| Oto modyfikacja schematu rozwoju Poszukiwacza skarbów. Zmianie ulegają WW na +15 i US na +15.
A teraz schemat rozwoju Oprawiacza.
WW+25, US+25, K+20, Odp+20, Zr+15, Int+20, SW+30, Ogd+10, A+2, Żyw+6
Umiejętności:
Unik, jeździectwo, sekretny język (łowców), tropienie, skradanie się, spostrzegawczość, ukrywanie się, nawigacja, rzemiosło (preparowanie bestii), czytanie i pisanie, sekretne znaki (łowców), nauka (magiczne komponenty), targowanie się, wycena, zastawianie pułapek
Zdolności:
Błyskawiczne przeładowanie, błyskawiczny blok, Broń specjalna (dwuręczna), (mechaniczna) lub (łuk), (palna) lub (kusza), grotołaz, krzepki, morderczy atak, nieustraszony, silny cios, szybkie wyciągnięcie, strzał mierzony, strzał precyzyjny, wędrowiec, wyczucie kierunku, wyostrzone zmysły.
Profesje wejściowe:
Szampierz, łowca wampirów, zwiadowca, wędrowny czarodziej, strzelec.
Profesje wyjściowe:
Łowca czarownic, uczeń czarodzieja, fechmistrz.
Ekwipunek:
Koń wierzchowy, pełna zbroja kolcza, kusza samopowtarzalna lub rusznica, długi łuk lub muszkiet hochlandzki, amunicja do broni zasięgowej 20 szt. każdego rodzaju, dowolna broń dwuręczna, muł z sakwami na resztę ekwipunku, pudła ze słojami z octem do konserwacji komponentów, zestaw noży do oprawiania, 4 sidła, zapas wody i żywności na dziesięć dni wędrówki. |