Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-11-2008, 00:07   #6
Sekal
 
Sekal's Avatar
 
Reputacja: 1 Sekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputacjęSekal ma wspaniałą reputację
POZNANI NA TRAKCIE:
(lista będzie systematycznie uzupełniana)

"Sir" Leonardo de Singwa: Człowiek o nieokreślonym bliżej wieku, chociaż można się domyślać, że ma na karku lat minimum trzydzieści. Niesprecyzowany w swym zachowaniu, chociaż głównie mową kwiecistą i uśmiechem promiennym stara się budować wrażenie pochopnego i tchórzliwego barda. Nigdy jednakże nic nie zagrał i nie zaśpiewał, chociaż spotkani przypadkowo znajomi Leonardo potwierdzili fakt, że bywa tchórzliwy. Poznany na samym początku, we wsi Talga, gdzie zabrał bohaterów do zamku, pozwalając przeżyć im swoją pierwszą "przygodę". Jaki miał w tym cel? Niektórzy dość szybko się domyślili, po tym co spotkali w zamkowej wieży...

Hans Midrith: Jeden z dwóch mężczyzn poznanych w drodze do zamku, niecały dzień drogi od Talgi. Bardziej tajemniczy, małomówny i złośliwy. Przynajmniej z pozoru, bowiem nie dane było wam go poznać lepiej. Czasem jego osoba była nie do końca realna, a zarośnięta twarz i przenikliwe oczy pasowały do kogoś, kto para się nie zawsze honorowymi i prawymi czynami. Również koło trzydziestki, doświadczony poszukiwacz przygód, który dał wam pierwszą lekcję prawdziwej walki.

Enro Havis: Drugi ze znajomych Leonardo, poznany tego samego dnia co Hans. Prawdopodobnie najstarszy z nich, solidnie zbudowany i wysoki, władający bronią równie sprawnie jak jego towarzysz. Wesoły i uśmiechnięty, skory do pomocy i wypitki. Poza tym wiedzieliście o nim tak samo mało, co o jego towarzyszu, chociaż szczere i proste oblicze Enro pozostawiało mniejsze wątpliwości, co do jego prawdziwej natury.

Minnil et Hardsson (Minillo): człowiek, którego polecił wam Leonardo, mieszkający w Midd szewc w zaawansowanym już wieku. Twardy i rzeczowy, były członek Ostrzy.
Joisan: córka Minillo.

Tybald: sympatyczny, gadatliwy kupiec winem, spotkany w Krull. Razem z nim dotarliście do Midd, tam też się rozstaliście.

Martus Kallor: Arcymag Midd, człowiek, który żyje na tym świecie od kilku setek lat. Zamieszkały w wieży obok miasta Midd, spotkany dopiero na okolicznych bagnach. Arogancki i pewny siebie, obdarzony potężną mocą. Wygląda na czterdziestolatka, umięśniony, wysoki, z ogoloną głową i pokryty tatuażami. Zdaje się też, że tytuł "arcymag" jest błędny. To on miał pierwszą świecę, na poszukiwanie których wyruszyliście.
Simmus: podstarzały, skarłowaciały pomocnik Kallora. Lubi udawać maga, sprzedając mieszkańcom miasta tworzone przez siebie alchemiczne specyfiki, no i spragniony jest widoku młodego, kobiecego ciała.

Garil Wręcemocny: przywódca krasnoludów spotkanych po drodze do fortu.
Horg, Yagrim, Olson, Guntar i Snorri - pozostali khazadzi z tej grupy

Ogg - półorcze dziecko, znaleziono w górach
Oll'ottool - zmiennokształtny, który zmienił się w Silię podczas podróży do Kaar-Razan
Hadrin - kapłan z Kaar-Thagg

Amidala Mc'Round - arogancka szlachcianka, przygarnięta przez krasnoludzkiego władcę i uznana za jego córkę. Obdarzona ciętym językiem, wyuzdana, pewna siebie i własnej wyższości, a jednocześnie profesjonalistka w tym, czego się podejmuje. Poznana w Kaar-Thagg, podczas podróży do Kaar-Razan.
Albert - lekko podstarzały ludzki sługa Amidali

Orlat Ulafsson - podstarzały kanclerz Kaar-Razan
Balin II Mocny - wiekowy władca Kaar-Razan, ponoć ma dwóch synów i córkę
Egrim Starszy - kowal run, obdarzony przez Hagrima wiedzą o świecach, dzięki wam udało się uwolnić go spod zaklęcia przymusu Geas
Gorki - jubiler i fachowiec od obróbki kamieni szlachetnych

Puggle - człowiek, grubasek, spotkany w Kaar-Adun. Wiecznie nienajedzony i wyrzucający z siebie nieprzerwane potoki słów. Sprawia wrażenie niegroźnego, ale jednocześnie wie niepokojąco wiele.
Alex i Angela - dwoje młodych ludzi, szczupłych, czarnowłosych i niepokojących, zwłaszcza w przypadku dziewczyny. Oboje sprawnie tańczą z cieniami i walczą bronią krótką ze sprawnością egzotycznego tancerza. Towarzyszyli Pugglemu, poza tym niewiele o nich wiadomo.
Ted i Ben - dwa gnomy - iluzjoniści również poznani w Kaar-Adun. Zgodnie ze standardami swojej rasy, rzadko spotykanej wśród innych społeczeństw, lubią żarty, przekomarzanie się, uszczypliwości, zabawę i wieczny ruch. To dzięki im i ich zdolnością wydostaliście się z oblężonej twierdzy.
Lord - myśliwy z wioski tuż przy wejściu do Cienistej Kniei, likantrop - wilkołak, służył jako przewodnik przez większość czasu, w którym przebywali w kniei.
Elistrea'skixx - "gadzia" bogini, władczyni większej części kniei, posiadająca wyznawców w postaci małpopodobnych ludzi i prawdopodobnie wśród likantropów. Pomogli jej odzyskać władzę, dzięki czemu spełniła 3 życzenia.
Malea - Driada z Cienistej Kniei. Żądała wypełnienia jej zachcianek i dopiero wtedy pozwalała przejść przez tereny driad i ducha lasu. Nie zapamiętali zbyt wiele z tamtego okresu, nie licząc samych "przysług", które jej obiecali lub które wykonali.

DWUNASTU:

1. Kossuth de Blight - mag, to jego duch zlecił Wam zadanie odnalezienia świec, jego świeca pozostała w Strażnicy. Nie wiadomo czy żyje.
2. Martus Kallor - arcypsion z Midd, jego świeca odnaleziona razem z nim na bagnach nieopodal Midd. Żyje.
3. Hagrim Żelaznobrody - krasnoludzki kowal run z Kaar-Razan. Nie żyje.
4. Aerandir - elf z Cienistej Kniei, nie żyje, zabity przez bohaterów.
5. Elyssa Winterhaven - gnomia bardka-wojowniczka zasłużona podczas Ognistej Zagłady, nie żyje.
6. Strigorii - założyciel miasta państwa Tsurlagol, wampir noszący teraz imię Victor Henry, "żyje" i wciąż rządzi miastem.
7. Lesham
8.
9. Sonya von Sarassani
- władczyni państwa Hudov
 

Ostatnio edytowane przez Sekal : 21-01-2010 o 11:55.
Sekal jest offline