Kolejne odpowiedzi na pytania.
7. Nie znam mechaniki wampira i nie wiem jak wypełnić kartę "Śmiertelnika".
Jak napisałem w rekrutacji - ta karta jest tylko uzupełnieniem. Naprawdę nic się nie stanie jeżeli jej nie będzie. Głównym (jedynym w zasadzie) kryterium przyjęcia jest historia postaci, czyli "życiorys". Co ważne:
Cytat:
W KP poza historią postaci muszą się znaleźć następujące informacje: zainteresowania, poglądy polityczne, podejście do życia – plany, rodzina i przyjaciele oraz informacje o posiadanych dobrach (mieszkanie, samochód, oszczędności).
|
8. Kropki - co, jak, gdzie?
Dla tych, którzy nie znają mechaniki, a chcieliby się zmierzyć z kropkami informacja dotycząca atrybutów:
0 kropek - żadnej wiedzy
1 kropka - podstawy
2 kropki - poziom średniozaawansowany
3 kropki - poziom zaawansowany
4 kropki - specjalista
5 kropek - elita w dziedzinie
Jeżeli ktoś bęzie chciał - chętnie pomogę w karcie. Pamiętajcie jednak o tym, ze
najważniejsza jest historia postaci.
9. Czy jest wymagane doświadczenie?
Nie, nie jest. Szanse równe mają wszyscy. Do gry wchodza najlepsze (najciekawsze) KP. Podkreślę jeszcze raz - niezaleznie czy będa dołączone do historii "kropy" czy nie.
OGŁOSZENIE:
Ulegając różnym atakom, naciskom i innym takim:
Termin nadsyłania KP zostaje przesunięty. Na KP czekam do 5 stycznia 2009 do godziny 17:00.
Zapraszam i czekam na ewentualne pytania...