Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 27-11-2008, 20:34   #4
Kerm
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Pozwolę sobie na postawienie kilku pytań... Oraz zarzutów.

1. O świecie nie wiadomo nic...
Sami sobie go kreujemy?
Chyba, że owo Cesarstwo (Erevia) i przyjacielska, acz zapomniana Północ są znane szeroko (w takim razie - gdzie szukać informacji)?

2. Klasa wzięta z głowy? Pisarz? Nauczyciel? Budowniczy igloo? Treser psów pociągowych? Czyścibut? Czy też bardziej standardowe?

3. Czy ekwipunek (z którym przyszli gracze mają nie przesadzać) może być magiczny? Choćby w niewielkim stopniu? Na przykład manierka, z której nie ubywa wina?

4. Wspomniano już o tym... Długość wprowadzenia nie jest zachęcająca. Wprost przeciwnie.
Post wprowadzający informuje przyszłych graczy o umiejętnościach "literackich" przyszłego (przyszłej) MG, co w sesjach na forum odgrywa pewną rolę.
Wprowadzenie mówi również o wysiłku, jaki MG włożył w przygotowanie do sesji. Popatrz na pierwszą z brzegu rekrutację.
Nawet znani i uznani Mistrzowie, którzy bez wysiłku skrzyknęliby grupę graczy, nie ograniczają się do kilku zdań...

5. Czary... Też o tym pisano. Przydałaby się jakaś lista czarów poziomu pierwszego, bo określenie "znane" to bardzo mało. Mag posługujący się czarami z grupy "znane" byłby maszynką do zabijania... Sam bym umiał takiego zrobić w minutę.

6. Jaka miałaby być długość historii?

7. Co decyduje o przyjęciu do sesji? Kto pierwszy, ten lepszy?

8. Te posty (jeden na dzień) mają być długie? Ile linijek?

9. Jak bardzo rozwinięta jest cywilizacja i technika?
 
Kerm jest offline