Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 25-12-2009, 12:15   #1
zgrzyt
 
zgrzyt's Avatar
 
Reputacja: 1 zgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwuzgrzyt jest godny podziwu
[Warhammer 2.0] - W imię wyższego dobra

WSTĘP

Do tej sesji poszukuję 3-4 graczy. Mogą to być zarówno nowicjusze jak i starzy wyjadacze. Historia utrzymana będzie na zasadzie opowieści z minimalną ilością mechaniki.

Na Lastinnie jestem nowy. Mam już jednak doświadczenie w prowadzeniu tego typu gier. W RPG siedzę od wielu lat w jakiś 95% przypadkach w roli MG.
Nie mam jakiś specjalnych wymagań. Zależy mi jedynie na tym by każdy z graczy pisał przynajmniej 1 posta na 1-2 dni oraz by wszyscy trzymali się klimatu.

Na koniec wspomnę tylko, że jestem osobą ceniącą realizm. Nie jestem z tych, którzy usilnie trzymają graczy przy życiu. Powiem więcej, będę chętnie wykorzystywał wasze błędy i potknięcia. Tak, też sądzę, że to uczciwe warunki.

CHCESZ DOŁĄCZYĆ?

Przeczytaj poniższą opowieść a następnie wypełnij znajdującą się na samym dole kartę postaci. Na koniec wklej ją w poście w tym temacie. Oznacza to dla mnie gotowość do gry.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W IMIĘ WYŻSZEGO DOBRA




Powiało chłodem. Zdaje się, że ze wschodu. Od kiedy wkroczyliście na tereny Księstw Granicznych powietrze zrobiło się jakieś takie mniej gościnne. Zimny wiatr nachalnie wciska wam się pod ubrania wywołując na całym ciele gęsią skórkę. Jego niemalże lodowate dłonie powodują, że drżycie niczym po pocałunku Morra, boga śmierci. Wszyscy jak jeden ogrzewacie się jakąś przyjemną myślą, jednak na tym zapomnianym przez wszystkich górskim pustkowiu nawet myślenie wydaje się trudne. Brrr....byle to się jak najszybciej skończyło.

Wasza przygoda, o ile można to tak nazwać, rozpoczęła się równo 3 tygodnie temu w mieście Nuln. Od tego czasu sporo się wydarzyło. Mówiąc sporo mam na myśli ciągłe maszerowanie....maszerowanie....i jeszcze raz maszerowanie. Praktycznie od początku jesteście w nieustannym ruchu. Dało się wam to mocno we znaki. Ogromne odciski na stopach, opuchnięte nogi oraz uczucie fizycznego jak i psychicznego zmęczenia są od dłuższego czasu nieodłącznym elementem waszej podróży.

Cały cywilizowany świat został daleko w tyle. Ostatnią ludzką osadę minęliście 3 dni temu. Kończą wam się zapasy i cierpliwość. Macie ochotę najzwyczajniej w świecie obrócić się na pięcie i po prostu zawrócić. Na szczęście cel waszej wyprawy jest już blisko. Powoli zbliżacie się do szczytu Psiej Góry, miejsca które według zapewnień waszych zleceniodawców ma wam przynieść sławę i bogactwo.



Wasza misja jest ścisle powiązana z osobą Arcykapłana Hieronima, dobrze znanego członka Zakonu Kowadła, będącego jednym z zakonów Sigmara. Człowiek ten przed laty osiedlił się na tych odległych odstępach by prowadzić życie pustelnika i zgłębiać swą wiedzę na temat sług chaosu. Problem polega na tym, że już od dawna nie było od niego żadnych wiadomości. Według podań miejscowej ludności najprawdopodobniej zmarł podczas jednej ze swych samotnych wędrówek po górach bądź zginął z rąk jakiejś górskiej bestii.

Hieronim był kapłanem bardzo lubianym przez niższe warstwy społeczne. Znany był zwłaszcza z tego, że za darmo uzdrawiał biedaków. Mówiono o nim, że nie opuści w potrzebie żadnej nawet najbardziej zagubionej duszy. Jego dobrą reputację postanowił wykorzystać zakon, który w miejscu jego śmierci chce wybudować sanktuarium. Taka świątynia stała by się niechybnie celem wielu pielgrzymek zwiększając tym samym wpływy kościoła w tym rejonie świata.

Odnalezienie tego miejsca jest waszym priorytetowym celem. To właśnie za to macie otrzymać wysoką nagrodę w złocie i wyposażeniu. Każdy kto podejmie się tego szczytnego celu zostanie także oczyszczony z grzechów oraz zwolniony z podatku na rzecz kościoła.



Jest jeszcze jedna ważna kwestia. Arcykapłan prowadził dziennik w którym zapisywał swoje doświadczenia. Rzecz ta z niewiadomych przyczyn została objęta specjalną klauzulą tajności. Oznacza to, że nikomu, nawet wam nie wolno go czytać. Na pytanie dlaczego tak się stało nikt nie chciał wam odpowiedzieć. Odnieśliście wrażenie, że wzbudza on wśród kapłanów wiele emocji. Co więcej wydaje się być łakomym kąskiem zarówno dla wyznawców jak i przeciwników Sigmara. Osoba, która wejdzie w jego posiadanie zyska niechybnie silną kartę przetargową w relacjach z różnymi kościołami.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KARTA POSTACI

WAŻNE
Jeżeli nie umiesz, nie chcesz itp. wypełnić poniższej karty lub jakiegoś jej fragmentu to możesz zdać się na los i zostawić to mi. Rzucę wtedy kośćmi i wstawię to co wyszło zgodnie z mechaniką.

KARTA POSTACI

Imię:
Płeć:
Rasa:
Profesja: (Prosiłbym o jakąś podstawową. Profesje zaawansowane zaakceptuje tylko jeżeli ktoś się uprze i mnie umiejętnie przekona)

Wiek:
Wzrost:
Waga:
Kolor oczu:
Kolor włosów:
Długość włosów:
Znak Gwiezdny:
Miejsce Urodzenia:
Znaki szczególne:

Cechy Główne: (Walka Wręcz, Umiejętności Strzeleckie, Krzepa, Odporność, Zręczność, Inteligencja, Siła Woli, Ogłada) - Cechy na potrzeby tej sesji będą miały tylko 3 poziomy Wysoka/Średnia/Niska. Za każdą cechę wybraną na poziomie wysokim musicie obniżyć jakąś inną do poziomu niskiego. Jeżeli niczego nie zmienicie oznacza to, że macie wszystkie cechy na poziomie średnim.

Umiejętności: (Zgodnie z podręcznikiem. Możecie dokonać niewielkich modyfikacji)

Ekwipunek: (Zgodnie z podręcznikiem. Tutaj także można dokonać niewielkich modyfikacji. Doceniam zwłaszcza przedmioty "klimatyczne" czyli takie, które nic specjalnego nie dają ale rozwijają klimat postaci np: Specjalna haftowana chusteczka, maskotka, pamiętnik itp)

3 Tygodnie Podróży: Podróżujecie razem od 3 tygodni. Nie chcę byście dołączali do sesji na zasadzie "Eee a kim grają pozostali?". Napiszcie co przez ten czas inni się o was dowiedzieli. Od jakiej strony daliście się poznać. Czynności jakie wykonywaliście, wasz charakter, nawyki, sposób bycia, to co mówiliście. Doceniam zwłaszcza pisanie zarówno o dobrych jak i złych rzeczach. Chce żebyście spojrzeli na wasze postacie oczami pozostałych graczy.

Zdjęcie: Mile, ale nie obowiązkowe, będzie dodanie jakiegoś zdjęcia postaci.
 
zgrzyt jest offline