Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 16-03-2009, 16:42   #1
one_worm
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
Zaginiony holocron[gwiezdne wojny system autorski]

Mam pewien autorski system do przetestowania, który to wklejam tutaj(raczej jego część):

--------------------Karta Postaci---------------------

Imię:
Rasa:
Wiek:
Profesja:
Pojazd:
Zakon/stowarzyszenia:
Ranga:
Kredyty:
Ekwipunek:
Moce:

--:Atrybuty:--
Żywotność: /10
Siła: /10
Zręczność: /10
Inteligencja: /10
Komputeryzacja: /10
Saperstwo: /10
Naprawa: /10
Celność: /10
Zabezpieczenia: /10
Pojazdy: 0/10



Imię-wynika z karty postaci
Rasa-wynika z karty postaci
Wiek-wynika z karty psotaci
Profesja: tutaj można wpisać dodatkową profesję jak np. mechanik,. dowódca itp.
Pojazd-wynika z karty postaci
Zakon/stowarzyszenie- tutaj proszę wpisać Zakon Jedi
Ranga: taka jaką zajmujemy w Zakonie
Kredytyosiadana ilość kredytów za wszystkie sesje(łączna)
Ekwipunek-tutaj chyba tłumaczyć nie trzeba
Moce...- Moc jest jak najbardziej i jak najbardziej dostępna.

Siła-wiadomo
0- przenosi przedmioty tylko Mocą
1-potrafisz przenosić przedmioty codziennego użytku, a i to w małych ilościach
2-możesz przesunąć jakiś mniejszy mebel
3-...a nawet łózko!
4-...i ten ciężki drewniany stół.
5-...potrafisz przemeblować swój pokój
6-...i pokój Lorda
7-...podnieść skrzynkę pełną ekwipunku
8-...wejść z drzwiami
9-....z drzwiami opancerzonymi
10...ze ścianą

Zręczność-wiadomo
0-...nawet łyżka ci z rąk wypada
1-...Twój miecz świetlny jest zabójczą bronią zarówno dla wrogów jak i dla Ciebie
2-...blaster też
3- potrafisz wykonać proste triki zręcznościowe i nie upuszczasz już swojej broni
4- potrafisz nie połamać rzeczy które aktualnie przenosisz
5- jesteś zręczny jak Noghri
6- umiesz przewracać kredytem między palcami rąk
7-...i nóg
8-...wykałaczką także
9- o! Sith ma coś w kieszeni
10- Lord Sith też!

Inteligencja-wiadomo
0-potrafisz mówić ale bez użycia gramatyki
1-potrafisz mówić gramatycznie i pisać
2-umiesz rozwiązać zadania z matematyki
3-...nawet te skomplikowane
4-Wiesz dlaczego nie wolno wstać w wodzie i puścić lighthinga
5-znasz podstawy strategii i masz trochę obycia w świecie
6-wiesz jak się zachować, kojarzysz fakty
7-jesteś genialnym strategiem oraz wiesz jak zrobić spisek
8-...porządny spisek
9-...nie do wykrycia!
10-...dlaczego sam nie jesteś Lordem Sith?

Komputeryzacja- umiejętność posługiwania się komputerem np. slicerstwo
0-to to w koncie z monitorem
1- i ma klawaiture!
2-... i wiesz jak się nim obsłużyć!
3-...znasz kilka protokołów, głównie te diagnozujące
4-...znasz więcej protokołów
5- wiesz jak wywołać spięcie i jak funkcjonuje komputer
6- umiesz programować
7-wiesz jak się gdzieś włamać i coś sprawdzić
8-...ściągnąć dane
9-...zniszczyć inny komputer
10-...i nie zostać wykrytym!

Saperstwo- zabawa materiałami wybuchowymi, zakładanie i rozbrajanie ładunków wybuchowych
0-a co to jest?
1- to może wybuchnąć...chyba...
2-...tak, to może wybuchnąć!
3-...ale jeśli to wyciągnąć to może nie wybuchnie....
4-...albo przeciąć ten kabel
5-...i nacisnąć ten przycisk
6-...i wyciągnąć ten element
7-... i wetknąć to tutaj co opóźni zapłon
8-...po czym trzeba ją w ten sposób uzbroić
9-...montując obejścia żeby oni nie rozbroili
10-...i nie zapominając o zabezpieczeniu bomby kilkoma innymi ładunkami plazmowymi i pułapkami przyspieszającymi odliczanie.

