Nie jestem przekonany do koncepcji sesji otwartej... Dlaczego?
Ciężko jest omawiać świat, mechanikę, etc w takiej sesji. Postacie, które się pojawiają wpływają na scenariusz i kształtują świat wokół siebie, więc szybko doszlibyśmy (IMHO) do konfliktów osadzonych w tej kreacji. Zresztą - podzielam tu zdanie Eperogenay - sesja mogłaby się przerodzić w opowiadanie...
Moim zdaniem lepiej byłoby podejść od drugiej strony - stworzyć grupę kilku graczy, ustalić postacie na poziomie podstawowym, podręcznikowym i rozegrać krótką sesję... oczywiście w jednym systemie.
Myślę, też, że nie ma specjalnie co rzucać się na początku na "egzotyczne" gałązki WoD w typie Upiora, Odmieńca, czy Mumii...
Reasumując (żeby zaczęło się coś dziać w temacie):
Proponuję "normalną" sesję z krótkim scenariuszem. Kto z początkujących chętny - proszę PW z informacją o preferowanym systemie lub systemach. |