Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-11-2009, 14:27   #1
one_worm
 
one_worm's Avatar
 
Reputacja: 1 one_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputacjęone_worm ma wspaniałą reputację
[autorski]Tylko magia się liczy...

Trzydzieści lat temu, tu na tych równinach wznosiła się nasza stolica - Voll, piękne miasto, jednak Gra'zugi, na wpół demoniczne, a na wpół ludzkie zwłoki, oraz ich panowie zadbali o to byśmy ją stracili. Teraz jednak, Wrathgard jest naszą nową stolicą, demon nie żyje, a plaga zła która nawiedziła nasz świat została unicestwiona. Św. Audecan, kapłan Alleysha, Boga Sprawiedliwości.

Mroczne hordy wypełzły z pod ziemi i niczym szarańcza niszczyły wszystko na swej drodze. Krasnoludy, elfy, ludzie zebrali się pod wspólnym sztandarem i pokonały wroga. Farrean, bohater który tego dokonał poległ w bitwie i jest czczony niczym święty. Mówi się, że dzięki jego poświęceniu arcydemon padł martwy zaraz na początku bitwy. Arcydemon Solthes, zapomniany dawny oszalały z bólu bóg... Wojownicy, którzy przeżyli, mieli dzieci, dzieci te posiadały dar magii... Magowie stali się liczniejsi od wojowników, teraz wszystkie te dzieci mają po około dwadzieścia lat. Jedni należą do kręgów magii, inni pozostają apostatami - magami niezrzeszonymi. A ty kim jesteś?

Noc była ciepła, a wiatr wiał spokojnie lekko tylko przemykając się pomiędzy drzewami. Pewna postać, być może mężczyzna, być może kobieta szła szybkim krokiem w bliżej nieokreślonym kierunku, płaszcz z kapturem, szczelnie owinięty w okół postaci skutecznie uniemożliwiał jej identyfikację. Osoba ta była zwinna niczym elf, poruszała się niemal bezszelestnie pomiędzy gałęziami na ziemi, bojąc się jakąkolwiek poruszyć. Nagle zatrzymała się, a w okół niej cienie poczęły tańczyć. Nagle z znikąd wystrzeliła jedna strzała, później druga. Obydwie chybiły o centymetry - albo ostrzeżenie albo ktoś chybił...
- Nie wiem kim jesteście ale darujcie sobie, jestem posłańcem i Ostatnie Życzenie nadal działa!...


Witam!

Jest to system autorski który wyewoluował z innego systemu, a który miał traktować o czym innym Cała akcja rozgrywa się na kontynencie zwanym Tarrim, jest to kontynent z górami na północy, gdzie znajduje się obecna stolica ludzi, Wrathgard, na zachód od niej są kopalnie krasnoludów, a na południowym wschodzi lasy elfów wraz z wspaniałym Dalije, ich stolicą. Trzydzieści lat temu pewien arcydemon Solthes zapragnął władać tym światem, a chciał podbić najpierw tenże kontynent, jednak padł ostatecznie pod Voll, ruinami dawnej stolicy ludzi. Wojownicy oraz wojowniczki którzy uczestniczyli w wojnie zostali "napromieniowani" magią i ich dzieci posiadają zdolności magiczne. Akcja rozgrywa się trzydzieści lat później więc można mieć od 15 do 30 lat. Klasy postaci:

---===Magowie===---
Władają mocami entropii oraz żywiołów, niektórzy wolą być kapłanami.
Mag Entropii:
-Wyssanie życia, Klątwa umysłu, Spowolnienie, Zatrucie broni
Magowie żywiołów:
-Uścisk zimy, Podpalenie Broni, Pomniejszy Piorun, Magiczny Pocisk
Magowie kapłani:
-Leczenie, Odtrucie, Błogosławieństwo, Aura Pomocy
Ponad to, każdy mag posiada Magiczną Zasłonę, osłaniającą go przed pomniejszymi atakami magicznymi

---===Apostaci===---
Oddali się studiom magii niemalże zakazanej, zawsze żyjąc na krawędzi... Jedni zostają druidami, inni zabójcami albo jeszcze czymś straszniejszym...
Druid:
-Leczenie, Sojusz, Oplątanie, Zamiana
Zabójca:
-Ostanie życzenie, Widzenie w ciemnościach, Ostatnia Wola, Ukrycie
Nekromatna:
-Ostatnia wola, Animacja Zmarłego, Zatrucie broni, Zbroja z kości
Ponad to, wszystkie postacie posiadają dar wyczuwania demonów, z racji swego narażenia na ujawnienie się demonom, który to każdy mag przyciąga.

---===Wytwory Magii===---
Wytworami magii zwykło nazywać się Wiedźmy tak samo jak Tajemnych Wojowników czy Bardów:
Wiedźma:
-Zamiana w ropuchę, Zatarcie śladów, Zamiana, Błoto z kamieniami.
Tajemny Wojownik:
-Magiczne uderzenie, Leczenie, Magiczna Zasłona, Spowolnienie
Bard:
-Magiczne otwarcie, Magiczna Zasłona, Ukrycie, Widzenie w Ciemności
Ponad to wszystkie Wytwory Magii posiadają unikalną zdolność Odbicia strzał.

Objaśnienia zaklęć w kolejności pojawienia się ich
Wyssanie życia - nie trzeba chyba specjalnie tłumaczyć, wysysa trochę sił witalnych przywracając i uzdrawiając osobę która to zaklęcie rzuciła.
Klątwa umysłu - powoduje tymczasowe ogłuszenie przeciwnika
Spowolnienie - Spowalnia cel
Zatrucie Broni- Zatruwa broń na kilka chwil trucizną ale niezbyt śmiercionośną. Czar dotykowy
Uścisk zimy- W okół celu gwałtownie schładza się powietrze, powodując ból i powolne zamarzanie.
Podpalenie Broni- Na kilka chwil broń zaczyna palić się magicznym ogniem dając zarówno światło jak i zadając obrażenia od ognia. Czar dotykowy.
Pomniejszy Piorun- Tworzy mały piorun który leci w kierunku celu
Magiczny Pocisk - Pojedynczy pocisk skupiający w sobie ogromną ilość magii, im silniejszy mag, tym silniejsze zadaje on obrażenia.
Leczenie- leczy cel. Czar dotykow
Odtrucie- odtruwa cel. Czar dotykowy
Błogosławieństwo- Błogosławi cel, zapewniając lepszą obronę. Zaklęcie grupowe działające tylko na sojuszników.
Aura Pomocy- Zapewnia zwiększoną obronę przeciw magii entropii zwiększając obronę bądź zmniejszając czas działania zaklęć z tejże szkoły magii. Zaklęcie grupowe
Sojusz- jeżeli w pobliżu jest jakieś zwierzę, po rzuceniu tego zaklęcia wlaczy po stronie maga
Oplątanie- Oplątuje cel unieruchamiając go na kilka chwil
Zamiana- Zamienia maga w jedno małe zwierzę np. mysz albo pająka albo kruka.
Ostanie życzenie- Osoba pod tym zaklęciem ma zwiększoną obronę zarówno przed magią jak i atakami fizycznymi. Czar dotykowy
Widzenie w ciemnościach- Rozprasza ciemność i mag widzi jak za dnia.
Ostatnia Wola- Po zabiciu kogoś, mag może rzucić to zaklęcie i duch tejże osoby pojawia się przed magiem, mag może mu zadać dowolne pytanie, lecz duch może skłamać, nie odpowiadać bądź rzucić się na maga który to zaklęcie rzucił. Jest to czar dotykowy.
Ukrycie- ukrywa maga przed zbyt ciekawskimi. Czar dotykowy, działa tylko tam, gdzie jest cień.
Animacja Zmarłego-Tworzy jeden szkielet bądź zombie w zależności jakie zwłoki i w jakim stanie są na pod orędziu
Zbroja z kości - działa jak Magiczna Zasłona
Zamiana w ropuchę - zamienia cel w ropuchę na kilka chwil, jednak praktycznie każdy mag bez problemu odpiera to zaklęcie
Zatarcie śladów- Mag nie pozostawia śladów na ziemi gdy po niej stąpa Błoto z kamieniami- Nad celem materializują się kamienie i błoto spadając takiemu nieszczęśnikowi na głowę
Magiczne uderzenie- Mag zawsze trafia w cel , nawet w całkowitej ciemności(inna sprawa kto będzie celem, przyjaciel czy wróg). Czar dotykowy, działa na broń.
Magiczne otwarcie - w magiczny sposób mag otwiera proste zamki tylko ich dotykając.

No dobra mamy klasy mamy czary wraz z rozjaśnieniem, teraz coś o samych magach.
Magowie należą do kręgu magów i są związani z ludźmi. Służą im pomocą i zazwyczaj są prawi. Kapłani leczą chorych, magowie entropii osłabiają przeciwników, a Magowie Żywiołów atakują ich żywiołami.

Apostaci oddali się magii poza kręgami. Zazwyczaj są neutralni choć to już zależy od konkretnego maga. Zazwyczaj nie są bezinteresowni i np. Druid chętnie uleczy zwierzęta w zamian za jakieś przydatne dla niego rzeczy, a nekromanta nie zawsze musi być tym najgorszym.

Wytwory magii zazwyczaj są najwredniejsi bądź zajmują się najgorszymi zawodami. Zazwyczaj zbyt słabi magicznie by rzucić potężniejsze zaklęcie połączyli zdolności zwyczajne z magicznymi tworząc unikalną kastę.

Rekrutacja.

Rekrutacja trwa do momentu zebrania 4-6 graczy. Decyduje jakość kart i piszemy co najmniej raz w tygodniu(jak będzie częściej to ok ). Hmm... przykładowe KP:
Imię: Johny
Nazwisko: Walker
Rasa: Człowiek
wiek: 20 lat
Klasa: Mag, mag żywiołów
Zaklęcia:
-Magiczna Zasłona
-Podpalenie broni
-Uścisk Zimy
Historia postaci:

Historia postaci będzie najważniejsza, jest to rozwinięcie...
Cytat:
Noc była ciepła, a wiatr wiał spokojnie lekko tylko przemykając się pomiędzy drzewami. Pewna postać, być może mężczyzna, być może kobieta szła szybkim krokiem w bliżej nieokreślonym kierunku, płaszcz z kapturem, szczelnie owinięty w okół postaci skutecznie uniemożliwiał jej identyfikację. Osoba ta była zwinna niczym elf, poruszała się niemal bezszelestnie pomiędzy gałęziami na ziemi, bojąc się jakąkolwiek poruszyć. Nagle zatrzymała się, a w okół niej cienie poczęły tańczyć. Nagle z znikąd wystrzeliła jedna strzała, później druga. Obydwie chybiły o centymetry - albo ostrzeżenie albo ktoś chybił...
- Nie wiem kim jesteście ale darujcie sobie, jestem posłańcem i Ostatnie Życzenie nadal działa!...
Tejże historii ale macie nie zakańczać jej. To znaczy, możecie się rozstać ale historia ma się nie kończyć definitywną śmiercią tejże osoby.
Ekwipunek będzie rozdany po rozpoczęciu sesji dlatego nie trudźcie się ale wiadomo, każdy mag ma kostur, tak samo jak apostata, jednak wytwory magii będą posiadać tylko i wyłącznie broń białą. Karty proszę wysyłać na PW, rekrutacja potrwa, aż nie będzie innych chętnych

W razie pytań - śmiało pytać tutaj

P.S Poza unikalnym darem, możemy mieć 2 zaklęcia do wyboru... Z danej dziedziny, czyli Mag żywiołów nie posiada umiejętności magicznych nekromanty...

pps... Wlaczmy ze stereotypami! niech żyją młode, piękne wiedźmy!

taka mała nota dla moderatora - jeżeli w ciągu 2 tygodni nic nie ruszy w związku z sesją(nikt się nie zgłosi) to w sumie temat będzie można zawinąć
 
__________________
Do szczęścia potrzebuję tylko dwóch rzeczy. Władzy nad światem i jakiejś przekąski.

Ostatnio edytowane przez one_worm : 23-11-2009 o 16:17.
one_worm jest offline