ad.1 może być darmowe, jak wspomniałem to jest tylko prolog, po prologu gracze staną się wampirami - pełnoprawnymi... co do mocy - z tegoż powodu wolałbym, żebyście nie posiadali jako ghule dyscyplin.
ad.2
Mogę przyjąć, iż ghul ma zwiększoną siłę i w sumie ma to sens. Jako, że dyscypliny dojdą z czasem to ghul może mieć dodatkową kropę do siły gratis na czas bycia ghulem
ad.3 daj mi koncept tego na pw i zobaczymy, jeśli będzie to coś sensownego to nie widzę przeszkód w postaciach kombinowanych ( co może zaowocować plusem jak już wąpierzami się staniecie.)
p.s. wampir - gramy wampira :P tyle, że ja zawsze world of darkness brałem i biorę za "trylogię" - wampiry, wilkołaki mumie i inni magowie. Dlatego należy się spodziewać, iż spotkacie wilkołaki z podręcznika do niego , które to będę was traktować jako sługi żmija :>