Witam Wszystkich,
Tak jak w temacie, dokładnie moje pytanie brzmi:"Czy niskie wartości kości, takie jak k10, są dobre do Mechaniki RPG?"
W temacie jest "niskie wartości kości", jednak chciałbym zaczerpnąć opinii dokładnie na temat k10.
Zacznę tak: Ogólnie jest przyjęta zasada że im więcej rzutów i im większa losowość tym większa realistka czynności na którą rzucamy.
Druga zasada brzmi ze, im mniej rzutów i im mniej losowości tym bardziej wyobraźnia graczy jest pobudzona(w przenośni).
Z tego wynika że kostka jest bardziej pod fantastykę. Ogólnie rzecz ujmując nie uważam że nie da się postawić systemu na k10, bo ja postawiłem
. Moje pytanie jest inne:"Czy kość jest wystarczająca?". Proszę o opinię i prostą odpowiedź na pytanie:"Czy lubicie dużo rzutów podczas sesji". Jeżeli nie to na ilu rzutach powinna kończyć się "szybka walka"?
Dodatkowo proszę o opinie związane z tematem. Co sądzicie o tak "niskich kościach?"
Pozdr.
Joozio