Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 10-03-2006, 16:13   #3
Darken
 
Darken's Avatar
 
Reputacja: 1 Darken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumnyDarken ma z czego być dumny
Uzupełnie mojego poprzednika.
Najważniejszą zmianą w wampirze jest zupełnie nowy klimat. Ponieważ nie ma już Potężnej camarilli, a miasta są znacznie bardziej odizolowane niż poprzednio, wjeżdzjąć do nowego miasta możemy zostać niemile zaskoczeni panującymi tutaj regułami.
Pokolenie zostało zastąpione przez potencje krwi, która wzrasta wraz z wiekiem. Im wampir dłużej żyje tym czystszą krew musi pić (kończy się na tym że musi pić krew innych wampirów). Zanikają też ludzkie cechy. Jedyną ucieczką od tego jest Sen, nazywany jakoś na t
Ale wampir traci wiele ze swej mocy podczas tego snu, jendak po obudzeniu jego pragnienia są skromne, i bliższe normalnemu człowiekowi.
Nie ma już wszechobecnego Jihadu, który wkurzał mnie nieziemsko w poprzedniej edycji.
 
__________________
Mroczna wydawnicza małpa przedstawia Gindie, czyli wydawnictwo fabularnych gier karcianych.
Uuuk.
Darken jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem