inni ze to feniks który odradza sie ciągle z popiołów, a inni ze to hydra o nieskończonej ilości głów. Jedno jest pewne. Wielki Syndykat rządzi totalitarnie na większej części globu, a społeczeństwo musi tańczyć tak jak im zagrają. Co prawda władza nie jest jednolita i nie wszędzie Wielki Syndykat ma jednakowe wpływy, lecz jest mocno scentralizowany. Pewnie chcecie wiedzieć, jak wygląda przyszłość i technologia? Otóż, przenosiny pod ziemie nieco zastopowały postęp naukowy. Świat jednak po odkażeniu stal sie nieco bardziej sterylny w awangardowych społeczeństwach. Ludzie są bardziej podatni na choroby. Przede wszystkim wzrosła liczba alergii na pyły. Duża cześć miast nadal funkcjonuje pod ziemią. Przy okazji wydobycie i jego sposoby, drążenie w ziemi i budownictwo, przeszły swój renesans podczas "odsiadki" pod glebą. Ludzie jednak starali sobie ułatwić prace w kamieniołomach. W specjalnych podziemnych centrach medycznych i laboratoriach, stworzono wiele cyberwszczepów, dzięki którym pracownicy stali sie wydajniejsi. Dzięki wszczepom można zapewnić sobie też dłuższe życie, oraz stać sie bardziej sprawną jednostką. Również przemysł zbrojeniowy rozwinął się, chociaż głównie po powrocie na powierzchnie. Powoli ruszyła produkcja maszyn lokomocyjnych, budowa dróg i autostrad. Również powróciło wydobycie ropy i konflikty z nią związane. Ogółem ropa nie jest już tak częsta, zaczęto stosować alternatywne źródła energii. Są to ogniwa paliwowo-wodorowe, silniki cieplne Stirlinga, rzadziej gaz i elektryczność, częściej za to energia atomowa w biedniejszych krajach. Ta ostatnia nie jest w pełni akceptowalna i legalna, wiele krajów represjonuje tych którzy jej używają, ze względu na to iż była jednym z powodów dla których środowisko obumarło przed przeprowadzką. Powstają także pierwsze projekty zasiedlenia przestrzeni kosmicznej. Waluta doznała przemiany. Korporacje na świecie handlują trzema walutami - Syndykredyty (waluta Wielkiego Syndykatu), Neo Yeny (wspólna waluta dla organizacji azjatyckich), oraz Rial OKD (Stowarzyszenie Obrońców Koranu). Najwyższą pozycję ma Neo Yen, potem Syndykredyt, a potem zaś Rial OKD. Jest jeszcze jedna metoda płatnicza, ale tylko wewnątrz państw kierowanych przez Wielki Syndykat. Są to Społeczne Jednostki Kredytowe, zwane w skrócie SCV-kami. Wielki Syndykat przyznaje swym obywatelom taką walutę, za którą mogą oni otrzymywać produkty promowane i rozsyłane przez Wielki Syndykat. Ponadto Wielki Syndykat dba o to by w wielu domach były dostarczane środki do życia, co jest jednym z nielicznych objawów dobroci wobec społeczeństwa. Dobroć kończy się szybko, gdyż znalezienie produktu Wielkiego Syndykatu na śmietniku lub w stanie zaniedbanym, jest dość surowo karane. Produkty takie są racjonowane i znakowane ID, które jest przyporządkowane dla obywatela. Ponadto Wielki Syndykat stara się kontrolować większość ulic i domów, co swoją drogą przyczyniło się do tego, że spontaniczna przestępczość dość znacznie zmalała. By móc używać Syndykredytów przez zwykłych obywateli trzeba mieć pozwolenie. Najlepiej jest je kupować za SCV-ki, gdyż to legalny sposób. Trzeba się liczyć oczywiście też z dużą prowizją. Przestępczość karana jest przez resocjalizację, a raczej "resocjalizację". Kara śmierci stosowana jest dość rzadko, za to wśród Yakuzy i SOK-ów dość popularna. Wszyscy podlegają prawu, choć na działania agentów Wielki Syndykat patrzy bardzo pobłażliwie, wierząc w ich intuicję, oraz nieomylność. O czym powinno się wspomnieć? O tym, że na świecie religia zanika, jedyna jej mocna strona to SOK, oraz wielu z Yakuzy propaguje shintaizm. Za to mocną siłą obok frakcji i syndykatów, są korporacje handlowe. Często mają wspólne interesy z frakcjami i syndykatami, co gwarantuje dla wielu z nich protekcję. Właściwie są bezkarni i manipulują ludźmi, często skazując ich na spory wyzysk. Sytuacja w której ktoś wbiega w tłum do restauracji i wystrzeliwuje całą kolejkę do kasy, a potem mówi do kamer: "Zrobiłem to, bo nie mogłem się doczekać nowej kanapki tej restauracji", to nic nadzwyczajnego. Ogółem można więc rzecz, że świat po skruszeniu się, połączył się na nowo, lecz klej jakim go sklejono zaczął gnić i możliwie że świat czeka rozpad ponowny. Jeszcze nie teraz, lecz w tym tempie już za niedługo.
...

