Nom, nie tylko ukrywanie, ale też teleportacje ciągłe. Ten mój gnom będzie miał też Thievery i Stealth(z racji paragon path Fey Beguiler dla gnomów) jako wytrenowane, więc może i nieco za łotrzyka robić... a gnomy to z założenia komiczne postacie, zawsze chciałem jednym zagrać ^^
Edit: Opis Dungeon Master Guide II z amazon.com:
Cytat:
Editorial Reviews
Product Description
A source of inspiration for Dungeon Masters of any level
This core rulebook for the Dungeons & Dragons® Roleplaying Game features advice and rules for Dungeon Masters of all levels of experience, with a particular focus on running adventures and campaigns in the paragon tier (levels 11—20). It includes advanced encounter-building tools (including traps and skill challenges), storytelling tips to bring your game to life, new monster frameworks to help you craft the perfect villain, example campaign arcs, a comprehensive look at skill challenges, and a detailed “home base” for paragon-tier adventurers–the interplanar city of Sigil.
|
Czyli opis będzie Sigil, akurat dla paragon path, ale niestety premiera jest 15 września planowana, więc chyba tyle czekać nie będziemy