Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 29-01-2009, 10:43   #4
Milly
 
Milly's Avatar
 
Reputacja: 1 Milly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputację
Z góry zaznaczam, że jestem totalnym laikiem, a swoją wiedzę opieram o wielogodzinne szperanie w necie i porównywanie informacji pasujących do objawów, jakie ma mój lapek. I tak się składa, że całkiem niedawno również okazało się, że mam problem z dyskiem (to znaczy tak wynika z mojego śledztwa ). Mój problem wydaje się troszkę inny, więc nie będę go opisywać (tym bardziej, że na razie wydaje się, że sytuacja jest opanowana na jakiś czas), ale mogę udzielić Ci kilku wskazówek.

Zauważyłam, że w podglądzie zdarzeń systemu lwią część raportów zajmują informacje o błędzie, którego treść brzmi "W urządzeniu \Device\Harddisk0\D wystąpił zły blok." Poszukiwanie informacji o tym błędzie (oraz o jeszcze kilku objawach) przyniosło straszną wieść, że mam poważny problem z dyskiem twardym. Nie mówię, że u Ciebie jest to samo, ale jeśli tego nie robiłeś, to sprawdź sobie podgląd zdarzeń systemu i poszukaj na necie informacji o swoich błędach. Przeważnie można znaleźć też poradę co robić - poradę od mniejszych lub większych specjalistów