...

...



...

...

...

---------------------------------


Witajcie w rekrutacji do sesji, opartej na autorskim świecie, a mechanice CP 2020. Czemu "Kroniki"? Bo na innym forum nadal toczy się moja sesja pt. "Syndykat" i jest pierwszą w tym świecie. Spodobał mi się on jednak na tyle, iż w głowie powstało dużo pomysłów. Czym się wzorowałem tworząc ten świat? Takimi seriami gier komputerowych jak Syndicate czy Deus Ex. Mam nadzieję że wam się spodoba.

Oto krótki opis "Kronik vol. 1 - Niewygodny sojusznik":

Cytat:
"17 stycznia 2152 - niespodziewany atak Stowarzyszenia Obrońców Koranu na terenach Syrii na europejski kontyngent wspomagający, pod kontrolą Wielkiego Syndykatu, skutkiem czego jest śmierć 187 żołnierzy, rannych zostaje ponad 300, w tym 83 ciężko. 19 z nich zostaje trwale okaleczonych. Większość żołnierzy pochodziła z krajów sojuszniczych USA i Wielkiego Syndykatu. W krajach tych wybuchają zamieszki, wzmacniane przez opozycję i lokalne ruchy oporu przeciwko Wielkiemu Syndykatowi. Epicentrum tych zamieszek znajduje się w małym państwie w środku Europy, którego historia pokazuje, że takie pospolite ruszenia są bardzo groźne dla ustalonego porządku. Dlatego Wielki Syndykat podejmuje ostateczne rozwiązanie. Pada decyzja o tajnej akcji dywersyjnej, w której z irańskich silosów atomowych zostanie wystrzelonych kilka rakiet o małych ładunkach jądrowych, wprost w kraj zwany Polską. Akcja jest o tyle krytyczna, że agenci nie mogą zostać użyci bezpośrednio w akcji i muszą być wspomagani przez żołnierzy do zadań specjalnych."
Sesja jest dla 4-5 graczy, karty wysyłać na PW, jeśli chodzi o typy postaci mają być typowymi zbrojnymi, lecz dopuszczam jednego gracza jako szpiega o arabskim pochodzeniu. Ekwipunek dostaniecie na sesji, chyba że chodzi o jakieś specyficzne rzeczy osobiste - należy je zaznaczyć w swoim ekwipunku. Nie toleruję żadnych wszczepów. Wszyscy gracze służą Wielkiemu Syndykatowi jako zbrojna elita, nie należą do wojska, lecz posiadają najnowocześniejszą broń. Najczęściej wspomagają agentów, często też pomaga ich "człowieczeństwo", gdy w misji sytuacja nie jest klarowna i można zapobiec rozlewowi krwi. Mówi się, że to najlepsi wśród "ludzkich". Oto karta postaci:

Kod:
Obrazek:

Imię i Nazwisko:

Profesja:

Pochodzenie: takie rzeczy jak kolor skóry, kraj pochodzenia, warstwa społeczna

Cechy: [60 punktów do rozdania minimum 1 max 10]
Inteligencja:
Refleks:
Technologia:
Opanowanie:
Atrakcyjność:
Szczęście:
Szybkość:
Budowa Ciała:
Empatia:

Umiejętności: [60 punktów do rozdania max 10 poziom umiejętności]

UMIEJĘTNOŚCI SPECJALNE (jeśli takie posiada):
_______________________ []
_______________________ []
_______________________ []
_______________________ []

