Temat służący jako encyklopedia, z czasem będzie się rozrastał.
Na początek:
Mroczne Anioły: Sławni:
Azrael, Najwyższy Mistrz, Strażnik Prawdy - Przywódca zakonu Mrocznych Aniołów
Sammael - Mistrz Kruczego Skrzydła
Belial - Mistrz Skrzydła Śmierci
Ezekiel - Wielki Mistrz Kronikarzy
Zwiadowcy:
Literheim, syn Skrzydła Śmierci - Mistrz Kompani Zwiadowczej
Dominicus - Kapitan
Cornelius - Członek administracji zwiadowców.
Drużyna graczy:
Azrael (Cień Wzgórz) - Sierżant
Samir Duran IV - Wysoki, biały chłopak.
Ryhtus Tryt - Zgarbiony niski, biały chłopak.
Bargard - Potężny murzyn.
Gorky - Albinos.
Sarah Kingston - Blada blondynka.
Zatanna - Mulatka z dredami.
Kastor Ravnos
Jerra (Szepczący z Duchami)
Ashley Nideviera
Zbrojownia:
Bolter
Standardowy bolter, zwykle stosowany dwuręcznie, choć istnieją wojownicy zdolni obsługiwać go jedną ręką. Nazywany jest Gniewem Imperatora, uczestniczy często w religijnych obrzędach i rytuałach gdzie namaszczany jest świętymi olejkami. Olejki zwiększają skuteczność w walce z pomiotami chaosu. Jest to dobra broń palna łącząca zasięg z szeroką gamą typów amunicji oraz szybkostrzelnością. Przetrzymując spust można strzelić serią do 4 pocisków w jeden cel. Dane broni: [Zasięg 20m, Obrażenia:6 Pojemność magazynka:20] broń dwuręczna. Pociski tej broni mają tendencje przechodzenia na wylot przez ciało przeciwnika w bliskiej odległości. Standardowy pocisk rozpędza się dodatkowo zaraz po wystrzeleniu wbijając w pancerz wroga i wybuchając w jego ciele. Pociski potrafią przebić się przez lekki pancerz pojazdów.
Pistolet Boltowy
Zmniejszona wersja standardowego boltera, używana często przez jednostki szturmowe.
Mająca mniejszy zasięg i obrażenia niż bolter, ale jednoręczna.
Pociski są bardziej przystosowane do walk wręcz, tracą zdolność penetracji na rzecz wybuchu przy najmniejszym oporze. Zapobiega to penetracji kuli przez ciało i eksplozji poza ciałem przeciwnika. Przetrzymując spust można strzelić serią do 3 pocisków w jeden cel. Dane broni: [Zasięg 10m, Obrażenia:4 Pojemność magazynka:6]
Miecz Łańcuchowy
Spust wprawia w ruch piłę tnąc pancerz i ciało
Broń do walki wręcz zdolna przeciąć się przez lekki pancerz pojazdu.
Dane broni: [Obrażenia:2 + Siła]
Szturmowe Ostrze
Kompromis między mieczem, a nożem. Wykorzystywany najchętniej przez weteranów zwiadowców. Idealna w rękach cichego i niewidzialnego zabójcy, nie robiący tyle hałasu co miecz łańcuchowy. Służący do walki wręcz jak i rzucania, często kluczowy element zastawianych pułapek.
Dane broni: [Obrażenia:2 + Siła] Rzut bronią na: 4m + Zręczność
Nóż Bojowy
Nóż bojowy często wykorzystywany jako skalpel, śrubokręt, podważacz i otwieracz do puszek z jedzeniem. Często wykorzystywany do zgarnięcia groteskowych trofeum.
Dane broni: [Obrażenia=Siła] Rzut bronią na: 2m + Zręczność
Shotgun
Jedna z nielicznych broni palnych, która jest skuteczna w użyciu podczas szarży czy zaraz przed wyprowadzeniem ataku wręcz.
Dobry w zwarciu i w ciasnych pomieszczeniach. Nie zadaje tak dużych obrażeń dystansowych jak boltery, ale jego zastosowania są różnorodne i zależne od typów amunicji.
Dane broni: [Zasięg 5m, Obrażenia:8 Pojemność broni:2 ] broń dwuręczna
Granat Frag
Wykorzystywany przeciwko piechocie granat odłamkowy. Rozpryskuje się na polu bitwy i rani jednostki wroga. Użyty w ciasnych pomieszczeniach masakruje i rozrywa na strzępy.
W pewnym stopniu skuteczny przeciw pojazdom.
Dane broni: [Zasięg:2m+Siła+Zręczność, Obrażenia: 10]
Granat Dymny
Dymny granat nie ma w sobie nic wybuchowego. Reakcja chemiczna wznieca kłęby dymu służące do zasłonięcia ruchu jednostek, odciągnięcia uwagi, podduszenia przeciwnika czy sygnalizacji dla ruchu powietrznego. Występują wersje barwione na różne strategiczne kolory.
Dane broni: [Zasięg:2m+Siła+Zręczność, Obrażenia:0] Efekt: Dusząca zasłona dymna
Typowy Zwiadowca: