Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-10-2008, 17:34   #1
John5
 
John5's Avatar
 
Reputacja: 1 John5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłośćJohn5 ma wspaniałą przyszłość
Ostatni Kruk [Autorska]

Witam w rekrutacji do sesji, w której Mistrzów Gry będzie dwóch. A konkretnie ja oraz MrYasiuPL. W założeniu sesja jest jednostrzałówką, jej akcja dzieje się w świecie, który wspólnymi siłami powoli tworzymy z Yasiem (czasami aż zbyt powoli ).

Trochę o systemie: planujemy 3 okresy historyczne w jakich będzie można grać, przy czym wy (o ile stworzycie KP, która się zakwalifikuje ) grać będziecie w najwcześniejszym z nich. Chcemy stworzyć system dark fantasy, choć rzecz jasna jest zbyt wcześnie, żeby być tego pewnym. Wszystko dzieje się na ogromnym kontynencie (mniej więcej dwukrotnie większy od Eurazji) o mocno zróżnicowanym klimacie (czyli można na nim znaleźć zarówno pustynie, lasy deszczowe, rozległe bagna jak i lodowe pustkowia).
O rasach zbyt obszernie się nie wypowiem, bo praktycznie tylko trzy : ludzie, krasnoludy i jaszczuroludzie, będą występować w każdym z okresów. W pierwszym z nich poza tymi głównymi żyją także mieszkańcy królestwa Aranor oraz kilka innych mało znaczących dla sesji. Mechanika na razie stoi w miejscu i czeka na lepsze czasy, zresztą i tak bawienie się w kostki w przypadku pbf mało kiedy się sprawdza
Na samym końcu rekrutacji umieszczę małe kalendarium okresu w który przyjdzie wam grać.


Schemat KP:
1.Imię – to chyba jasne
2.Historia – niekoniecznie musicie opisywać swoją postać od lat dziecięcych Wystarczy co robiliście przez kilka ostatnich lat.
3. Charakter
4. Profesja – to pozostawiamy waszej inwencji, tylko dwie uwagi. Po pierwsze w sesji może grać tylko jeden mag, po drugie profesje przesadzone będą od razu odrzucane, najlepiej zapytać na pw czy dana profesja pasuje, żeby nie było później narzekania Wszelkie pytania odnośnie magii kierować do Yasia, reszta do mnie.
5. Wygląd –36 lat, wąsy oraz brodę? No to już chyba wiecie gdzie to wpisać.
6.Ekwipunek – co macie na sobie i przy sobie.

Dopuszczamy grę tylko ludźmi z powodu założeń sesji. Planujemy 4 lub 5 graczy (płeć dowolna ) oraz 1 post co 5-7 dni. Sesja będzie w dziale Autorskich. Akcja będzie się działa na południu kontynentu (klimat śródziemnomorski), w okresie lata, zaczynacie w sporych jak na tamten region mieście Gawr, w którym większość mieszkańców zajmuje się wszelkimi rzemiosłem związanym z drewnem. Okolica jest w większej części zalesiona, raczej nizinna, a po dwóch dniach jazdy można bez problemu dotrzeć do wybrzeża. KP wysyłać do Yasia, najlepiej na PW.
http://lastinn.info/private.php?do=newpm&u=3674


Tekst, który powinien dać wam jako takie rozeznanie w tym co będzie się działo na sesji:

Dzień był upalny, na niebie nie można było dostrzec najmniejszej chmurki. Nie nastało jeszcze południe a temperatura już stawała się nieznośnie wysoka, zresztą nie było to nic wyjątkowego w tym regionie księstwa, o przepraszam w tym regionie Imperium. Do tej pory większość mieszkańców nie mogła się pogodzić z faktem iż z księstw Keran, Makaret i Nigard utworzono Imperium. Z początku uważano, że jest to tylko chwilowe, jedynie po to aby przeciwstawić się sile wrogiego królestwa Aranor, jednak kiedy do co większych miast wprowadzono wojsko nadzieja na przywrócenie dawnego porządku rzeczy mocno przygasła.
Większości było to mocno obojętne w jakim państwie żyją, wszędzie trzeba płacić podatki i przestrzegać prawa, jednak nadal istniały grupy niezadowolonych z nowych rządów. W większości byli to ludzie z wyższych sfer, niegdyś mających realną siłę, a teraz odsunięci od władzy przez Imperatora. Dopóki trwała wojna wszyscy byli nią zbyt zajęci aby toczyć spory między sobą, lecz od chwili gdy kilkanaście lat temu magom Aranoru coś się nie powiodło i swoim czarem zmietli z powierzchni ziemi większość swojej rasy, możni zaczęli brać się za łby i walczyć o co lepsze stołki na dworze w Arkacie.
Na wasze szczęście znajdowaliście się na tyle daleko od stolicy, że większość intryg po prostu tu nie sięgała. Gewr było jednym z nielicznych miast leżących w tym regionie i było drugim co do wielkości, zaraz po mieście centralnym – Złotej Przystani. W obrębie murów życie biegło spokojnie, lecz poza nimi nie było już tak sielankowo. Nadmorski i ciepły klimat zdawał się sprzyjać wszelkiej maści stworom, nierzadko agresywnym i groźnym dla ludzi. Z kolei wojsko niezbyt interesowało się patrolowaniem i oczyszczaniem dróg z band złodziei i rabusiów, bo kogo też może obchodzić bezpieczeństwo prowincjuszy i to na dodatek z rejonów granicznych?

