| [Storytelling] Ku chwale Odyna Norwegia , piękna mroźna kraina zamieszkiwana przez liczne plemiona wikingów.
Dziewicze tereny , wciąż nie okiełznane przez człowieka , legowisko dzikich bestii , pomiotów Loki`ego , smoków i wielu innych zagrożeń dla mężnego wojownika.
Tutaj właśnie dorastają prawdziwi bohaterowie , od dziecka ucząc się sztuki przetrwania i wojny.
Liczne bitwy , ciężkie warunki i zastępy dzikich bestii , sprawiają , że szanse na przetrwanie mają tylko najsilniejsi i najlepiej przystosowani.
Tutaj też zaczyna się opowieść o grupie śmiałków , którzy wyruszyli na spotkanie przygodzie i swojemu przeznaczeniu.
A wszystko miało początek w wiosce plemienia Szarej Wilczycy , gdzie tegoż dnia miało miejsce Święto Starszych , czyli dzień , w którym w towarzystwie muzyki i śpiewów wspomina się zmarłych ojców i dziadów i opowiada o nich historie.
W wielkiej karczmie , prowadzonej przez Nidhaggara , syna Hegrada , zebrała się większość klanu.
Dźwięki muzyki i głośne rozmowy starych wikingów roznosiły się wokół równie intensywnie , co zapach miodu pitnego.
Przy wielkim drewnianym stole , który uginał się pod pieczonymi dzikami i sarnami , siedzieli wszyscy dorośli mężczyźni z klanu Szarej Wilczycy.
Płonień trzaskał wesoło w kominku , dając słabe światło w pomieszczeniu.
Dziewki chodziły dookoła stołu z dzbanami miodu , dolewając wszystkim , którzy nie omieszkali upominać się o trunek , dodając przy tym najczęściej rubaszny komentarz odnośnie figury dziewki.
Na samym przodzie , w honorowym miejscu siedzieli najważniejsi członkowie klanu - wódz Bigodd i rada starszyzny klanu.
Jeden z członków rady , Turid właśnie opowiadał legendę :
- Legenda głosi , iż istnieje na dalekim południu wyspa , na której rośnie wielkie drzewo , powstałe z nasiona wielkiego jesionu świata Yggrassil.
Drzewo ma w sobie nieśmiertelne moce , powiadają iż sam Odyn żywi się jego owocami. Kto zerwie z drzewa owoc i wydobędzie z niego nasiona , ten zapewni swojemu klanowi urodzaj po wsze czasy , gdyż boska moc nigdy nie opuszcza nasion i tego co z nich wyrośnie. Wyspa jest strzeżona przed wszelkimi śmiałkami , tylko najmężniejsi mają szanse dotrzeć do legendarnego drzewa.
Gdy wikingowie usłyszeli tą opowieść , podniosły się głosy; - Ruszajmy odnaleźć drzewo !!
-Owoc będzie nasz , nie ma mężniejszych od nas
-Odyn przyjdzie nam z pomocą , chwała Bogom Wojny !
-Chwała Szarej Wilczycy !!
I tak oto zrodził się pomysł wyprawy w nieznane , na okręcie , który miał płynąć ku południu , wzdłuż brzegów Skandynawii . Zgłosili się liczni chętni do załogi , niektórzy szukając sławy , niektórzy chcący się wzbogacić , niektórzy szukając przychylności Bogów , lub ucieczki od wiecznej wojny , która targała krajem wikingów.
Zapasy wody , alkoholu i pożywienia wtoczono na statek , który był już prawie gotowy do odpłynięcia.
Nazajutrz przygoda miała się rozpocząć.
Witam , chciałbym zaproponować wszystkim chętnym udział w sesji autorskiej , która będzie się rozgrywać w świecie mitologii Skandynawskiej w epoce wikingów. Świat zamieszkują różne stwory mitologiczne , które nie koniecznie pochodzą jedynie ze Skandynawii , jest to swoisty świat fantasy , który jednak jest podporządkowany pod klimat nordyckich legend.
Potrzebuję 4-8 AKTYWNYCH graczy , którzy będą w stanie odpisywać dość często ( 2-3 posty /tydzień ) , ważne dla mnie jest tempo rozwoju akcji , nie będziemy na nikogo czekać , jeśli nie uzasadni swojej nieobecności/ bierności.
Wcielacie się w rolę śmiałków , którzy zdecydowali się wyruszyć w nieznane na wyprawę do drzewa Nieśmiertelności.
Gra będzie storytellingiem , podpartym rzutami w momentach , w których uznam to za stosowne.
Niestety nie przewiduję miejsca dla postaci żeńskich z oczywistych powodów hierarchii w plemieniu wikingów.
Rekrutację skończę jak dostanę odpowiednią liczbę dobrych kart postaci (na PW) .
Oto wzór karty :
Imię:
Nazwisko : ( ród , imię ojca , ew braci )
Wygląd :
Klasa : Wojownik : Żołnierz wyćwiczony we władaniu bronią , technikach walki itp . Barbarzyńca : Kieruje się bardziej chęcią przetrwania , szałem i odwagą niż wyuczonymi metodami walki. Złodziej : Raczej mało waleczna klasa , specjalizująca się w ataku z zaskoczenia , podstępach , oszustwach i kradzieży dla własnego zysku. Łowca: Myśliwy , tropiciel , człowiek , który posługuje się bronią dystansową , lub prostą bronią ręczną , szybciej porusza się od ociężałych wojowników , jednak nie tak dobrze radzi sobie w walce.
To są tylko moje propozycje , jeśli ktoś ma własne pomysły , to chętnie je rozważe.
Charakter :
Wady:
Zalety:
Historia :
Ekwipunek :
3 przymiotniki najlepiej opisujące postać :
W razie jakichś pytań nie krępujcie się.
Pozdrawiam .
__________________ Here we stand, bound forevermore we're out of this world ,until the end...Here we are, mighty, glorious
At The End Of The Rainbow with gold in our hands... Hammerfall - At The End Of The Rainbow |