Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-10-2008, 10:13   #1
Bilbin
 
Bilbin's Avatar
 
Reputacja: 1 Bilbin nie jest za bardzo znany
[Inne] Eden: Bezkrólewie

Jest rok 1450 nowej rachuby. W mieście o jakże znaczącej nazwie "Eden" już od 5 lat panuje bezkrólewie. Właśnie przed pięcioma laty król Alexander II zmarł w niewyjaśnionych okolicznościach bezpotomnie. Regentem został Arcykapłan Karol, który jest jednak słaby i niezbyt potrafi utrzymać władzę w swoich rękach. Eden ma coraz więcej kłopotów, a niepokoje społeczne narastają. Straż nie pracuje jak należy, w sumie ma się wrażenie, że pójdzie, za każdym dowódcą, który nie rozumiejąc zagrożeń nie okaże strachu. Złodzieje, gangi i inne ciemne typy zaczęły pojawiać się nawet na tych lepszych dzielnicach. Gildie walczą o władzę, Adeiści (wyznanie panujące) starają się poszerzyć wpływy. A lud pragnie nowego silnego władcy, który przywróci porządek. Cóż mieszkańcy Edenu nie wiedzą, że do ich miasta przybyło właśnie trzech niezwykłych wędrowców, którzy zamierzają sporo namieszać w wyższych sferach i ostatecznie dostać koronę w swoje łapy. Zacznie się wówczas nowa era dla Edenu, era Królów-Mędrców.

No dobrze, witam na tej oto nowej rekrutacji. Po ostatniej porażce, postanowiłem spróbować jednak rozegrać tą przygodę, gdyż temat wydaje mi się niezwykle kuszący.


Poszukuje więc trzech graczy, którzy wcielą się w postaci szlachciców. Wasze postacie to ludzie, ew. półelf lub półkrasnolud, ale musi być to dobrze uargumentowane. Resztę świata oprócz Edenu możecie dowolnie wykreować w swoich historiach postaci, chodź przesady nie lubię. A więc nieco precyzyjniej:
Imię i nazwisko- widział kto szlachcica bez nazwiska.
Wiek: z przedziału 25-35 lat (chcę młodych władców)
Rasa: najlepiej człowiek
Profesja: wybierz sam
Historia postaci: proszę w niej zawrzeć gdzie postać mieszkała, w jakich warunkach, jak to na nią wpłynęło i jakim cudem znalazła się w Edenie. Proszę by się zbytnio z tym nie rozpisywać, nie interesuje mnie długość historii a pomysłowość i styl w jakim zostanie napisana, dlatego proszę by nie było to więcej niż 1.5 A4.
Ekwipunek: każdy gracz zaczyna z:
-500 złotnikami (1 złotnik=100 srebrników; 1 srebrnik=100 miedziaków)
-bronią- najlepiej nie jakąś super runiczną, w końcu to sesja bardziej na myślenie i kombinowanie niż walkę.
-inne przedmioty jeśli uzna, że mogą się tu znaleźć.
Towarzysz: Dopuszczam, by każdy gracz na starcie miał najwyżej 1 towarzysza, może to być przyjaciel z czasów służby królewskiej albo golem ochroniarz, albo po prostu jakiś magiczny pies, który posługuje się ludzką mową. Proszę go również tutaj opisać a w historii postaci zaznaczyć jak się go spotkało i dlaczego jest z nami. Zastrzegam, że postać towarzysza, zawsze będzie postacią wierną postaci i bynajmniej na początku nie zdradzi jej.

"FIRMY" DZIAŁAJĄCE NA OBSZARZE EDENU.

Gildia kupców- na jej czele stroi Sir Karl Osar. Gildia kupiecka jest najbogatszą organizacją jaka do tej pory istnieje na obszarze miasta. Utrzymują ścisłe kontakty z strażą miejską, która ma ich chronić. Gildia oczywiście dofinansowuje straż, żeby tak rzec nie zupełnie formalnie. Kupcy chcieli by przejąć władzę, jednak sami wolą sie nie narażać, lepiej znaleźć jakąś marionetkę, którą można się posłużyć, wykorzystać i dowolnie manipulować. Jednak, nie łatwo zdobyć ich zaufanie.

Gildia złodziei- najbardziej rozwinięta organizacja w całym Edenie. Są doskonale poinformowani i mają niemal na każdego haka. Nie interesuje ich elekcja, bo obecny stan bardzo dobrze wpływa na ich interesy. Każdy członek ma przydzielony numer i kolor, na szczycie organizacji stoi Czarny nr.1.

Gildia skrytobójców- w sumie najspokojniejsza z gildii działajaca na terenie miasta. Niezwykle ostrożna w działaniu i aż nazbyt czysta. Mówi się, że przewodzi jej jeden z najzamożniejszych szlachciców i członek gildii kupieckiej Sir Alexander Innor, jednak każdy kto tak twierdził, nie przeżył nawet 2 dni.

Gwardia- zwana także gildią wojowników lub strażą miejską. To w pełni oddana rządowi, bynajmniej oficjalnie. Obecnie bardzo skorumpowana i gotowa pozbyć się każdego wroga publicznego. Regent chce przekształcić ją w inkwizycję i oddać pod władzę Adeistów. Prowadzą oni ciagle nabór, a także oficerów, tych z awansów, jak i tych z pieniędzmi. Na czele stoi Generał Adam Ercur, człowiek bardzo honorowy i wierny krajowi.

Adeiści- wyznanie panujące. Na czele stoi rada arcykapłanów. Oprócz głoszenia słowa bogów, mają podobno jakieś ukryte cele. Wiadomo tylko, że pierwszym etapem ma być utworzenie Inkwizycji z Gwardii.

Uwaga dla graczy:
To zarysy ogólnie znane przeciętym mieszkańca i organizacje których są oni świadomi istnienia. W mieści działa wiele innych organów władzy o których po prostu mało wiadomo, a te które powyżej opisałem mogą w rzeczywistości być zupełnie inne. Ale pamiętajcie jeśli sami zakładacie organizacje lub jakąś grupę musicie ją utrzymać, zarejestrować lub ukryć jej działalność, ba nawet ustalić zasady jej funkcjonowania. Wszystkie działania piszemy w postach, jeśli jakiś gracz będzie próbował uniknąć czegoś o czym nie wie, ostrzegam, że przewiduje poważne kary, jeśli zaś jeśli ktoś zdecyduje się postępować uczciwie wobec innych, przewiduje swoistą opiekę bogów nad taką postacią.

Waszą bronią:
-zdrada,
-podstęp
-skrytobójstwo,
-układy,
-pojedynki

Cel: Macie przejąć władzę i podporządkować sobie organizację, a także wyeliminować innych graczy z gry.

O przyjęciu do sesji decyduje przede wszystkim KP, a raczej jej jakość (nie długość)
Posty będę pisał językiem w miarę prostym i zrozumiałym, podając fakty i nieco wykwintniejszym opisując jakieś konkretne sceny czy wydarzenia.
 

Ostatnio edytowane przez Bilbin : 14-10-2008 o 10:38.
Bilbin jest offline