Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-11-2008, 00:49   #13
Khrom
 
Reputacja: 0 Khrom nie jest za bardzo znany
To właśnie prawdziwe RPG taki wolny swiat ale w wiedzminie taki swiat byłby psuł klimat bo to raczej miała być przygodówka z elementami RPG. przynajmniej oceniając pod tym kontem dałbym 8/ 10 a pod kątem RPG to góra 4/10 . a tylko 8/ 10 za wymagania tej gry w stosunku do tego co prezentuje, oraz kiepskie rozwiązania niektórych kwestii ;]

Wiedźmin ma wymagania sprzętowe jak Gothic 3, czy Oblivion a graficznie i silnikiem nie dorasta mu do pięt. Mówie to jako osoba obeznana w grafice 3d jako ze sie amatorsko zajmuje . W Wiedźminie obszary są przeładowywane, nawet wchodzenie do chaty wymaga marnowania naszego czasu na załadowanie lokacji co w sumie mnie najbardziej zwaliło z nóg. o ile ograniczenie obszaru to jeszce nieh bedzie to taka rzecz jest solidną oznaką lenistwa. Dowodem na to ze gra była robiona zeby sie dobrze sprzedwac Fanom wiedzmina ;]
Przez okna chat domówi i budynków niewidać zewnętrznego swiata. nawet przez tak masywne okna zamku. Sączy sie tylko białe swiatło efektu "visible light", mogli sie przynajmniej postarac i dac obrazek .
Większość przedmiotów to tło a nie przedmioty użytkowe na które na dodatek żadne oddziaływania z naszej strony( np rzucając znak czy tez walcząc) nie mają wpływu więc po co ten cały ram i procek ?. Jedynie postacie są animowane dość żywo.

To wszystko można by było bez uszczerbku na jakości puścić przy 1024 ram, przeciętnej karce graficznej i procesorze 1800 na pełnych detalach i bez problemów z płynnością. Ale wydaje mi się coś ze programistom nie chciało się optymalizować wszystkich przedmiotów 3d które i tak stanowią tło i silnika bo stwierdzili ze NVidia więcej kasy rzuci jak jej napędzić klientów na nowy sprzęt :P
 

Ostatnio edytowane przez Khrom : 22-11-2008 o 00:54.
Khrom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem