Cytat:
Napisał Prabar_Hellimin Pytanie brzmi: czy w tej grze, lub jakiejkolwiek innej, można znaleźć spójne przesłanie? |
Wszędzie da się [a jednak nie] znaleźć przesłanie:
Diablo: dobro i zło muszą istnieć, nie da się zniszczyć ani dobra ani zła
Fallout: człowieczeństwa nie stanowi wygląd człowieka
Fallout 2: wydarzenia są związane przeznaczeniem
Arcanum: istnieje dobro i zło. Dobrzy mogą stać się źli, źli mogą stać się dobrzy. Istnieją "rzeczy" poza dobrem i złem (takie jak życie i śmierć, ale też ogień, ziemia, woda, powietrze).
The Sims: to co po śmierci jest niewiadomym
C&C: Generals: wielka armia i tak zostanie zmieciona przez broń masowego rażenia
Spider-Men: wielka moc to również wielka odpowiedzialność
Spider-Men vs Wolverine: High Tide: samobójstwo to nie zabójstwo
Spun: sen w końcu nadejdzie
Mroczna Wieża: droga jest tak samo ważna jak cel
Empire Earth 2: im więcej wydobywasz tym szybciej się skończy im szybciej się skończy tym będzie droższe
Porrasturvat: poświęceniem siebie można zdziałać większe dobro
Cytat:
Napisał Yarot relaksuje i to się liczy. |
Tak, rzeczywiście nie wszędzie. Czasem jedynym przesłaniem jest głupota ku uciesze większej ilości idiotów. No, ale cóż. Gówna się zdarzają.