Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-09-2009, 01:30   #3
Tadeus
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Temat jest bardzo ogólny, bo połączenia mogą być bardzo różne i albo działać dobrze albo tragicznie. My na przykład, grając na żywo, do prawie wszystkich settingów stosujemy jeden kropkowy system, będący połączeniem WODowej i Gsowej mechaniki. Wolimy systemy bazujące na umiejętnościach niż cechach. Czy to dobrze działa? Znośnie, choć mechanika to dla nas i tak kwestia drugorzędna, przydaje się głównie przy tworzeniu postaci, by w jasny i czytelny sposób rozpisać możliwości postaci i uniemożliwić stworzenie wszystkowiedzących superbohaterów.

Wszystko tak naprawdę zależy od tego, po co chcesz to robić.
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 09-09-2009 o 01:35.
Tadeus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem