Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-11-2009, 22:06   #181
Sayane
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
UWAGA ODNOŚNIE UDŹWIGU:

Przeglądam Wasze karty i mam jedną uwagę. Mianowicie: choć powszechnie wiadomo jest, że poszukiwacz przygód wygląda jak juczny wielbłąd, to jednak pamiętajcie, że waga ekwipunku wpływa na szybkość poruszania się bohatera. Przy średnim obciążeniu szybkość ta spada do 6m, przy dużym do 4,5m, a maksymalna zręczność (odpowiednio max. +3 i +1). Pamiętajcie, że premia ze zręczności liczy się m.in. do klasy pancerza! Przekroczony udźwig niesie za sobą kary do niektórych testów umiejętności (
odpowiednio -3 i -6), np. pływania czy wspinaczki. Lekki ładunek nie wpływa na nic.

W czasie walki (raczej nikt z plecakiem nie walczy) liczy się tylko ciężar pancerza - waga broni i dodatków (np. fiolek czy zwojów) jest nieistotna. Oczywiście w przypadku wierzchowca i rzeczy trzymanych w jukach liczymy udźwig danego zwierzęcia.

Podnoszenie/ciągnięcie: podnieść można ładunek równy maksymalnemu obciążeniu. Przy 2x cięższych traci się premię ze zręczności. Ciągnąć/pchać można 5x cięższy (niż maksimum) ładunek, ale zależy to też od rodzaju terenu.

Poniżej znajduje się tabelka przedstawiająca stosunek siły do udźwigu (całość macie w SRD):





 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 28-11-2009 o 20:05.
Sayane jest offline