ATRAKCYJNOŚĆ:
Image []
Moda i styl []
_______________________ []
BUDOWA CIAŁA:
Pływanie []
Siłacz []
Wspinaczka []
Wytrzymałość []
_______________________ []
EMPATIA:
Aktorstwo []
Etykieta []
Perswazja []
Postrzeganie emocji []
Przywództwo []
Przeprowadzanie wywiadów []
Uwodzenie []
Zdolności przywódcze []
_______________________ []
INTELIGENCJA:
Antropologia []
Angelologia (nauka o aniołach) []
Astrologia []
Botanika []
Biologia []
Biurokracja []
Chemia i Alchemia []
Diagnoza lekarska []
Ekspert_________________ []
Ekspert_________________ []
Ekspert_________________ []
Fizyka []
Genetyka []
Geologia []
Gry hazardowe []
Historia []
Język obcy______________ []
Język obcy______________ []
Komponowanie []
Księgowość []
Kultura []
Maskowanie []
Matematyka []
Mechanika []
Nauczanie []
Nawigacja []
Politologia []
Programowanie []
Przeszukiwanie baz danych []
Przeżycie pod wodą []
Przeżycie w przestrzeni []
Przetrwanie na ulicy []
Religioznawstwo []
Sztuka przetrwania []
Śledzenie []
Taktyka []
Transakcje giełdowe []
Ukrywanie/wymykanie się []
Wycena []
Wykształcenie []
Znajomość neobroni []
Zoologia []
_______________________ []
OPANOWANIE I CHARYZMA:

Kontakty w korporacji []
Kontakty w WS/Triadzie/Yakuzie/SOK []
Krewni i znajomi []
Odpor. na tortury/narkotyki []
Przemawianie []
Przesłuchiwanie []
Zastraszanie []
Znajomość półświatka []
_______________________ []
_______________________ []
REFLEKS i WPRAWA:
Akrobatyka []
Obsługa ciężkich maszyn []
Pilot___________________ []
Pilot___________________ []
Pilot___________________ []
Poruszanie się w 0g []
Poruszanie się w przestrzeni []
Prowadzenie motocykla []
Prowadzenie samochodu []
Rzucanie []
Skradanie się []
Szermierka []
Sztuka walki_____________ []
Sztuka walki_____________ []
Sztuka walki_____________ []
Taniec []
Unikanie ciosów []
Walka wręcz []
Władanie dwoma broniami []
Władanie jedną bronią []
Wysportowanie []
Żeglarstwo []
_______________________ []

_______________________ []

UZBROJENIE:

Broń biała []
Broń ciężka []
Broń lekka []
Broń miotana []
Broń stacjonarna []
Broń średnia []
Broń wyborowa []
Ciężka broń pokładowa (np. działo od czołgu) []
Granaty []
Gruby kaliber (bazooka, granatnik, stinger) []
Karabin []
Lekka broń pokładowa (np. .50 ) []
Miotacze []
Łucznictwo []
Pistolet []
Pistolet maszynowy []
Śrutówka []


_______________________ []

_______________________ []

TECHNIKA:
Pierwsza pomoc []
Charakteryzacja []
Endocybernetyka []
Elektronika []
Fałszerstwo []
Farmaceutyka []
Fotografia i film []
Granie na instrumencie []
Kaligrafia []
Kradzież kieszonkowa []
Malowanie lub rysowanie []
Materiały wybuchowe []
Naprawa broni []
Naprawa________________ []
Naprawa________________ []
Naprawa________________ []
Otwieranie zamków []
Obróbka kamieni []
Obróbka metalu []
Pierwsza pomoc []
Podstawowe naprawy []
Projektowanie____________ []
Projektowanie____________ []
Projektowanie____________ []
Tatuaż []
Ukrywanie przedmiotów []
Zabezpieczenia elektroniczne []
Znajomość uzbrojenia []
_______________________ []
_______________________ []

Ekwipunek:

Historia:
W przypadku większej ilości graczy, sam wybiorę tych odpowiednich moim zdaniem. Jako, ze jestem tu nowy i praktycznie nikogo nie znam, tak możecie liczyć na większy obiektywizm. Będzie dużo story tellingu, ale też w niektórych sytuacjach (ważna walka) użyje kości. To moja pierwsza sesja tutaj, ale mam nadzieję że się połapię. W razie pytań piszcie na PW, lub na gg (niewidoczny): 4679507.
 
__________________
"You can have power over people as long as you don't take everything away from them. But when you've robbed a man of everything, he's no longer in your power." Aleksandr I. Solzhenitsyn.

Ostatnio edytowane przez Kagonesti ZW : 01-08-2008 o 03:11.
Kagonesti ZW jest offline