[Monastyr]- Niespodziewana Wolta Proponuję sesję Monastyru, w jakiej zawsze chcielibyście wziąć udział.
Konieczna będzie choćby pobieżna znajomość systemu i klimatu. Zależy mi na trzech zdeklarowanych graczach. To maksymalna ilość przyjętych, jednak dwu też powinno się sprawdzić, jako ekipa.
Do tygodnia czasu tj. północy w sobotę 18 lipca proszę Was o zgłoszenia w tym miejscu, czy jesteście chętni. Piszcie też, czego oczekujecie od gry, ale jeszcze nie proponujcie postaci. Ograniczmy się do preferowanych krajów i profesji.
Gralibyśmy z częstotliwością jednego posta mg na tydzień i przynajmniej jednego posta na tydzień gracza. Rzecz jasna, gdy już rozgrywka się rozwinie. Na początku będzie oczywiście rozpędówka i przewiduję, że będzie to szło wolniej.
O czym będzie przygoda? Tego jeszcze nie wiem; to zależy od Was. Mam parę pomysłów, ale muszę wiedzieć, że trafią na podatny grunt, żebyście w ogóle chcieli w to zagrać. Stąd tydzień na podanie preferencji.
Ja sam preferuję rozgrywkę pełną intryg, najlepiej rozgrywanych na szczeblach państwowych. Walka, jeśli występuje, to jako tło bądź zwieńczenie intrygi. Coś pomiędzy klasycznymi "Trzema muszkieterami" a "Ostatnim władcą pierścienia". Podejrzewam, że możliwe byłyby wahania w stronę bardziej militarną bądź bardziej szpiegowską. To już zależy od Was.
Chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej o Waszych pomysłach na grę. Może pomogą w tym te pytania:
1. Jaką rolę chcesz odgrywać w świecie gry (pionek/kurier/ambasador/książę) ?- nazwy są jedynie poglądowe, bo jak widzicie różnią się stopniem autonomii i możliwością kształtowania własnych działań.
2. Jaki ma być "zasięg" kampanii (miasto/kraj/dominium) ? Innymi słowy - stacjonarna czy "powieść drogi"?
3. Jaki ma być wpływ głównej osi kampanii (głównych wydarzeń) na świat gry (żaden/mało znaczący/ istotny/"trzęsienie ziemi")? - czyli czy rzecz ma dotyczyć zajazdu na dworek sąsiada czy też odeskortowania pewnego wielce potężnego artefaktu do miejsca zniszczenia?
4. Na co liczy Wasza postać w świecie gry (chwała/wpływy/majątek/odkupienie/bohaterska śmierć/inne[wymień])?
5. Jak ma się zachowywać świat gry (stabilny/powolna/dynamiczna zmiana/chaos)?
6. Kwestie wiary w kampanii (pomijane/zahaczone/ dotknięte/fundamentalne)? Nie chodzi tu o wiarę zinstytucjonalizowaną (Kościół/Inkwizycja/Papież) lecz wiarę w życiu tak npc-ów jak i Waszych postaci.
7. Jaka magia w kampanii (nieobecna/słaba/dostrzegalna/silna)?
To tyle na początek, by było na czym oko zawiesić. Piszcie. Gryzmolcie jak najwięcej i jak tylko się da na temat. Im więcej wiem, tym mniej muszę zgadywać, a tu nie zawsze można zgadnąć. Jednak w pierwszym rzędzie - dajcie mi odpowiedź na te siedem pytań.
Mam do Was prośbę - piszcie w tym temacie w jednym poście, edytowanym na bieżąco, gdy przyjdzie Wam do głowy coś nowego. Łatwiej będzie mi ogarnąć kto co mówi i zatem wyjść naprzeciw Waszym oczekiwaniom.
Tak, czy inaczej - w niedzielę 19 lipca rekrutacja zostanie zakończona. Wybrane zostanie (o ile będzie jakiś odzew) do trzech najbardziej spójnych i interesujących propozycji. Czekam na Wasze zgłoszenia.
EDIT: Rekrutacja przedłużona do 16 sierpnia włącznie.
__________________ Ni de ai hao - xue xi hai shi xiu xi?
Ostatnio edytowane przez Lindstrom : 25-07-2009 o 10:45.
|