Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 04-03-2009, 11:52   #1
Arango
Banned
 
Reputacja: 1 Arango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodzeArango jest na bardzo dobrej drodze
[Komentarze] Faktoria "4 Mila"

Przede wszystkim przepraszam Was za opóźnienie.

Przyznam, ze BARDZO poważnie rozważałem kwestie mojego dalszego pobytu na LI, lub ewentualnie rozpoczęcia sesji na innym forum, ale uznałem, że byłoby to wobec Was nie w porządku.

Dlatego też sesja rozpocznie się zapewne jutro i od razu poproszę Was o wpisanie gg w swoich postach.

Przepraszam i pozdrawiam

************************************************** ************************

blaz 11 gg 2498357

Penny gg 6401347

Revan gg 3777067

Kerm gg 3930283

baltazar gg 3021082

gob1in gg 13319935

Scoiatael gg 1816568

Dr Hyde gg 10771310

John5 gg 8819833

************************************************** ************************


Franz Burghoff -
człowiek, jeden z ochroniarzy w karawanie Groba.

Tori Torgsund - ochroniarz w karawanie Groba




Grob -
krasnolud, właściciel i dowódca karawany zmierzającej do "4 mili".




Waldo - woźnica w karawanie Groba, brat Tura.

Mieszkańcy faktorii :

Amelia - "panienka' z przybytku madame Herty (ma dość, obfite kształty)

Marta, Hanna - pozostały personel

(+ Andreas) , Bruno, Dietrich, Georg - strażnicy w faktorii, z tym że Bruno to właściwie pomocnik kowala, a Georg jest drwalem, który jako strażnik pełni służbę tylko w zimie. Mieszkają w wozowni (lokacja 2)




Gruby Kurt - człowiek, karczmarz, właściciel gospody "Pod tłustą gęsią".




Harry Pencroft - człowiek, kowal.




Hans Upherr - człowiek, myśliwy, niezbyt zamożny ani wpływowy, jednak to on dostarcza mięso i skóry do faktorii. Większość nocy poluje a w dzień śpi, gra w kości albo pije. Raczej interesują go zwierzęta i natura niż polityka.

Madame Herta - człowiek, właścicielka przybytku (z trzema pensjonariuszkami) "Pod Różą".

Martin - tropiciel, zniknął z faktorii




Paul Buggersklieb - halfling, właściciel sklepu "Szwarc mydło i powidło". Ogólnie znany z tego ze wyciśnie pensa z kamienia.




Snogar "w rzyci cię mam" Thordwalson - krasnolud, właściciel chałup wynajmowanych okresowo przez przyjezdnych kupców, poszukiwaczy złota i przygód, oraz podobna im hołotę, posiadacz nieźle prosperującego magazynu z różnorakimi towarami, zajadły wróg i konkurent Paula.

Snorri - siostrzeniec Snogara, wyrusza w góry szukając skarbu i polując, gdy stryj pilnuje kantoru.




Tur - jego brat Waldo jest woźnicą w karawanie Groba.

************************************************** **********************

Mapa Ostermarku i położenie faktorii





Plan faktorii "4 mila"



1 - sklep Paula
2 - stajnia i wozownia (tu mieszkają strażnicy faktorii)
3 - kuźnia Harry'ego Pencroffta
3a - magazyn kuźni
4 - zajazd "Pod tłustą gęsią"
5 - tu mieszkają czterej strażnicy faktorii (pełniący czasem inne też zawody)
6 - skład i sklep Snogara
7 - przybytek "Pod Różą" madame Herty
8 - dom myśliwego Hansa Upherra
9a - chata do wynajęcia
9b - wynajęta przez Josefa Huldbringena (Dr Hyde)
M - wspólne magazyny faktorii (na zimę)
niebieski kwadrat - studnie
przy bramie znajduje się czatownia


Bród Wilka



Karawana posuwa się od dołu szkicu


Orientacyjny plan doliny




Od faktorii do brodu Umarlaka jest około 5 mil (9 km)
Od brodu Umarlaka do brodu Wilka 4 mile (6,5 km)
Od brodu Wilka do przełęczy 3 mile (5 km)

Z faktorii do cmentarza i kapliczki idzie się około 1 godziny (można dostać się tam tylko pieszo)
Do jaru prowadzącego do Wdowiego Urwiska 2 godziny (też tylko pieszo) i do samego Urwiska jeszcze dwie.
Do jaru Wilkołaka drogą 1,5 godziny i potem do samego jaru jeszcze godzina.

Jest tez wąska rozpadlina skąd wypływa Struga - droga do niej zajmuje około 2 godzin (tylko pieszo).
 

Ostatnio edytowane przez Arango : 27-09-2009 o 13:25.
Arango jest offline