Tak czy inaczej dzień zapowiadał się upalnie i nudno. Na wyłożonym kamiennymi płytami targowisku rozstawiło się kilku co bardziej chciwych kupców, którym niestraszny był żar lejący się z nieba. Kręciło się tam także kilkanaście osób szukających pracy. Większość wyglądała na prostych tragarzy, lecz kilkoro z nich żadnym sposobem nie pasowało do tego opisu. Bardziej trafne zdawało się być stwierdzeni, że byli to najemnicy, ludzie drogi szukający przygód i pieniędzy. Teraz stali przed drewnianą ścianą na której zwyczajowo wywieszano wszelkiego rodzaju ogłoszenia. Pomijając kilkanaście nieciekawych ofert ich wzrok w końcu wypatrzył kawałek świeżo wyprawionej skóry, na którym ciemnoniebieskim barwnikiem napisano krótką notkę:


Pilnie poszukiwana grupa odważnych i doświadczonych osób, do dość ryzykownej wyprawy. Dobrze płatne, o szczegóły pytać w faktorii handlowej u Herna Korrida.

Nie zapewniamy wyposażenia a płatność nie zmienia się bez względu na poniesione obrażenia!!!


Część jedynie wzruszała ramionami i odchodziła, oferta nie była zbyt zachęcająca. Jednak kilka osób zostało zastanawiając się nad tym co przeczytali. Wszyscy pilnie potrzebowali pieniędzy i nie mieli czasu szukać dłużej. Pytanie nic nie kosztuje, a jeśli okazałoby się, że nagroda jest przyzwoita? Wszystkiego dowiedzieć można się było w faktorii o ile rzecz jasna ktoś zdecydował by się tam udać.


Kalendarium

Wszystkie wcześniejsze wydarzenia są uznawane za niebyłe z racji ogromnego barbarzyństwa i braku jakichkolwiek przesłanek ku temu by sądzić, że istniała wtedy jakas cywilizacja.
Rok 1 – początek cywilizacji krasnoludzkiej, pierwsze miasto będące zalążkiem późniejszego państwa, początek okresu
42-44 – powstanie księstwa Maraket
49-50 – początek księstwa Nigard
56- Powstanie księstwa Keran
112-125 – powstawanie Klanów na północy kontynentu
129 – Początki rokowań pomiędzy księstwami Keran, Maraket i Nigard.
131 – wypowiedzenie wojny przez Królestwo Aranoru, początek Wielkiej Wojny o Dominację
132 – zostaje podjęta ostateczna decyzja i w obliczu wspólnego zagrożenia księstwa łączą się w jedno państwo pod rządami imperatora Markusa Kana, początek dynastii Kanów, na stolice wybrano uprzednią stolicę księstwa Maraket - Arkatę
137 – wojna wyniszczyła zarówno nowo powstałe Imperium jak i KA, eskalacja przemocy osiągnęła szczyt, wielkie klęski głodu w obu krajach, poza kilkoma regionami
138 – grupa magów KA postanawia opracować zaklęcie mające na celu stworzenie nowej nieśmiertelnej rasy z mieszkańców Aranoru
138 – podział między krasnoludami na frakcje tradycjonalistów i frakcję „młodych” rozpoczyna się długa krwawa bratobójcza wojna o to, czy krasnoludy powinny zerwać kontakty z resztą kontynentu
139 – pod koniec roku zaklęcie jest gotowe, ceremonia trwa 3 dni i uczestniczą w niej niemal wszyscy magowie KA, w wyniku działania agentów Imperium procedura zostaje zakłócona i następuje katastrofa. Czar uderza wrzucających go magów, okolica zostaje doszczętnie spalona (od tej pory miejsce nazywane jest Doliną Tęczowego Szkła). Efekty uboczne zaklęcia okazały się poważniejsze niż oczekiwano, 90% mieszkańców Aranoru i okolicznych ziem umiera w straszliwych mękach w przeciągu tygodnia, pozostałe 10% ulega wewnętrznym mutacjom. Koniec Wielkiej Wojny o Dominację
139-186 – okres odbudowy i rozrostu Imperium
141 – pacyfikacja jaszczuroludzi, mająca być karą za pomoc dla KA w minionej wojnie, szacuje się, że zabito ¾ populacji
156 – pierwsze spotkanie pomiędzy Imperium a Klanami, nawiązano ostrożne kontakty handlowe
162 – koniec wojny krasnoludzkiej, zwycięża frakcja tradycjonalistów, wszelkie kontakty zostają zerwane, wysyłani emisariusze nigdy nie powrócili
183-185 – bunt w zachodnich prowincjach Imperium, początkowe sukcesy rebeliantów kończą się masakrą pod Bareth, wybudowanie tzw. Drogi Zdrajców przez imperatora Wakana Szalonego
Rok 198 – Umiera ostatni z dynastii Kanów, rozpoczyna się krwawa wojna domowa, koniec okresu.

Pozdrawiam i zapraszam do zgłaszania się
John
 
__________________
Jeśli masz zamiar wznieść miecz, upewnij się, że czynisz to w słusznej sprawie.
Armia Republiki Rzymskiej
John5 jest offline