Naprawa- naprawianie od zamka w spodniach po statki kosmiczne
0-nie dotykaj bo zepsujesz
1- umiesz wymienić żarówkę albo bezpiecznik
2-...nawet dwa
3-...i ten kabelek
4-...i tamte dwa kabelki z bezpiecznikiem
5-...i zrobić zwarcie w tamtym urządzeniu
6-...i później te drzwi od hangaru się otworzą
7-...i elektryka na tym mostku siądzie
8-...i wtedy zrobię zwarcie w maszynowni
9-...i główny reaktor przeciążę
10-...i nim przeciążone silniki wybuchną to ja odlecę

Celność- celność określa jak dobrze na jakiej odległości potrafimy strzelić
0-zostaw ten blaster bo się zabijesz!
1-strzelając z bliska do AT-AT czasem trafisz
2-z daleka też
3-...i do AT-ST
4- i do rebelianta
5-...prosto w głowę
6-...w oko
7-...i to lewe
8-...bezpośrednio w źrenice
9-...gdy będzie stał od Ciebie tyłem
10-...a ty do niego

Zabezpieczenia- ciche obejścia, otwieranie zamków i tak dalej
0-o! ciekawe czy tu jest alarm!
1-...tak, tu jest jakiś alarm
2-...i on zawiadamia stróżówkę
3-...a jak odciąć ten kabelek to już nie!
4-...a jak ten to nadaje się tylko na złom
5-... a robiąc spięcie tutaj mogę uruchomić alarm gdzie indziej
6-...blokując tam drzwi
7-...otwierając wszystkie tutaj
8-...z dowolnym opóźnieniem
9-...z dowolnego miejsca w budynku
10-...i nie będą o tym wiedzieć!

Pojazd-umiejętność prowadzenia pojazdów wszelkiej maści
0-jak się to uruchamia?
1-a jak się leci do przodu?
2-...a to ma hamulce nawet?
3-...i bieg wsteczny?
4-...patrz, potrafię speederem latać po endorze
5-...a ja Tie Figterem
6-... i to przy ściółce
7-...i to na maksymalnej szybkości
8-...krążownik też nie stanowi problemu
9-...niszczyciel także! i to w deszczu meteorów
10-...patrz! bez trzymanki!


Żywotność, bazowa to 10 i kolejne 10 za każdy zainwestowany punkt.
(przy 0 na 10 mamy jej 10, lecz przy 2/10 już 30)

Jak to działa? po prostu- mam skrzynkę z zabezpieczeniem na 48%, mamy zręczność na 3 a zabezpieczenia na 2 więc razem 50% że otworzymy tę skrzynkę, czyli ją otworzymy. Można nawet ją wysadzić, przestrzelić jej zamek, zrzucić z wysokości itd.
Celność. Współczynnik przemnażamy przez 80 w przypadku snajperek przez 100, a broni ciężkiej, której nie utrzyma jedna osoba to 30, współczynnik odpowiadający za celność. np. 80*3=240-ktoś może strzelić celnie do 240 metrów.


punkty do atrybutów

Akolita-10 do rozdania
Uczeń-15 do rozdania
Padawan 21 do rozdania
Rycerz Jedi-27 do rozdania
Mistrz Jedi 42 do rozdania



umiejętności i tak dalej można dostać ( punkty) podczas rozgrywki za questy.


Punkty Mocy


Akolita-10 do rozdania
Uczeń-20 do rozdania
Padawan- 30 do rozdania
Rycerz Jedi-40 do rozdania
Mistrz Jedi 80 do rozdania

Moce i Ceny za Moce

Rzut mieczem I - 10 pkt
-rzut w pionie i poziomie do 10 metrów
Rzut mieczem II- 15 pkt
-rzut w pionie, poziomie i skośie do 15 metrów
Rzut mieczem III- 20 pkt
-rzut mieczem w dowonlym kierunku, do 30 metrów i można nim kierować w trakcie lotu

Lighthing I- 15 pkt
-pojedyńcza błyskawica na jeden cel do 5 metrów
Lighthing II-20 pkt
-wysywła piorun na dwie osoby atakujące z naprzeciwka
Lighthing III- 25 pkt
-wysyła kaskadę błyskawic przed rzucającego Moc do 50 metrów niszcząc wszystko

Grip I - 5pkt
-dusi pojedyńczego osobnika
Grip II - 10 pkt
-dusisz wszystko w zasięgu wzroku
Grip III - 15 pkt
-mów mi Vader

Krzyk Mocy I-20 pkt
-niszczy cel przed osobą i wszystko w zasięgu tego celu(przeszkody), zasięg do 3 metrów
Krzyk Mocy II-25 pkt
-niszczy wszystko przed osobą rzucającą Moc do 15 metrów
Krzyk Mocy III-30 pkt
-wszystko w okół osoby zostaje zgniecione dźwiękiem do 25 metrów

Wysysanie życia I - 15 pkt
-potrafisz wyssać trochę życia z jednej osoby
Wysysanie życia II- 25 pkt.
-potrafisz wyssać całe życie z kilku osób

Furia I - 5 pkt
-złość, gniew prowadzi do Ciemnej strony! i jesteś trochę potężniejszy(silniejszy atak, kosztem życia)
Furia II- 10 pkt
-dałbym radę całej Rebelii(jeszcze silniejszy atak, kosztem większej ilości życia, ale zyskujesz 50% obrony przed atakami jak saber czy blaster)
Furia III - 15 pkt
-i zniszczył wszystko co się rusza!(100% odporności x2 większa siła)

Strach - 10 pkt
-and fear is my all-wrogowie atakują nie pewniej
Przerażenie - 15 pkt
-wrogowie w otoczeniu Sith'a wycofują się
Panika - 20 pkt.
-wrogowie wykonują odwrót taktyczny bez ładu i składu na sam Twój widok


Leczenie I - 5pkt
-potrafisz wyleczyć drobniejsze zranienia
Leczenie II- 10 pkt
-potrafisz wyleczyć trochę cięższe zranienia u siebie i lekkie u innych
Leczenie III - 15pkt
-potrafisz wyjść ze stanu krytycznego i leczyć ciężkie obrażenia u innych

Bariera Mocy I 10 pkt
-tworzy barierę wokół osoby zmniejszając obrażenia o 50%
Bariera II 20 pkt
-tworzy barierę Mocy w okół osoby zmniejszając obrażenia o 75% lub w okół dwóch osób zmniejszając obrażenia tych osób o 25%
Bariera III 30 pkt
-zmniejsza obrażenia o 100% osoby lub pojazdu osobistego ( 25%) osoby która się w niej znajdują, bądź tworzy barierę dla 4 osób zmniejszając wszystkim obrażenia o 25%


Oszukanie Umysłu I 10 pkt.
-Można namówić kogoś na wyjście na piwo, otworzenie drzwi itp
Oszukanie Umysłu II 20 pkt
-Można kogoś namówić do wszystkiego nawet do samobójstwa

Moce standardowe są wyuczone. Punkty Mocy( do rozdania) można zgarniać w trakcie gry w nagrodę za questy( lub wyczuć się ich od innych napotkanych osób )

Moce Standardowe:

Przyciąganie:
I. Akolita
-przyciąga pomniejsze przedmioty do 10 metrów
II.Uczeń, Padawan
-przyciąga przedmioty różnej wielkości do 15 metrów
III.Rycerze/Mistrzowie Jedi
-przyciąga kilka przedmiotów bądź jeden większy do 30 metrów

Odepchnięcie:
I. Akolita
-odpycha pomniejsze przedmioty do 10 metrów
II.Uczeń, Padawan
-odpycha przedmioty różnej wielkości do 15 metrów
III.Rycerze/Mistrzowie Jedi
-odpycha kilka przedmiotów bądź jeden większy do 30 metrów

Przyspieszenie:
I. Akolita
-przyspiesza ruchy o 25%(oraz poruszanie się)
II.Uczeń, Padawan
-przyspiesza ruchy o 50%(oraz poruszanie się)
III.Rycerze/Mistrzowie Jedi
-przyspiesza ruchy o 75%(oraz poruszanie się)

Skok
I. Akolita
-skacze 2 razy wyżej niż normalny człowiek
II.Uczeń, Padawan
-skacze 4 razy wyżej niż normalny człowiek
III.Rycerze/Mistrzowie Jedi
-skacze 8 razy wyżej niż normalny człowiek


Otwieranie zamków, granaty itd. są wyliczane wg. MG. Ceny itd. są podawane wg. niego i on ma rację, tak samo jak przy sukcesach.

Kredyt
-Akolita - 100
-Uczeń - 250
-Padawan - 500
-Rycerz Jedi 1000
-Mistrz Jedi 3000

Kredyty można zdobywać oraz tracić. Jest to wyjście dla każdej z rang, albo je ktoś pomnoży albo straci-tylko od niego należy wybór.

A co zrobić gdy ktoś był Akolitą i stał się np. Padawanem? Brakujące Punkty Mocy dodaje ( np. Akolita ma 10 , Uczeń 20 czyli + 10), kredyty dolicza normalnie jako bonus.


no dobrze, mamy już kawałek systemu którym będziemy się posługiwać. Korzystać będziemy z kostek, liczy się prędkość, kto pierwszy ten lepszy-chodzi dokładnie o 5 osób. Pierwsze 2 to Rycerze Jedi, kolejne 2 to Padawani a ostatnia to Uczeń. Każdy kto chce wziąć udział w sesji jest proszony o napisanie tutaj tego i wysłanie karty postaci do mnie na PW Prosiłbym jednak o posiadanie podstawowej wiedzy na temat Gwiezdnych Wojen, gdyż chciałbym, głównie przetestować system(jest to taka swego rodzaju baza) i zobaczyć jak to się je i z czym . Sesja rozpocznie się +3 dni po zebraniu odpowiedniej ilości osób.

Bym był zapomniał. Z przyczyn technicznych dostępne rasy to człowiek :P
Każdy posiada miecz świetlny, blaster oraz komunikator i odpowiednio, szaty Jedi, Szaty Padawana oraz Szaty Ucznia.(jeżeli chodzi o wpis do ekwipunku) no i to chyba tyle

Dziękuję za uwagę.

P.S. w "Pojazdy" narazie proszę wpisać n/a i zaznaczam, że mocy które wykupujemy musimy mieć w kolejności tzn. Leczenie I i leczenie II, a nie od razu Leczenie II ^^'

Wprowadzenie:

Minęło 500 lat od momentu śmierci Skylwaklera. Jedi jak i Republika ma się świetnie i ponownie przeżywa rozkwit. Rada ponownie znajduje się na Coursant zaraz obok senatu. Główne ośrodki "rekrutacyjne" młodych akolitów znajdują się na Dantooine oraz na Yavin'ie IV. Jedi ponownie zostali obrońcami pokoju, tak jak to było przed wiekami. Pewnego dnia doszły słuchy o tym, iż Piraci porwali jednego z głównych inżynierów Kuat gdy ten leciał na coursant ze swojej ojczystej planety. Kuat to planeta na której były produkowane ciężkie krążowniki liniowe, a inżynier był jednym z tych, którzy projektowali owe statki i gdyby jakieś siły mogące pozwolić sobie na budowę flotylli statków mogły go "przekonać" do współpracy to Republika znalazłaby się w prawdziwym niebezpieczeństwie. Rada ma nadzieję, że Piraci porwali go dla okupu jednak są nikłe na to szanse gdyż statek inżyniera został "wyrwany" z nad świetlnej potężnym lejem grawitacyjnym, a piraci raczej nie mogli posiadać tego typu statku...
Rada Jedi jest przekonania o konieczności interwencji Rycerzy Jedi, gdyż próby skontaktowania się z piratami spełzły na niczym.
-Zostaliście wytypowani do tej misji. Wy dwoje jesteście najlepszymi Jedi jakich mieliśmy w Zakonie jeżeli chodzi o negocjacje- rzekł Vox, Mistrz Jedi- ponad to Rada pragnie byście wzięli swoich uczniów oraz jednego zdolnego Akolitę, jest bardzo zdolny. Cena jaką możecie zapłacić to milion kredytów, miejsce okupu i czas wyznaczcie wedle własnego upodobania. - Gdy mistrz Jedi skończył przemowę, zamknął oczy po czym dodał- weźmiecie statek z hangaru i Niech Moc Będzie Z Wami.

Cóż było robić? Rycerze Jedi byli obrońcami pokoju i przyszedł czas żeby tę powinność spełnić...
Być może los galaktyki spoczywa teraz w waszych rękach.
 

Ostatnio edytowane przez one_worm : 16-03-2009 o 17:37.
one_worm jest offline