Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-06-2009, 21:15   #9
Manni
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Wykastrować magię... hmm, ciekawa koncepcja, ale nie , ani to, ani to. Scenariusz zakłada grę w starym świecie, nie w Naggaroth. Magia będzie pod postacią Prawdziwej Dhar, jednak z używaniem jej w starym świecie, no cóż, mogą być problemy Specjalnie zassałem, sobie dodatek o magii chcąc dojść, jaką, ach jaką to magią posługują się mroczni. Jedna wiedźma Khaina będzie podróżować z naszymi bohaterami i właściwie ona tylko będzie w stanie bezczelnie miotać zaklęciami, aczkolwiek rzadko będzie to robić. Co do graczy, jeszcze nie wiem jakie to postacie sobie wybiorą, może nie będzie magów wcale? Kto wie, jeśli natomiast będą, daje każdemu około 1500 punktów doświadczenia na start, jak je rozdzielą, ich problem i od tego zależy czy będą mieli dostęp do Dhar czy jej prawdziwej wersji. Jeszcze ilość pdków jaką dam na start muszę przemyśleć do końca, ale postacie te nie będą żółtodziobami, a raczej nie widzę więcej niż jednego maga, graczy nie będzie więcej niż 5-6. Aczkolwiek opcja wykastrowania magii jest kusząca, dzięki za pomysł. Chyba bedę pisać nowy scenariusz
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem